-
24.4.2021 od kalibr12
Potřebuju radu kde hledat problem...Maximalní rychlost kterou jsem ted dokázu jet na skůtru Piaggio x9 500 je 120km (doposud nebyl problém se dostat na 150 a víc) Motor do 120km má sílu nic neškube...Vyměníl jsem řemen variatoru ,vyčistil válečky.Zlepšení nastalo ,že se dostanu na 135km a víc nechce...Akceleraci motor má ,ale vic mě nepustí..nevím kde a co hledat...
Nevím jestli to má souvislost ,ale občas se mi rosvítí kontrolka Alarm,ktera po pár metrech,někdy 5km zhasne.Co jsem zatím zjistil mohl by to dělat stojánek...
dky za radu..
-
25.4.2021 od semperit
Podívej se na palivový filtr jestly není ucpaný. Pokud se dá dobře dostat na karburátor tak ho vymontuj a celý rozeber opatrně a vyfoukej ho vzduchem. V karburátoru se usazují bio sračky které ho pomalu ucpávají.
-
30.4.2021 od CRF1000
napsal jsi toho trochu málo, řekl bych že po startu to chvilku mení otáčky, při rozjzdu motor cuká a az po zahrati to zacne relativne fungovat
u beverly s motorem master je to známý problém rozebraný na všech ametrických skutrforech, psal jsem o tom dlouhy članek do skutrfora, je nutne vyjmout z nadrze palivove cerpadlo s filtrem, zkontrolovat kratkou 6cm hadičku ktera je spojuje a neni z vyroby zajistena sponami, byva to italsky pruhledna ktera pry pusobenim etanolu ztraci pruznost tvrdne a netesni na natrubcich, bud se doplni hadicove sponky nebo je lepsi ji rovnou vymenit za jinou, pruhlednou za černou , rozdil poznas pri startu
tuto operaci jsem absolvobval , mam strikackuDoplněno:
jen upozornuji nevytahuj to uplne ven, jen aby jsi se k hadicce dostal, uvazal jsem to pvytazene provazkem o riditka vymenil a sup zpet
30.4.2021 od CRF1000
http://ec2-50-18-170...m/forum/topic29055.3
30.4.2021 od CRF1000