bmw_r1300gs_cartec




dobíjení

  • 1

    12.4.2017 od evzennn

    Ahoj,mám problém pravděpodobně s dobíjením . Po návratu z projížďky jsem vypnul motor,otevřel garáž a už jsem nenatočil......starter neměl sílu protočit motorem. Připojil jsem nabíječku a po cca půl hodině nabíjení jsem v pohodě nastartoval. Tak jsem pátral,proměřoval alternátor,regulátor,ale vše se zdá OK. Zkusil natočit moto v garáži s nabitou baterkou,nechal běžet a pravidelně měřil napětí na svorkách aku. Pohybovalo se to kolem 13,8-14,1V max. Ale potom najednou jsem naměřil na volnoběh jen 11,87 V a při 6000 ot. to dobíjelo 12,3V. Vypnul jsem moto a už samozřejmě nenatočil. Pokus jsem opakoval a opět to samé. Jestě jsem odpojil konektor alternátoru a za chodu,kdy to dávalo jen těch 12V jsem naměřil na volnoběh 23V a při 5000 ot. 80V. Může být regulátor KO? A případně kde bych prosím sehnal trochu kvalitnější. Díky za radu

    Doplněno:

    Tak opraveno. Dosekané zuby na startéru,vyrobená nová hřídel,koupeno kolo které roztáčí volnoběžku i s čepem a ložiskem. Pravděpodobně se křížilo ozubení a startér neměl sil to roztočit.

    10.6.2017 od evzennn

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    12.4.2017 od Nagash

    Nevím jaký rok máš, ale vím, že starší Speedy měly problém s dobíjením baterie, díky dlouhým kabelům. Že se to dá celkem elegantně rychle vyřešit nějakým mezikusem mezi kabely, ale co přesně to nevím, nejsem v elektrice kovaný. Mám případně telefon na servisáka ( kousek od Brna ), který to řešil na několika starších Speedech.Právě on mi to říkal při konzultaci tehdejšího nákupu Tripla.

    Doplněno:

    Ročník 2009

    12.4.2017 od evzennn

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.4.2017 od Bauiii

    cauec, mam rok 2006 a uz jem musel delat altik, ten tvuj problem mozna je ze ti baterie nedrzi stavu,takze jezdis primo na altnik, ale nevim..

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist