2 reakcí na tento příspěvek Otáčky na sytič
e: jinak když to nechám běžet přes 50°C tak na 2500ot/min, ale jakmile mám teplotu vody 50°C tak ho stahuju a jedu, dostanu se na 82-83°C a už tomu dávám počoudit...
Naposledy editováno 22.12.2011 15:03:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky na sytič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
kawajawa píše: dewwil> to že máš vodu na 80 stupních neznamená že máš ohřátý olej
To vím taky, bohužel měřák teploty oilu TLR nemá a ten paznecht od Luise si kupovat nehodlám, jasný že hned jak tam mám vodu na 82°C tak to nervu do červenýho....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
Jindrs píše: za studena 1500 ot/min
ty jo abych to neměl rozbitý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
r-a-k píše: dewwil> Díky, mě se po zapnutí sytiče zvedli jen o +100ot. Už je to good
Já to mám taky tak. Zvednou se mi otáčky skoro neznatelně, nicméně to musí fungovat, protože bez sytiče to po delším stání nenatočím.
ona jednotka dava pokazde pri startu trosku vic paliva, tak je dobry s tim syticem startovat i u teplyho motoru.
jinak ja ho pouzivam i na zvednuti volnobehu kdyz jedu nekdy "bomby" tak aby to tolik nebrzdilo motorem.
podle manualu to ma bejt nastaveny tak ze pri ohratym motoru tam ma bejt 2tis otacek, nastavit je to snadny, je to takova "vacka" co pohne celym tim mechanismem co otvira klapky, sroubkem na te vacce se pridava/ubira.
novejsi suzuki uz tam maj servo co si i automaticky pootevrou klapku kdyz je to studeny..tim tahle packa odpada..
kawajawa píše: dewwil> to že máš vodu na 80 stupních neznamená že máš ohřátý olej
TLR ma vymenik voda-olej a ostrikuje to olejem pisty.. ja myslim ze se tam olej ohreje pomerne rychle, kdyz ma voda 80 tak uz bude i teplota oleje celkem OK...
edit: moc mi to po ranu nemysli, ten vymenik je az v druhym okruhu, takze ohrivani oleje moc nepomuze :)
Naposledy editováno 23.12.2011 09:00:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
r-a-k píše: atheris> Jojo, fungovalo to ale akorád že motor se pomaleji zahříval a jako malý bonus mě to deptalo že to nefunguje tak jak to má být správně nastaveno
Nevím, já přijdu, dám sytič, chytne na škytnutí, stáhnu sytič, volnoběh drží hned, nandám rukavice a jedu, žádná pila ze začátku, to je jasný. Možná, že lepší je to nechat chvíli ohřát na místě, na volnoběh ten motor neprodukuje prakticky žádnej výkon, tudíž minimální mechanický tlaky, atd. Ale mě vadí, že tim hlukem otravuju svoje okolí, tak radši sednu a jedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky na sytič
r-a-k píše: atheris> Jojo, fungovalo to ale akorád že motor se pomaleji zahříval a jako malý bonus mě to deptalo že to nefunguje tak jak to má být správně nastaveno
u telete zkoumat co jak ma byt spravne nastaveno to je polotovar, to si musis dodelat a donastavit podle sebe
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R | Wanislav | 35 | 7.5.2023 v 16:09 assassin |
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | dewwil | 39 | 15.4.2023 v 19:21 dewwil |
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | Rolda89 | 2 | 23.10.2022 v 09:06 Rolda89 |
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R | JENDA426 | 31 | 2.9.2021 v 10:24 Anti |