bmw_r1300gs_cartec




Posunutí řadičky a síla ovládání páčky spojky.

  • 0

    19.6.2018 od olda33

    Prosím o radu.
    Je možné zvětšit mezeru mezi stupačkou a řadící pákou ? jako na strašně velkou botu
    A když bych chtěl aby šla spojka zmáčknout menší silou, tak je to jen , zbytečně, v mé hlavě nebo to i někdo řeší.

    dík Olda

    VYŘEŠENO: byl totálně ohlý držák stupačky. vyměnil jsem to a nastavil ještě zvednutí řadičky na tom tisícihranu (na radu kolegy zde - děkuji)

    Doplněno:

    tak jsem to omylem označil jako vyřešené a nejde to vrátit.
    Jak na to koukám, tak nevím jestli bude stačit pootočit to připojení k tisíhranu.
    Možná bych spíše potřeboval delší řadící páku.
    Jsem začátečník, tak si nejsem jistý, ale v keckách se mně řadí perfektně, zkoušel jsem to s moto botami a ta má č 44 se zpevněnou špičkou je obrovská (normálně mám v civilu 43) . Jestli by to nechtělo prodloužit řadičku. přepákovat zatím nechci kvůli ceně a ještě namám moc naježděno, tak nevím jestli to vůbec potřebuju. Nevíte, jestli je ta řadička z nerezu ? To by ji šlo lehce prodloužit.

    19.6.2018 od olda33

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    19.6.2018 od Row

    Cau,
    jestli resis nastaveni vejsky v neutralni poloze, tak povol/vysroubuj sroub na objimce kolem osy co jde do prevodovky, vysun ji z toho tisicihranu a pootocenou po smeru hodinovych rucicek zase nasun, o stejny uhel se ti posune chod a polohy saltpaky. Vic ti asi na velkou botu neporadim, jedine ze by byla i dlouha a pak by se dalo spekulovat o uprave delky samotnesatpaky atp. :)
    Neumim to moc vysvetlovat tak jsem vykradl ebay fotku (neoptimalni - na fotce je to sundane a ta objimka je pretocena, tak jsem tam hodil i lehkej nakres.
    Nekamenuj mne pokud to vysvetluju priliz polopaticky. ;)

    Se spojkou jsem bojoval taky.
    V prvni rade bych vymenil nebo aspon namazal lanovod.
    Taky je dobre se podivat jestli nema bovden nekde az moc malej radius po ceste k prevodovce, nezda se to, ale pokud je to nekde moc do "uhlu" muze to taky drhnout. Puvodni majitel te moji ho dal do takoveho kovoveho opletu (čti chromová hadice od sprchy) a v nem to pak nemelo dost volnosti pro pohyb a vytvarelo moc tvrde radiusy, stacilo s tim pohnout (nasledne sundat) a dost to pomohlo.
    Taky ji muzes nastavit regulacnim sroubem u paky tak aby ti zabirala driv, coz znamena ze nebudes muset domackavat az k heftu a to taky ulehci trochu praci, ale neprezen to, at nemas problem s vyrazovanim na neutral.

    Doplněno:

    Díky, tak je to už skoro dokonalé (ale mám fakt velký , vysoký boty 44).
    Hlavní problém byl v tom, že byl držák ohlý směrem k motoru, tak to nějak nepasovalo. Koupeno za 800,- a je to OK.

    30.7.2018 od olda33

    Ja teda jezdim ve 43.5 kanadach a problem s tim nemam (asi je to o zvyku), jen jsem ji prave trosku potocil abych se pohodlne vesel pod saltpaku pokud zrovna neradim a nemusel mit nohu az za ni.
    Jestli je to nerez netusim ale moc bych tomu nefandil, rozhodne jeto v chromu, takze kdybys to rezal a nastavoval tak to stejne nebud uplne koser. To uz lepsi si vyrobit rovnou celou delsi.
    S tim prepakovanim by ti to dost mozna taky nepomohlo, tim si hlavne predkopnes nohy vic pred sebe, ale rekl bych ze to ve smes jinak kopiruje puvodni rozlozeni prvku.

    29.6.2018 od Row

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.6.2018 od Milos1

    Vzdálenost řadičky od stupačky mám vyřešené přepákováním, jinak nevím, jak to řešit. U spojky zkus promazat lanovod. Někdy je zatuhlý, a pak jde spojka ztuha.

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist