bmw_r1300gs_cartec




Sytič

  • 0

    7.6.2019 od Locky

    Zdravím,

    pořídil sem si svojí první moto, nicméně sem aktuálně narazil na to, že při koupi startovala úplně v pohodě, druhý den taky. Nicméně další den, už ráno nenastartovala. Dle předchozí majitele baterka, prý je tam původní, takže tu zkusím dnes vyměnit a snad chytne. - chvilu točila, chvilu jen "cvakala", tak bych to asi tomu i přisuzoval.

    Ale chci se zeptat, ohledně sytiče. Na levé části řidítek je táhlo, ale v manuálu jsem ještě někde našel obrázek, že pod nádrží je někde aktivace? Stačí tedy pouze řídit to táhlo, nebo mám hledat ještě někde nějaký ten spínač?

    Přesněji ER 5, 2000 twister

    Díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    7.6.2019 od Jirkahu71

    Er5 ma zaklad motoru stejny jako KLE500, sytic je vlevo na riditkach, na karburatoru, resp.pod plovakovou komorou vlevo je kolecko nastaveni volnobehu. O nicem jinem nevim.

    Doplněno:

    Děkuji

    7.6.2019 od Locky

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.6.2019 od parezi

    Nikde nic nehledej. Pouze nastav před startem na řídítkách a po chvilce (zahřátí) opět stáhni...

    Doplněno:

    Děkuji :)

    7.6.2019 od Locky

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.6.2019 od Jirka_Čech

    Doporučil bych moto před startem trochu nahřát na slunku... neopraví to poruchu, ale vždy to té motorce se startem pomůže (hodně). Kdyby to měl byt problém s baterkou, tak to zkus nakopnout přes kabely klidně z auta.
    Jinak určitě startovat se sytičem (plně dat páčku dolů). Není to sice nutnost, ale je tam právě kvůli startování studené motorky.
    Vyzkoušej a napiš

    Doplněno:

    Tak sem vyměnil baterku za novou, odpolední startování je úplně v pohodě. Nicméně ráno je to stále trochu horší.. Dám sytič naplno chvilu nechám, ale chytne až tak na 3 pokus a to ještě musím přidat i plyn, nicméně sytič se určitě otvírá i vrací (po nastartování to drží v otáčkách i pokud snížím tak to sníží otáčky), je to takhle běžné?

    12.6.2019 od Locky

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.6.2019 od Pedl

    Sytič je páčka na řidítkách a od něj vede lanko ke karburátorům po nádrží. Ovládáš jen tu páčku. Lanko by se mělo taky vracet když páčku vrátíš.

    Můžeš mít i trochu zanesené svíčky. Když ti nepomůžou hrátky se sytičem a plynem, tak koukni na ně. Taky vzduchový filtr může být zanesený, karburátory nebo přívod paliva, zvlášť po delší odstávce.
    Není na škodu vyjet nádrž 100 oktanového benzínu ať se ti to pročistí, možná i nějaká aditiva přidat.

    Doplněno:

    No vypadá to, že asi ještě na ty svíčku se budu muset podívat. Po vyměnění baterky, je odpolední start úplně v pohodě. Ráno to ale chytne až tak na 3 pokus, ale chytne. Akorát tedy co jsem četl, tak je potřeba rozdělat pomalu "půlku" motorky, kvůli výměně svíčky...

    12.6.2019 od Locky

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.6.2019 od JP78

    Ahoj. A co se zeptat původního majitele jak startoval on?

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist