globalmoto_duben_nolan




Po půl hodině nejede

  • 0

    10.11.2018 od humrbce

    Zdar chlapi zase já a můj fichtl.Uz jsem se ptal čím to je že mě po půl hodině jízdy přestane fichtl jet-jako by docházel benzín.Vsechny rady provedeny a pořád nic.Nova indukční cívka nový karburátor výfuk vyčištěn víčko nádrže průchodné.Staci třeba 5 minut počkat a jedu v pohodě dál ale už ne půl hodiny ale třeba čtvrt hodiny a tak pořád dokola.Simerinky válec píst kroužky a čep nové.Valec obsah 60 CCM průměr válce 40 mm proti 38.5mm.Krasne jede i chytá.Cim to je? Díky moc.

    Doplněno:

    Ještě doplním.Je černozelená svíčka. To vidím poprvé.

    14.11.2018 od humrbce

    Nemohlo by to být simerinkem u zapalování?Je narvaný až na ložisku.Rekl bych tak o cca 3 mm než má být.

    11.11.2018 od humrbce

    Odtrh 0.35 předstih 1.6mm.Žádné střílení do výfuku ani karbecu.Prostě jako kdybych si zastavil benzín.

    10.11.2018 od humrbce

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 1

    10.11.2018 od Eastrider

    Nazdar!
    Výbrusom, teda väčším valcom to nebude to je isté.
    Syn niečo hovoril o zmene odtrhu vplyvom tepelnej deformácii. Zpravidla sa zmenší.
    Skratka zohreje sa motor, od tepla nepatrne sa zohne rameno alebo samotná doštička a tlačíš fichtla.
    A riešenie ?
    Skús nastaviť trocha väčší odtrh ako normál, aby po zohriatí ešte niečo zostalo. Je laborovanie na dlho.
    Druhá možnosť je vymeniť.
    Zapalovania za Vape, alebo moto.
    Ale to už je tretia možnosť.
    Prajem ti úspech !

    Doplněno:

    Zdar nemůže to být simerinkem u zapalování?Je narvaný až na ložisku.Asi o 3 mm dál než má být.

    11.11.2018 od humrbce

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.11.2018 od JirkaLN

    Kondenzátor ?

    Doplněno:

    Zkus vyměnit ten kondenzátor. I ten by po zahřátí mohl dělat problém.
    Mrkni na svíčku jakou má barvu - jestli to nemáš bohaté. Odpoj kabely od světel, klaksonu jestli ti to někde nejde do zkratu a projeď to.
    Vzduchový filtr máš čistý ? Pak už jedině těsnost kliky. Záleží kdo ti to skládal, jestli to máš dobře, nespadlo ti při montáži pérko z gufera ? To je závada, která se docela špatně diagnostikuje, tak hodně zdaru. J.

    11.11.2018 od JirkaLN

    To by nejelo vůbec.Ale dík.

    11.11.2018 od humrbce

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.11.2018 od Adamak28

    Ahoj. Co třeba benzínové hadičky, v jaké jsou kondici? Vyměnit za nové.

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.11.2018 od grooll

    Bylo by fajn zjistit nějaké diagnostické informace.. takže až se fichtl příště zastaví tak ihned zavřít benzín kohoutem a prověřit: 1. jestli není v nádrži podtlak (ucpané víčko) 2. kolik benzínu je v plovákovce (nestíhá dotékat), 3. jakou barvu má svíčka, 4. jestli hází jiskru. Od toho se dá odrazit alespoň správným směrem.

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.11.2018 od Sally06

    nepamatuju si to přesně, ale tohle mi dělal fichtl na závodech. Ujel jsem 3 kola z 5ti a zdechl jako bych zastavil benál! Totální šílenost A bylo to malým spalovacím prostorem, stačilo podložit hlavu o pár desetin. Myslim, že já jsem podkládal 0,35 mm. Chce to zjistit kolik to má být přesně. Myslim, že ten údaj jde někde dohledat. Já když jsem to potom měřil, tak jsem zjistil, že chybělo pár desetin a píst by se mi dotýkal svíčky. Tohle je na 100% ono. Nejsem teoretik znám jen čistou praxi a tak nevím správné názvy atd. tak si to snad přebereš po svém a pochopíš co jsem napsal. Hodně zdaru a napiš mi pls výsledek...

    Doplněno:

    Zdar fichtl jede!Těsnění pod hlavu 0.5mm z hliníku. Díky moc Vám všem.

    1.12.2018 od humrbce

    Zítra mě přijde těsnění pod hlavu síla 0.5.Myslim že to je vcelku jedno jestli pod válec nebo pod hlavu.Akorat si myslím že to hůř pojede.Bude menší komprese.Jo a svíčku mám totálně černozelenou!! To vidím poprvé v životě.Diky.

    14.11.2018 od humrbce

    druhý odkaz špatně. Dopr. sorač měl to být tenhle. pro porovnání s origo kompresním poměrem
    https://www.motorkar...wa-50-21-pionyr.html

    13.11.2018 od Sally06

    Pokud by ses tím chtěl zabývat hodně a přesně, tak tady si spočítáš svůj kompresní poměr.
    http://jawa50-ujezd.wz.cz/index.php?o=m15
    a podle toho kolik ti vyjde porovnáš, jak to má být originál podle ročníku
    http://jawa50-ujezd.wz.cz/index.php?o=m15
    a tím zjistíš, jestli to máš jinak a co je potřeba proto udělat.
    Jinak můžeš prostě vyzkoušet koupit těsnící papír v mototechně ze kterého si dané těsnění vystřihneš a budeš zkoušet. Dělají různé tloušťky, tak bude nejlepší koupit plácnu od 0,3 mm do 1 mm. Ale co já vím.
    Jen vím, že je to na tuty tohle. Já taky vyměnil celého fichtla než jsem na to přišel.

    13.11.2018 od Sally06

    Zdarec, napsal jsem to špatně, dával jsem těsnění pod válec ne pod hlavu. Podložením válce jsem zmenšil kompresní poměr. Teorii fakt neumim, ale tím, že jsem zmenšil kompresní poměr, tak se to tak nehřálo a fichtl mohl jezdit celý den.

    13.11.2018 od Sally06

    Zdar vyzkouším to.Akorat netuším kde sehnat takovou podložku (těsnění). Musím to nějak vyřešit.Pak se ozvu jak to dopadlo.Kazdopadne díky.

    13.11.2018 od humrbce

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.1.2019 od codl-1

    Nevím co máš za fichtla ale jestli je to 20 nebo 21 tak tam je dobrá zákeřnost a to je prohnutý sedlo. Když na to sedněš plech sedla se prohne a ucpe dirku na přisávání vzduchu do nádrže ve víčku nádrže. Když se to stane stačí zvednout sedlo a oteřít nádrž a hned to znova pojede. Pokud je to ono přišroubuj zadní kapotu pod sedlem původníma matkama na 13ku klíč a do nich zhora patří gymový dorazy.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist