bmw_r1300gs_cartec




motor

  • 0

    2.11.2018 od sujasi

    jawa 250/559 motor po generálke - výmena všetkých komponentov.motor naštartuje ale dosť dymí a po cca 5 min zhasne. sviečka kúsok mokrá. po vyčistení znova to isté.... veľa ľudí my radilo že mám zlý pomer olej benzín, miešam 1:33 olej stihl. karborátor ihla na strednej dierke, vzduch povolená o jednu otáčku.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 0

    2.11.2018 od Ritchy

    Máš správně dotažené všechny šrouby v bloku? Mě se po generálce po krátké době povolily a začalo si to tahat olej z převodovky....

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.11.2018 od Eastrider

    Nazdar!
    Treba to rozjazdiť.
    Časom doladíš aj bohatosť aj voľnobeh. Olej nechaj ako je, aj ihlu.
    Bol aj výbrus?
    A samozrejme správna sviečka BRISK.

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.11.2018 od nalim123cz

    ahoj měnil jsi karburátor?ja sem koupil na kejvačku a musel sem vyměnit hlavní trysku za menší ,zlobilo mne to tři dny než jsem na to přišel,zabrousil jsi hlavu před montáži ?

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.11.2018 od Jirkacbx

    Olej Stihl je pro vysokootáčkový motory jako pila nebo křovinák.
    To už radši do benzínu přefiltrovanej olej z fritáku,aspon to bude vonět
    Obyčejnej 10w40 nebo cokoliv,co leješ do auta.
    Budto ještě přidat vzduch nebo i ubrat benzín na jehle.

    Doplněno:

    Svíčku máš jaký číslo?

    2.11.2018 od Jirkacbx

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.11.2018 od Jirkahu71

    Aby to nějak extremne hulilo na tyhle nove 2t oleje je divné (to by snad muselo byt vic oleje než benzinu). spíš bych věřil že ti to bere olej z převodovky, buď mezi karterama, nebo simerinky u spojky.

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.11.2018 od jawasy

    559ka je pokud se nepletu na dvou ložiscích. Pokud jsi nedělal kliku a dal tam i původní labirint,vše spasoval,slepil a dotáhl jak má být nemělo by si to brát převodový olej-tím pádem kouřit. Mám taky panelku ale 592ku a tam už zase dávali ložiska tři. Po generálce motoru jsem do benzínu míchal obyč M2T. Ono se ani nevyplatí kupovat něco extra - tyhle stroje jsou nízkootáčkové a na obyč.olej i stavěné. Pak bych si pohrál s bohatostí směsi a jak tady píšou - mrkni jaké máš trysky. No a jestli máš ještě karbec se sytičem,koukl bych se jestli se vrací.

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.11.2018 od kyk

    podivej se jestli jsi sasadil simering na klice vypada to že ti přisava olej s motoru stačí když při montáži zesmekne perko simeringu a je to

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist