globalmoto_duben_nolan




málo dobíjí po zahřátí motoru

  • 0

    3.10.2017 od ladastromik

    Již 10 roků mám v provozu Suzuki V Strom 1000 rok v. 2005 najeto 65000 km a v posledním roce je problém s dobíjením. Po ujetí cca 10 km od nastartování dobíjí jen 12,4 V a zpočátku u studeného motoru 13,6-14,8 V. Mám tam nový regulátor to nepomohlo, cívky alternátoru jsem proměřoval všechny kombinace mezi fázemi 75 V střídavých při 5000 ot/min a 25 V mezi fázemi při volnoběhu. Zátěžový test svícení žárovkou mezi fázemi též OK. Proměření napětí stejné jak u studeného nebo teplého motoru. Nevím co s tím nemohu se vypravit s jistotou na delší trasu. Je to zvláštní porucha ještě zbývá jestli není problém s magnety rotoru alternátoru. Setkal se někdo s podobným problémem u této nebo jiné motorky. Díky za info Láďa.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 1

    3.10.2017 od Medved

    Bude vyhraty, zoxidovany nebo nejak jinak poskozeny kontakt v nekterem konektoru (vstup nebo vystup) regulatoru.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.10.2017 od TheThomson

    Před i (Po) zahřátí měříš napětí kde?

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.10.2017 od kilix

    ja som mal podobný problém a bolo to zoxidované ukostrenie regulátoru. Dokonca sa to prejavovalo len pri niektorých otáčkach, čo mi veľmi logiku nedáva, ale bolo to tak.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.10.2017 od Krleš70

    Podobně jsem řešil slabé dobíjení na litrovém stromu 2006, nalítáno 50 000 km. Všechna měření se tvářila dobře. Až jsem pročistil kontakty a ukostření jsem z 12,5 vyskočil na 14V.
    V servisu mi už chtěli převíjet alternátor a já koupil i jetý regulátor.
    Bohužel půl roku před tím mi vyduněl jeden konektor kabeláže pod nádrží, dále odešel jeden spoj drátů ve velkém konektoru u světel a nekontaktila jedna indukčka - to vše během jednoho výjezdu po Itálii - parádní zážitek.
    Vřele doporučuji rozebrat a pročistit všechny konatkty co najdeš. Je nejvyšší čas.
    Nazdar

    Doplněno:

    tak tymto by som urcite zacal ako prve aj ja Vřele doporučuji rozebrat a pročistit všechny konatkty co najdeš

    10.10.2017 od pistapista31

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.7.2019 od Brkytom

    Ahoj podarilo se vyresit problem ze Strom Dl1000 po zahrati malo dobiji?

    Doplněno:

    Tak ze problem odhalen. Na rotoru byly odtrzene magnety ktera klouzali po tele rotoru. Cim vic se masina ohrala tim min to dobijelo. Magnety jdou znova nalepit neni treba kupovat cely rotor. Nalepil sem dvouslozkovym epoxidem. Po slozeni dobiji 14.6v

    9.7.2019 od Brkytom

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist