globalmoto_duben_nolan




Vaše nastavení karburátoru

  • 0

    6.1.2017 od dadanek1999

    Ahoj, o kolik kdo máte povolený šroubek bohatosti směsi (pilot screw)? Mám rok 1993 a dávám dokupy špinavý a rozhašený karby. Německej manual pro r. 1991 udává v kapitole o karburátoru 2,5 otočky, vzadu v technických datech 1,5 otočky a v manuálu pro r. 2005 je 1,75 otočky. A teď si má člověk vybrat Všude je to s odchylkou +- 1/4 otočky

    Díky..

    Doplněno:

    Včera jsem nastavil na oba 1 a 3/4, říkal jsem si že to dám na takovou "střední hodnotu". Předtím bylo na jednom necelé 2 a na druhém víc jak 2 a 1/4.

    Na youtube jsem to viděl, tam dával taky 1 a 3/4. Nechápu ten manuál, proč je vepředu něco jiného než vzadu

    Docela by mě zajímal vliv nastavení šroubku na spotřebu, máte někdo nějakou zkušenost?

    6.1.2017 od dadanek1999

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    6.1.2017 od Michaelgelo

    Ahoj, prohlídni Youtbe a tam byl přímo návod jak to seštelovat. Záleží jakou tam máš trysku atd...
    Já jsem sní nehýbal a jen profouknul trysku vzduchem a měl jsem to namočené v rozpouštědle.
    Po vyčištění jsem zatím nevyjel tak nevím, ale chytá na brnk a synchronizace taky o.k. po seštelování.

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.1.2017 od Merhaut

    Mám 1 a 3/4, 1,5 bylo málo a 2 moc.

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.1.2017 od yozo444

    Šroub bohatosti zmesi sa nastavuje takto pri šupatkovom karburatore:
    Šrob bohatosti úplne zatiahneš ale opatrne /aby si nezničil šrob/,potom povolíš ako máš udane v manuáli (toto nastavenie služi len nato aby si vedel naštartovať motorku)
    Treba zahriať motor cca 10min jazdou.Potom nastaviť voľnobežné otáčky udané v manuáli s šrobom voľnobežných otáčok.
    A teraz sa nastavuje bohatosti zmesi.
    Najprv zatiahneš pomaly šrob pokiaľ motor nebude mat nerovnomerný chod.Potom pomalí uvolniš pokiaľ motor pri danom nastavení šupátka nedosiahne maximálne otáčky.Ak tieto otáčky zodpovedajú voľnobežným otáčkam tak si OK.Ak nie tak zase musíš korigovať voľnobežné otáčky a potom bohatosť zmesi, pokiaľ nedosiahneš stabilne voľnobežné otáčky.

    Pri CV karburatore:Nastavenie je identické šupatkovým karburátorom len s tým rozdielom že tu šrob bohatosti na začiatku úplne uvolniš a z tejto pozície nastavíš otáčky bohatosti podla výrobcu

    Doplněno:

    Tenhle postup znam ze Simsona, akorat tam se po nalezeni "nejvyssich otacek" sroub jeste pritahl o 1/8 - 1/4 otocky. Jinak je lepsi si na to zvednout volnobeh a pak ho zase snizit. Akorat tady jsou sroubky zespoda skoro nepristupny, tak jsem chtel trefit nejakou "nejlepsi tovarni hodnotu" a v manualech byly hodnoty ruzne

    6.1.2017 od dadanek1999

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist