-
26.7.2020 od javvak
Zdravím,
pionýr mi špatně startuje - za studena se musí hodně přidat plyn, první minutu jízdy (asi než se zahřeje) vynechává, špatně se rozjíždí, táhne jakoby až ve vyšších otáčkách. Za tepla to nejde nastartovat vůbec, ani roztlačením, (tlačil jsem ho 200m a nic, předtím jsem jel normálně po rovině, žádnej kopec, motor jsem vypl sám, a čekal jsem přes 20 min než vystydl a naskočil) má nějakou malou snahu naskočit, ale při přidáni plynu naděje zmizí...
Musím počkat než vystydne, pak zase naskočí
hladina v plovákovce je OK, mohl by to být předstih? Dělal jsem ho před cca 350 km, že by se zas rozhodil..?
Díky za rady, soudruziDoplněno:
Svíčku jsem měl NGK, pak jsem to vyměnil za N15C, beze změny...
27.7.2020 od javvak
-
27.7.2020 od grooll
tohle mi dělali špatný svíčky (starý palky nebo špatná teplota) dobře se mi jezdilo na Brisk N15C. Na 14ku to nestartovalo studený a na 17ku mi to v plné zátěži vynechávalo.
-
27.7.2020 od Bladerunner
Podle toho co píšeš to vidím spíš na elektriku tj. svíčka, předstih, kondenzátor.
-
28.7.2020 od JaryOne
Nooo, možná budu úplně mimo, ale vzpomínám si, jak jsem stejný problém řešil před cca 30-ti lety u Jawy 21. Zkoušel jsem vše možné kolem zapalování (svíčky, odtrh kladívka, indukční cívku) a nic. Šel kolem mě starý pán (v mém současném věku
a bez mrknutí oka řekl, ať vytáhnu tlumič z výfuku, vymlátím z něj karbon, vypálím a mám hotovo. A? Byl tam. Tlumič totálně ucpaný karbonem. Po zásahu fichtl lítal jako ďábel
-
30.7.2020 od Maxipes_Fík
Vyměň simerinky na klikovce.
Doplněno:
a co falešný vzduch od gufer u klikovky? mně to jednou sálo faleš u magneta u zapalování
7.8.2020 od -libor-
A zkontroluj jestli to ještě nepřisává vzduch kdekoli od karburátoru přes krátery po těsnění pod válcem.
2.8.2020 od Papanhe