globalmoto_duben_nolan




Občas jede, občas ne, bublinka v benzínové hadičce

  • 0

    2.8.2020 od karolinice

    Ahoj všichni!
    Před rokem jsem dostala Hondu XLR 125 rok 1998, ale moc jsem na ní nenajezdila - cca 1500km (z celkových 20k). Problém je v tom, že občas jede dobře a občas se modlím, abych dojela domu. Motorka při jízdě z ničeho nic začne škubat, až kolikrát chcípne úplně a je problém ji nastartovat. Pak ujedu pár metrů a chcípne znova. Takhle se to stane třeba třikrát za sebou. Někdy nechcípne, zato hrozně špatně jede - na dvojku na plnej max 40, když přeřadím na trojku, tak jede ještě hůř, jakoby se dusila. Ale pak tu jsou i jízdy, kdy jede uplně parádně a bez jedinýho škobrtnutí. Dál jsem si všimla, že když dojedu, tak je bublinka vzduchu v benzínové hadičce, která třeba po 16hod stání zmizí. Když se kupovala, byl měněn i karburátor, dával se nový vzduchový filtr a opravila se gumová příruba do airboxu. Dnes jsem byla u mechanika a profouknul mi dírku v nádrži i ventil nádrže, dál vypustil benzín z karburátoru. A výsledek? Nejhorší cesta vůbec. Celou cestu jsem musela jet na dvojku, abych vůbec dojela.
    Nemá někdo podobnou zkušenost?
    Přijde mi divný, že občas jede uplně v pohodě (hlavně, když chci někomu předvést, jak to vlastně zlobí )
    Díky všem za odpovědi a jakýkoliv typy.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    4.8.2020 od libor600

    Dle tvého popisu bych viděl závadu v karburátoru, byť byl čištěn a odkalen. Řekl bych že se přidírá plovák, případně ventilek a karburátor nedodává dost paliva. Taky je potřeba zkontrolovat jehlu, někdy vypadne pojistka a jehla zůstává vyset. .Škoda že jsi nenapsala, jak se motorka chová na sytič. Pak dej vědět na co jste přišli

    Doplněno:

    Ta závada bude jak jsem již psal- plovák, ventilek , nízká hladina paliva v plovákové komoře.

    4.8.2020 od libor600

    Abych tedy doplnila - start za studena je ok - dám sytič nahoru, nastartuju, dám ho do střední pozice, párkrát přidám plyn a pak dávám sytič dolů, chvíli přidávám plyn a jedu.
    Na sytič ve střední pozici se nedá jet.
    Když je zahřátá a chcípne ne z mého zavinění, tak nejde nastartovat se sytičem dolů, musím ho dát buď do střední pozice nebo uplně nahoru.. většinou tedy.

    Pardon za laický popis

    4.8.2020 od karolinice

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.8.2020 od wáca

    Viděl bych to na přicpaný kohout v nádrži nebo prostě málo paliva v karburátoru. Proto to chytne jenom se sytičem. Občas se bordel uvolní a tak to jede jak má.

    Doplněno:

    Ten kohout jsme profukovali kompresorem teď posledně. A žádná sláva. Když to šel projet jen kolem bloku, tak vše ok. Pak jsem přišla já, zapla světla, motorka chcípla, pak nešla nastartovat, až na ten sytič a jela bídně. A po cestě zpět to děsně škubalo v pravidelném intervalu a střílel vejfuk, hodně

    Jinak ještě abych to upřesnila, tak z práce to mám kolem 20km a většinou tak v půlce cesty se objeví nějakej problém. Takže prvních 10km to kulim bez problému i stovkou a nic se neděje a zbytek cesty to jede divně.. většinou

    5.8.2020 od

    Ten kohout jsme profukovali kompresorem teď posledně. A žádná sláva. Když to šel projet jen kolem bloku, tak vše ok. Pak jsem přišla já, zapla světla, motorka chcípla, pak nešla nastartovat, až na ten sytič a jela bídně. A po cestě zpět to děsně škubalo v pravidelném intervalu a střílel vejfuk, hodně

    Jinak ještě abych to upřesnila, tak z práce to mám kolem 20km a většinou tak v půlce cesty se objeví nějakej problém. Takže prvních 10km to kulim bez problému i stovkou a nic se neděje a zbytek cesty to jede divně.. většinou

    5.8.2020 od

    Ten kohout jsme profukovali kompresorem teď posledně. A žádná sláva. Když to šel projet jen kolem bloku, tak vše ok. Pak jsem přišla já, zapla světla, motorka chcípla, pak nešla nastartovat, až na ten sytič a jela bídně. A po cestě zpět to děsně škubalo v pravidelném intervalu a střílel vejfuk, hodně

    Jinak ještě abych to upřesnila, tak z práce to mám kolem 20km a většinou tak v půlce cesty se objeví nějakej problém. Takže prvních 10km to kulim bez problému i stovkou a nic se neděje a zbytek cesty to jede divně.. většinou

    5.8.2020 od karolinice

    Ten kohout jsme profukovali kompresorem teď posledně. A žádná sláva. Když to šel projet jen kolem bloku, tak vše ok. Pak jsem přišla já, zapla světla, motorka chcípla, pak nešla nastartovat, až na ten sytič a jela bídně. A po cestě zpět to děsně škubalo v pravidelném intervalu a střílel vejfuk, hodně

    Jinak ještě abych to upřesnila, tak z práce to mám kolem 20km a většinou tak v půlce cesty se objeví nějakej problém. Takže prvních 10km to kulim bez problému i stovkou a nic se neděje a zbytek cesty to jede divně.. většinou

    5.8.2020 od karolinice

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.8.2020 od juryna007

    Zkus se projet s otevřenou nádrží.... Připadá mi že ti tam nejde vzduch

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist