Na cesty




Chudá směs ?

  • 0

    20.7.2021 od CaptainFlint


    Zdarec chlopi. Mám takový problém. Kupoval jsem teď pro sebe Suzuki DRZ 400 sm (moje první větší motorka). Jede jak má, chytá, reakce na plyn v pohodě. ALE motorka byla koupena s laděnou koncovkou Leo vince X3, bývalý majitel k němu neměl DB-killer takže otevříno :D . Při jízdě po zavření plynu střílí do výfuku, zpočátku jsem si říkal, že u otevřené koncovky to asi bude normální ale po malém nastudování jsem zjistil, že to asi úplně zdrávo není. prý že otevřením koncovky může dojít k ochuzení směsi, bohužel nevím jestli předchozí majitel směs ladil na koncovku ale myslím že ne. zkontroloval jsem teda svíčku a nevím co si z toho vzít, barva elektrod se pohybuje z větší části od matně šedé po okrajích do béžové nebo lehce hnědé. na fotkách to asi nepůjde tolik vidět. je to ještě dobré ? nebo je třeba ladit směs ? motorku mám chvíli a doteď jsme neměl ŘP takže jsem motorku nemohl otestovat na delší trase. Ale už bych fakt rád jezdil a nechce se mi zrovna srát ještě s lazením ( které jsem nikdy ani nedělal). Nadruhou stranu bych ale nerad propálil píst.

    Doplněno:

    Takže, dneska jsem to zkusil poladit, tohle není nové DRZto takže šroubek na volnoběžkou směs nebyl zaslepený jak tu někdo psal. Nejprve jsem ho teda dotahoval to by mělo znamenat pokud to chápu že směs obohacují, dotahoval jsem dokud neklesly otáčky ( odtud jsem se odpíchnul, v tomto momentě by měla směs být nejbohatší ) a začal jsem povolovat ( v základním nastavení je 1 až 3 točky od úplného dotažení ) v tomhle rozmezí jsem se snažil zůstat. nakonec jsem zůstal na 1,5 až 2 točky od dotažení. Po laborování se mi to ale nezdá lepší, furt střílá a střílá. Tak už nevím, jinak to podle mě jede pěkně. Akorát mi tohle dělá starosti nerad bych v půlce sezóny skončil v servisu s přidřeným válcem. Napadlo mě pár dalších možností, zasraná tryska, nebo obecně nečistý karbec. Nebo možná někde saje z netěsnosti na přírubách ? Ale to má trochu jiné projevy ne ?

    21.7.2021 od CaptainFlint

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    20.7.2021 od JwKS_Pavel

    Nic nepropálíš, barva je pro moderní karburátorovej 4T ok. Střílení do výfuku při decelaraci ovlivníš šroubkem volnoběžné směsi, můžeš s tím zkusit po půlotáčkách laborovat na obě strany, ale o zdraví motoru se neboj a v klidu jezdi.

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.7.2021 od yozo444

    Je to OK. A ak do karburátoru nerozumieš radšej sa vtom nevrtaj.ked strieľa do výfuku pri deceleraci je OK pri akcelerácii je problém

    Doplněno:

    Paráda, díky chlapi :D

    21.7.2021 od CaptainFlint

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.7.2021 od Medved

    No tak "OK" to rozhodne neni. Strilet to nesmi/nemelo by ani po zaklapnuti plynu. Nicmene, jak pise JwKS_Pavel, dohonis to sroubkem bohatosti volnobehu.

    Doplněno:

    Jo ještě k šroubku bohatosti ... myslím že na novějších DRZ je zadělaný a je potřeba navrtat jeho kryt a vyndat, na YT jsou videa u 3x3 DRZ modu, ale asi to znamená, že musí karboš ven a to není u DRZ taková drobnost (povolení navíc podsedláku, výfuku atd riskuje, že mu to pak nebude hezky těsnit pokud se v tom nevyzná, možná lepší se na to vykašlat).

    21.7.2021 od Pedl

    Samozřejmě jakékoliv střílení není úplně ok, ale polovina stříkaček s laďákem střílí při zavření plynu a majitelé s tím nic nedělají.

    21.7.2021 od Pedl

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.7.2021 od JACOBO25

    Když nepomůžou rady, tak bych nechal přetryskovat karbec na ten výfuk popř. sání....

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.7.2021 od zdenysrx6

    střílení po zavření plynu naznačuje netěsnost svodů

    Doplněno:

    To mě také napadlo. Zkusím to rozebrat a složit s přesností a ať je to pořádně utěsněné.

    26.7.2021 od CaptainFlint

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist