bmw_r1300gs_cartec




Co mám dělat

Odpovědí (3)
  • 1

    10.3.2023 od Milos1

    Taký na výměnu ti zbývá ještě ipulzní cívka, která hlídá polohu klikovky a určuje moment zážehu. Je součástí statoru a je ze "spodní strany", prostě z druhé než jsou ostatní cívky. Pokud ti stator "přicocne šroubovák, tak zmagnetizovaný je. Jeho slábnutí se u Babett moc nevyskytuje. Občas se to stávalo u Stadionů a stabiláků Slavia a pod. Pokud se chceš o Babettách, jejich závadách, opravách a údržbě dozvědět víc, doporučuji: https://www.nasevoj...ovace-opet-s-usmevem

    Doplněno:

    Přicucne na rotor, ne stator. To jsem napsal špatně

    11.3.2023 od Milos1

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.3.2023 od ja1

    Správně to zapojit , stocit kus plechu a zkusit znovu zmagnetizovat rotor

    Doplněno:

    Ach jo. Tady je schema: https://www.mylms.cz/elektrika-na-babette/ Pak je další tyristor, který má zapalovací cívku integrovanou v sobě. Ten má jenom 3 vývody + vysokonapěťový. To taky najdeš na netu, nebo v té knížce.

    10.3.2023 od Milos1

    Koukám se po internetě a nevidím jak se to správně zapojuje, a bavíme se o zapojení do tyristoru nebo?

    10.3.2023 od Kongo321

    Co konkrétně mám ztočit?

    10.3.2023 od Kongo321

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.3.2023 od Frantas

    Vysokonapěťovej kabel a fajfka ti zbývá.. A vyloučit chcípák..

    Stočit, směr dohromady. Kus plechu kolem rotoru ja1 píše. Ale jak by se samy magnety zmagnetizovaly..

    Doplněno:

    Děkuji za odpověď. Vyměnil jsem fajfku a kabel který vede z tyristoru, ale pořád nevím jak mám dát kus plechu k rotoru u kterého jsou svíčky. Omlouvám se za moji neznalost.

    10.3.2023 od Kongo321

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist