Asistentka ředitele motocyklové firmy

Jste spolehlivá asistentka, která netouží jen sedět v kanceláři? Máte ráda, když se věci hýbou a podmínky mění a umíte se v takovém prostředí orientovat? Napadlo Vás někdy, že takové prostředí je svět motocyklů, který přesně takové lidi potřebuje? Pokud ještě ne, tak teď je Vaše příležitost.

Jsme autorizovaný prodejce těch nejlepších světových značek motocyklů a skútrů, japonských i evropských, s více než dvacetiletou tradicí. Máme motorky rádi , dobře jim rozumíme a v jejich prodeji jsme jedničkou na českém trhu. Našim zákazníkům chceme poskytovat ty nejlepší služby, a proto náš tým v naší provozovně v Praze na "Vrbovce" stále doplňujeme a rozvíjíme. Zároveň měníme i procesy, aby byly efektivnější. Je to náročná práce a my teď potřebujeme někoho, kdo pro nás bude udržovat systém a řád ve věcech, které řešíme a bude mít přehled o všem, co se děje.

A proto hledáme posilu na pozici:

Asistentka ředitele motocyklové firmy
Jaká je náplň práce?

Asistence řediteli a vedení společnosti (organizace schůzek, synchronizace kalendářů, evidence zápisů z jednání, supervize termínů)
Účast a asistence na rozvojových projektech společnosti
Organizace chodu, údržby a rozvoje provozovny, správa a evidence majetku společnosti, asistence v IT oblasti
Personální agenda (podklady pro docházkovou a mzdovou agendu, nástupy, rozvoj, školení a vzdělávání zaměstnanců)
Administrativní a účetní agenda (zadávání podkladů pro účetnictví, kontrola obchodní evidence prodejního týmu, administrace a kontrola nákladových účtů, vedení pokladny)
Spolupráce s účetním, mzdovým a personálním oddělením a IT specialistou
Co od Vás očekáváme?

Schopnost být užitečný týmu a spolehlivě dodávat výsledky v požadované kvalitě
Vstřícné a přívětivé jednání a umění rozpoznat potřeby týmu a klientů
Efektivní plánování úkolů a samostatné nalézaní řešení a umění přemýšlet v souvislostech
Schopnost přijímat změny a napomáhat jejich realizaci
Pohotové jednání v rámci stanovených pravidel
Soustředěnou a svědomitou práci i při rutinních úkonech
Dobré uživatelské znalosti práce na PC (Znalost MS Office, Outlook, obchodní programy a aplikace)
Znalost základů účetnictví a praxe práce s účetním programem je výhodou
Znalost AJ (NJ) alespoň na úrovni písemné komunikace je výhodou
ŘP sk. B

A co Vám nabízíme?

Zajímavou práci plnou různorodých úkolů, kde se nebudete nikdy nudit
Zajímavé dynamické prostředí plné nadšených lidí a adrenalinu
Příležitost stát se vyhledávanou týmovou podporou
Možnost profesního a odborného růstu ve více oblastech
Dobré finanční ohodnocení a možnost ovlivnit jeho výši
Bonusy a zaměstnanecké výhody

Více na: https://www.jobs.cz/rpd/1569118201

Odpovědět na inzerát

TOPlist