megamoto_dunlop_kveten




Motor stratil výkon

  • 0

    24.4.2021 od kalibr12

    Potřebuju radu kde hledat problem...Maximalní rychlost kterou jsem ted dokázu jet na skůtru Piaggio x9 500 je 120km (doposud nebyl problém se dostat na 150 a víc) Motor do 120km má sílu nic neškube...Vyměníl jsem řemen variatoru ,vyčistil válečky.Zlepšení nastalo ,že se dostanu na 135km a víc nechce...Akceleraci motor má ,ale vic mě nepustí..nevím kde a co hledat...
    Nevím jestli to má souvislost ,ale občas se mi rosvítí kontrolka Alarm,ktera po pár metrech,někdy 5km zhasne.Co jsem zatím zjistil mohl by to dělat stojánek...
    dky za radu..

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    25.4.2021 od semperit

    Podívej se na palivový filtr jestly není ucpaný. Pokud se dá dobře dostat na karburátor tak ho vymontuj a celý rozeber opatrně a vyfoukej ho vzduchem. V karburátoru se usazují bio sračky které ho pomalu ucpávají.

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.4.2021 od CRF1000

    napsal jsi toho trochu málo, řekl bych že po startu to chvilku mení otáčky, při rozjzdu motor cuká a az po zahrati to zacne relativne fungovat
    u beverly s motorem master je to známý problém rozebraný na všech ametrických skutrforech, psal jsem o tom dlouhy članek do skutrfora, je nutne vyjmout z nadrze palivove cerpadlo s filtrem, zkontrolovat kratkou 6cm hadičku ktera je spojuje a neni z vyroby zajistena sponami, byva to italsky pruhledna ktera pry pusobenim etanolu ztraci pruznost tvrdne a netesni na natrubcich, bud se doplni hadicove sponky nebo je lepsi ji rovnou vymenit za jinou, pruhlednou za černou , rozdil poznas pri startu
    tuto operaci jsem absolvobval , mam strikacku

    Doplněno:

    jen upozornuji nevytahuj to uplne ven, jen aby jsi se k hadicce dostal, uvazal jsem to pvytazene provazkem o riditka vymenil a sup zpet

    30.4.2021 od CRF1000

    http://ec2-50-18-170...m/forum/topic29055.3

    30.4.2021 od CRF1000

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist