globalmoto_duben_nolan




Prosím o radu

Odpovědí (3)
  • 2

    6.7.2016 od Dekker.dave

    No do prdele, ty tam snad raději nelej nic. Alespoň si přečti manuál a pokud nevíš co děláš, tak to raději dej někomu, kdo tomu trochu rozumí.

    Manuál:
    http://www.motorkari...s%5BmotorkaId%5D=288

    Pod sedlem je expanzní nádobka pro chladící okruh. Do chlazení Horneta patří pouze a jenom destilovaná voda smíchaná s nemrznoučkou pro hliníkový bloky. Skrz tuhle nádobku se může chladící voda dolejvat, já ale vždycky upřednostňoval dolejvání přimo přes víčko na chladiči.

    Olej se leje tam, kde máš na pravý straně motorky před stupačkou černý víčko, na motoru, respektive na spojce. To když vytáhneš, tak bude mít měrku na hladinu a olej by měl být spíš v té horní polovině. Olej se vždycky kontroluje před nastartováním, za studena a motorka by měla stát rovně. Když se olej mění, tak se mění všechen naráz a měl by se s ním měnit i olejovej filtr, protože v něm zůstává sajrajt z původního oleje. Před výměnou motor ohřát, aby rozehřátýho starýho oleje vyteklo co nejvíc. Běžně se nejvíc používá olej Motul 5100 10W-40, do Horneta ho budeš potřebovat necelý 4l. Olejovej filtr stačí běžnej od Hiflo. Při zpětným dotahování dávat pozor, ať ty šrouby neserveš nebo aby ti něco neprasklo. Ale ty to fakt raději někomu dej.

    Doplněno:

    Jo ok díky za radu! jo já stim nemam zkušenost žadnou proto jsem radši sem napsal tak díky za radu. já měl jen enduro tak jsem.nevěděl co to je a žádnej návod na horneta jsem nenašel tak dík

    6.7.2016 od Jakubsce

    Doplnit odpověď

  • 2

    6.7.2016 od Cassus

    Pod sedlem je ještě nádržka pro brzdovku zadního kola.

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.7.2016 od Animals21

    A olej se kontroluje za provozní teploty motorky, která se nechá asi 3-5 minut na volnoběh a pak asi 2-3min chcíplá. Samozřejmě ve vodorovné poloze a víčko se NEŠROUBUJE při meření do závitu. Vše viz manuál ...

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist