-
16.7.2015 od olepole
Zdar, mám problém s řazením u Hondy Transalp.Nahoru jdou řadit rychlosti v pohodě.ale dolu to jde špatně,musím to tam kopat na nekolikrat.Nejde to prez zuby ale zkratka se tam tem kvaltum nechce.Nevite co kdeby mohl byt zakopany pes, spojka,prevodovka?Diky.
Doplněno:
Děje se to pouze kdyz motorka stojí,za jízdy řadí normálně.
16.7.2015 od olepole
-
16.7.2015 od dave-lister (Petr Škorec - Opravy Auto - Moto)
Je to normální jev. Když motor stojí tak tam nech neutrál a žádný kvalty tam nekopej.
-
16.7.2015 od maspe
jak bylo odpovězeno v diskuzi - je to normální. Ta převodovka není stavěná tak, aby v klidu přeřadila tam a zpět, tedy když spojka vystaví a převody se zastaví, boční ozubení pro všechny rychlosti není vždy v postavení díra proti zubu, proto tam některý kvalt nejde. Proto stačí lehce povolit spojku, ozve se jemné cvaknutí, čímž se aktuální kvalt otočil do záběru, a tedy půjde přeradit na kvalt další, protože boční ozubení určitě je v postavení díra proti zubu.
Jinak by to chtělo asi jinačí jízdní styl. Stav kdy se zastaví při vysokém zařazeném kvaltu (4+) by měl nastávat maximálně při krizovém brždění a to by nemělo nastávat zrovna často - rozhodně ne tak často aby to stálo za to řešit jako závadu. -
27.1.2016 od Rimoraj28
Na zvukovém projevu motorky je nejhezčí řazeni a zpět podřazováni. Tak nechápu proč podřazuješ ze 4stupně na místě. Dej si tam nějaký laděný výfuk a pak budeš slyšet tu krásu. 👂🎶
-
3.2.2016 od Samotář99
Když budeš stát, tak ti tam kvalty určitě nepůjdou a když budeš aktivně brzdit třeba z pátého stupně, tak se nauč rychle seřadit dolu než zastavíš...
-
16.7.2015 od Slávek-TDM
Podle nakresu ma Transalp docela komplikovany vedeni radicich tahel:
Zkus se podivat, jestli pod nim neco neprekazi, hadice, lanko, vetev, cojavimPokud je tohle v poradku, a spojka spravne vystavuje, nezbyva nez se podivat do motoru.
Doplněno:
Jeste me napadlo, jestli neni praskla nektera z tech pruzin, co maji paku / tahla vracet.
16.7.2015 od Slávek-TDM