globalmoto_kveten




zapalování

  • 0

    29.4.2018 od frnk

    PŘI ZVÝŠENÍ OTÁČEK PŘESTÁVÁ PÁLIT-PRSKÁ! PO VÝMĚNĚ CÍVKY ,SVÍČKY, FAJFKY, VYSOKO NAPĚTOVÉHO KABEL, UHLÍKŮ V DYNAMU ,NASTAVENÍ PŘEDSTIHU, KONTROLE A PŘETĚSNĚNÍ KARBURÁTORU,KONTROLA SPÍNACÍ SKŘÍNKY ,SI UŽ NEVÍM RADY, JISKRO TEST PŘED SVÍČKOU JASNĚ UKAZUJE ŽE NA VOLNOBĚH ,JE TO O,K, PŘI ZVYŠOVÁNÍM OTÁČEK JE VIDĚT JAK VYNECHÁVÁ JISKRA A PŘI VYSOKÝCH TOČKÁCH LÍTÁ PŘI PRSKÁNÍ Z VÝFUKU NESPÁLENÁ SMĚS. NA PODZIM JSEM JI ODSTAVIL ,JEZDILA VELMI PĚKNĚ BEZ PROBLÉMŮ,ASI PŘED 14 DNY JSEM JI OPĚT ZPROVOZNIL ,DAL DOBYTOU BATERKU, CHYTLA NORMÁLNĚ OVŠEM DO OTÁČEK UŽ NEŠLA ASI PO 1KM JSEM TO VZDAL. OD TÉ DOBY S TÍM NEMOHU HNOUT,PORADIL BY JSTE MI NĚKDO CO MÁM JEŠTĚ ZKONZROLOVAT ??

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    29.4.2018 od maspe

    koukl bych na vzduchový filtr, a jestli svíčka není černá - znamenalo by to, že je to moc bohaté a nehoří. Další možnost je ještě kladívko (aby mělo dobrý kontakt) a špatný kondenzátor (často se projevuje zvýšeným jiskřením na kladívku).

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.11.2021 od Motordrak

    Ahoj. Setkal jsem se s identickým problémem. Vyměnil jsem v podstatě stejné věci a stav beze změny. Čím to bylo prosím u tebe? Dík.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist