bmw_r1300gs_cartec




Problém s volnoběhem

  • 1

    6.6.2019 od Bridzik

    Přátelé mám problém s větrákem... po dvou dnech k nemu prijdu a pod nim kaluž benzinu, zkouším natočit po delší době chytne.. na sytič chvilku jede pak začnou otáčky až ke 4000 vytahnu zatahnu sytič chvili drží normal cca1500 pak zase do 4500 za minutu... a cca po 2minutach spadne a nejde natocit jedine s pridanym plynem dik za pomoc....

    Doplněno:

    co se mohlo prihodit kdyz pod motorkou pres karbec vyteklo dost benzinu mohl by byt problem v nejaké menbrane nobo spis nekde v tech podtlakovych hadickach... ale nevim jen muj nazor...

    6.6.2019 od Bridzik

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    6.6.2019 od honza.vojak

    To může dělat zasklá jehla v plovákový komoře. Navrací se aby ucpala přívod benzínu když jsou komory plně zaplavený.

    Doplněno:

    Nejdřív než něco budeš rozdělávat, tak poklepej na plovákovou komoru třeba gumovým držákem šroubováku, často se stane že ta jehla se zase uvolní.
    A může se to vyřešit, ale to neznamená hurrrrá, karburátor ti chce něco říct, třeba že je zaprasenej a chtěl by vyčistit....

    Jo, co píše Medved, bacha...

    7.6.2019 od honza.vojak

    To mě taky napadlo.... řešení... rozdělat a vyčistit? trosku se toho bojim nemám to namáklé....

    6.6.2019 od Bridzik

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.6.2019 od Medved

    Hlavne bych se podival, kolik benzinu nateklo do oleje. A do te doby bych to moc nestartoval.On uz ten prvni start byl dost odvazny, vzhledem k tomu, ze mohl by plny valec benzinu.

    Doplněno:

    Dnes najeto 170km celkemcse vše srovnalo ale ten volnobeh chvili je cca 1700 pak se dojede na krizovatku a chcipne na otočení chytne pak zas dobu uplne ok

    7.6.2019 od Bridzik

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.6.2019 od milanek81 (Hejtmánek Milan)

    muzou byt otlaceny gumovy hroty na jehlách v karbecech - pak to protyka a je spatna hladina a protože to nedela porad stejne tak se to projevuje temahle excesama - hlavne pozor na benzin v oleji u nekterych motorek to umi karbecama protéct az do motoru

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.6.2019 od Heatly

    Ahoj. Napadá mě to samé. U Freewinda snad ani nejde na kohoutku zastavit benzín. Taky myslým že ty otáčky způsobují podtlaky. Pak druhá možnost, až se lehce zahřeje tak u katburátoru z levé střany je natoké plastové bílé (žluté) kolečko. Tím lze nastavit volnoběžné otáčky. Zkus to, ale s tím úníkem benzínu netusím.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist