bmw_r1300gs_cartec




Posunutí řadičky a síla ovládání páčky spojky.

  • 0

    19.6.2018 od olda33

    Prosím o radu.
    Je možné zvětšit mezeru mezi stupačkou a řadící pákou ? jako na strašně velkou botu
    A když bych chtěl aby šla spojka zmáčknout menší silou, tak je to jen , zbytečně, v mé hlavě nebo to i někdo řeší.

    dík Olda

    VYŘEŠENO: byl totálně ohlý držák stupačky. vyměnil jsem to a nastavil ještě zvednutí řadičky na tom tisícihranu (na radu kolegy zde - děkuji)

    Doplněno:

    tak jsem to omylem označil jako vyřešené a nejde to vrátit.
    Jak na to koukám, tak nevím jestli bude stačit pootočit to připojení k tisíhranu.
    Možná bych spíše potřeboval delší řadící páku.
    Jsem začátečník, tak si nejsem jistý, ale v keckách se mně řadí perfektně, zkoušel jsem to s moto botami a ta má č 44 se zpevněnou špičkou je obrovská (normálně mám v civilu 43) . Jestli by to nechtělo prodloužit řadičku. přepákovat zatím nechci kvůli ceně a ještě namám moc naježděno, tak nevím jestli to vůbec potřebuju. Nevíte, jestli je ta řadička z nerezu ? To by ji šlo lehce prodloužit.

    19.6.2018 od olda33

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    19.6.2018 od Row

    Cau,
    jestli resis nastaveni vejsky v neutralni poloze, tak povol/vysroubuj sroub na objimce kolem osy co jde do prevodovky, vysun ji z toho tisicihranu a pootocenou po smeru hodinovych rucicek zase nasun, o stejny uhel se ti posune chod a polohy saltpaky. Vic ti asi na velkou botu neporadim, jedine ze by byla i dlouha a pak by se dalo spekulovat o uprave delky samotnesatpaky atp. :)
    Neumim to moc vysvetlovat tak jsem vykradl ebay fotku (neoptimalni - na fotce je to sundane a ta objimka je pretocena, tak jsem tam hodil i lehkej nakres.
    Nekamenuj mne pokud to vysvetluju priliz polopaticky. ;)

    Se spojkou jsem bojoval taky.
    V prvni rade bych vymenil nebo aspon namazal lanovod.