globalmoto_duben_nolan




Občas jede, občas ne, bublinka v benzínové hadičce

  • 0

    2.8.2020 od karolinice

    Ahoj všichni!
    Před rokem jsem dostala Hondu XLR 125 rok 1998, ale moc jsem na ní nenajezdila - cca 1500km (z celkových 20k). Problém je v tom, že občas jede dobře a občas se modlím, abych dojela domu. Motorka při jízdě z ničeho nic začne škubat, až kolikrát chcípne úplně a je problém ji nastartovat. Pak ujedu pár metrů a chcípne znova. Takhle se to stane třeba třikrát za sebou. Někdy nechcípne, zato hrozně špatně jede - na dvojku na plnej max 40, když přeřadím na trojku, tak jede ještě hůř, jakoby se dusila. Ale pak tu jsou i jízdy, kdy jede uplně parádně a bez jedinýho škobrtnutí. Dál jsem si všimla, že když dojedu, tak je bublinka vzduchu v benzínové hadičce, která třeba po 16hod stání zmizí. Když se kupovala, byl měněn i karburátor, dával se nový vzduchový filtr a opravila se gumová příruba do airboxu. Dnes jsem byla u mechanika a profouknul mi dírku v nádrži i ventil nádrže, dál vypustil benzín z karburátoru. A výsledek? Nejhorší cesta vůbec. Celou cestu jsem musela jet na dvojku, abych vůbec dojela.
    Nemá někdo podobnou zkušenost?
    Přijde mi divný, že občas jede uplně v pohodě (hlavně, když chci někomu předvést, jak to vlastně zlobí )
    Díky všem za odpovědi a jakýkoliv typy.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    4.8.2020 od libor600

    Dle tvého popisu bych viděl závadu v karburátoru, byť byl čištěn a odkalen. Řekl bych že se přidírá plovák, případně ventilek a karburátor nedodává dost paliva. Taky je potřeba zkontrolovat jehlu, někdy vypadne pojistka a jehla zůstává vyset. .Škoda že jsi nenapsala, jak se motorka chová na sytič. Pak dej vědět na co jste přišli

    Doplněno:

    Ta závada bude jak jsem již psal- plovák, ventilek , nízká hladina paliva v plovákové komoře.

    4.8.2020 od libor600