globalmoto_duben_nolan




Yamaha MT-07 přední tlumiče

  • 0

    1.10.2016 od ryba24

    Loni jsem si koupil Yamahu MT- 07, od předního kola cítím v zatáčkách takovou nejistou odezvu, jako by chtělo podklouznout a několikrát mi podklouzlo - v malé rychlosti ve městě při rozjezdu - odbočování z křižovatky. Tlak v pneu kontroluju. Předtím jsem měl Suzuki GSR 600 - no problem. Tak jsem se chtěl zeptat jestli to nemůže být měkkou přední vidlicí a pokud jo tak dá se s tím něco dělat? Např. tužší pružina nebo jiný olej? Dík.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    1.10.2016 od -ChoRchE-

    Jinej olej, nic jinýho neuděláš, pokud nechceš koupit komplet nový přední tlumiče... Ale já jsem si nikdy ničeho tak extrémního nevšiml..Tvoje váha ? :)

    Doplněno:

    No možná jsem to popsal trochu extrémně, ale když pominu ta podklouznutí - mohly mít i jiný důvod, tak ten pocit nejistoty nebo jak bych to nazval bych rád poladil. Zkusím HyperPro jak píše zdenofido.

    1.10.2016 od ryba24

    Váha 84 kg.

    1.10.2016 od ryba24

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.10.2016 od kroupahans

    Mám stejný pocit nejistoty v zatáčce na horší silnici, prý fungují dobře jiné pružiny a olej.

    Doplněno:

    Na nějaké se podívám, ale nevím jestli by byly lepší progresivní nebo lineární pružiny.

    1.10.2016 od ryba24

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.10.2016 od zdenofido

    HyperPro má sety progresů s olejem a guferky, nebo komplet i se zadním tlumičem. V Motohouseto na své motorce mají a pré gut, na nerovnostech to trošku odskakuje- lehká motorka noooo

    Doplněno:

    No taky si to myslím, že to může souviset s tím jak je lehoučká. Navíc GSR600 co jsem měl před tím mi připadala super stabilní, tak možná cítím ten rozdíl. Každopádně bych s tím něco zkusil. Mrknu na HyperPro. Dík.

    1.10.2016 od ryba24

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.9.2017 od SuperSic58

    to je tim, jak za ní vemeš a ona jde hned odspoda a nadlehčí přední kolo při rozjezdu, což šestkovej čtyřvál neudělá, páč je dole měkounkej, takže pneu neni v kontaktu nebo uplnym kontaktu se silnicí, což do zatáčky může bejt problém

    Doplněno:

    Nj, jak píšeš...sám s tím docela bojuji...každopádně v menším zákrutách mi to naopak nevadí, (vím, kde je limit akcelerace). Taky záleží, jak se ohneš dopředu Normální posed je (tipuju) tak 80% váhy na zadek

    30.5.2018 od noobMaster

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist