globalmoto_duben_nolan




Rezervní nádrž

  • 0

    15.5.2015 od ja-petr

    Ahoj,
    prosím o radu už dvakrát jsem zůstal viset protože mě došel benzín. Snažím se zjistit jak funguje rezerva a postupoval jsem podle servisního manuálu ovšem při přepnutí na PRI nešlo nastartovat. Když jsem otevřel nádrž tak se mě zdá že byla prázdná. Je možné že když nastavím kohout na ON tak mě vyjede celou nádrž a není tam žádná rezerva?
    Děkuji za rady

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 1

    15.5.2015 od Komorerth

    je mozne, ze ti odpadla/upchala hadicka a permanetne to mas nastavene na RES (TZ stale jazdis na celu nadrz vratane rezervy) - urcite je dobre ked tankujes vediet kolko asi prejdes (napr tankovat medzi 270 a 300 km) a benal ti proste nedojde. Ak tankujes sposobom sem 5l, tam5l bude to trochu problem

    pozri sa aj sem http://www.yamaha-x...newspage.php?news=92

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.5.2015 od ja1

    prohlídni si kohoutek. jsou tam napsany písmenka off, pri a res. co znamenají asi víš. pak je na kohoutku malá šipka většinou na kratší straně. ,nejlépe odzkoušet s litrem benzínu v nádrži . jestli máš podtlakovej musíš mu udělat ústní podtlak

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.5.2015 od ja-petr

    Dík za názory. Jak jsem psal - postupoval jsem podle servisního manuálu. Jel jsem na ON (hlavní nádrž) a to by mělo zajistit, že mě tam pořád zůstává rezerva. Jenže na ON mě to spotřebovalo i rezervu.
    Asi musím ten kohout vyšroubovat a zjistit jestli ho někdo neupravoval.

    Doplněno:

    Ahoj, stalo se mi neco podobnyho u TDMka. Problem byl v tom, ze v nadrzi jsou 2 vyvody a ten na ON ma na sobe nasazanou asi 10cm vysokou plastovou trubicku. Ta spadla z kohoutu a tak jsem vyjel na ON nadrz az uplne do dna.
    Na PRI kohout nedavej, to je poloha pouze na napusteni karburatoru po zime.

    15.5.2015 od Slávek-TDM

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.10.2015 od Whiteshark

    Hele, jednoduchý. Máš tam podtlaky, takže si to saje samo, ale z kohoutu nic neteče: šipka dolu (otočíš ci nejvíc doprava) - normálně puštěný benzín na podtlak. Šipka nahoru ( otočíš co nejvic doleva) - rezerva. Ta má asi 3,5l. No a když ti dojde benzín, natankuješ, dáš šipku doprostřed, necháš zaplnit karbecy, tak na cígo a pak startuješ. Jak to chytne, přepneš dolů. :)

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist