-
21.3.2023 od Palo_21
Ahojte tak už som poriešil prasknutý závit a vyzerá že úspešne.
Dám postup ako som to riešil bez zvárania a polenia motora.
Použil som na to dvojzložkové lepidlo je tuším do 280°C
Poriadne očistil čističom bŕzd a technickým benzínom a obrúsil mikrobrúskou s drôteným kotúčikom
Zase očistiť, naskrutkoval som skrutku s o-krúžkom aby sa mi lepidlo nedostalo do závitu a zapaplal lepidlom.
Cca po 24 hodinách šmigrlom očistil a prerovnal dosadaciu plochu podložky.
Zaskrutkoval som ale pozor dal som originál skrutku a utiahol na 18nM v manuáli je tuším 21nM.
P týždni drží a všetko je suché
-
21.3.2023 od Fic6
Dík za info
S dvousložkovým lepidlem mám dobré zkušenosti. Když jsem nechal zavařit díru ve víku motoru (není to čistý hliník, ale nějaká slitina), tak to vzdycky trochu prolínalo. Když jsem to pak máznul dvousložkovým lepidlem zevnitř, tak to bylo suché. -
21.3.2023 od Pedl
No jo, na první pohled pěkné. Bohužel týden kdy se s tím nic nedělá neznamená. Jízda, změny teplot, poskakování v terénu, výměny oleje (opakované utahování) a třeba se ti to pak rozpadne za jízdy.
Doplněno:
Tečie znovu zváraniu sa nevyhnem
22.11.2023 od Palo_21
To je možné ale ak by som to chcel zavariť musel by som rozobrať motor aby nezhoreli tesnenia a semeringy. Keď v budúcnosti bude treba väčšia oprava dám to spraviť poriadne.
21.3.2023 od Palo_21