Customer support, eshop a sociální media pro Carpe Iter

Vyvíjíme, vyrábíme a prodáváme navigační a rally zařízení s celosvětovou působností. Projekt začal před několika lety jako v zásadě nadšenecká záležitost, ale již jsme si stačili vytvořit mezinárodní renomé a v dnešní době již asi neexistuje větší navigační závod, kterého by se zařízení s naší značkou neúčastnilo.

99,9% produkce směřuje do zahraničí a projekt roste extrémním tempem. Abychom byli nadále schopní poskytovat našim uživatelům to nejlepší, posilujeme tým pro e-shop, kanál podpory zákazníků a obsluhu sociálních medií.

Jaké pozice potřebujeme obsadit:
a. obsluha eshopu (front-end i back-end, administrativní i fyzické vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky)
b. pracovník zákaznické podpory. Především písemná komunikace prostřednictvím ticket systému, nikoli telefonická linka.
c. pracovník pro komunikaci a sociální media
S ohledem na předpokládané vytížení by bylo ideální v jedné osobě obsáhnout co nejvíce z uvedených činností.

Co je k tomu potřeba:
i. Výborná angličtina alespoň písmem;
ii. Chuť učit se nové věci;
iii. Aktivní přístup k řešení problémů;
iv. V ideálním případě i zájem o oblast, ve které se pohybujeme - elektronika, motocykly, cestování, navigační rally, apod.












Odpovědět na inzerát

TOPlist