globalmoto_duben_nolan




Recenze: Jaké jsou kevlarové džíny Redline?

S motorkářskými jeansy se v poslední době roztrhl pytel. A není divu. Nabídnou pohodlí, civilní vzhled a zároveň dokáží ochránit při pádu. Své místo si tak našly u lidí dojíždějících do práce, skútristů, čopráků, jezdí v nich ale třeba také lidi na silných naháčích, kteří chtějí vypadat dobře a zároveň být chráněni. Mezi další hráče na poli se řadí polská firma Redline, mimo jiné se svým modelem Slim 2.0. Pojďme si je proklepnout.

Kapitoly článku

Na stránkách výrobce se dočtete, že jde o vylepšený model s lepším střihem, který nabídne ještě víc pohodlí. Lepší model proto, že tohle je už druhá verze kalhot s názvem Slim. Jde o nejcivilněji vypadající kalhoty v nabídce, a jak název napovídá, drží se současné módní vlny upnutějších kalhot. Kalhoty se šijí z 12.5 uncového denimu s 1,5% příměsí Lycry. Díky ní jsou džíny pružné a pohodlné. Bezpečnost má na starosti podšívka kolen, hýždí a boků z aramidového vlákna DuPont ™ Kevlar®, které je pětkrát silnější než ocel. V nejhorším případě se také můžete spolehnout na nastavitelné a vyjímatelné chrániče SAS-Tec na kolenou. U motorkářských džínů se očekávají pevné švy a delší střih nohavic, což tady najdeme. Dále čtyři kapsy, značkový zip YKK a příjemnou informací na závěr je, že se kalhoty šijí v Polsku.

A jaké jsou kalhot ve skutečnosti? Skvělé! Musím říct, že mi sedly hned na první dobrou. Příjemné je už vybalování kalhot z plátěné tašky, kde se skrývají. Dává to pocit, že kupujete něco „lepšího“, a to je fajn. Na omak kalhoty nepůsobí těžkým a hrubým dojmem, textilie je příjemně měkká a poddajná. Se vzhledem taky nemám jediný problém, klasické modré džíny s trendy sepráním nikdy nic nezkazily. To proč jsem si je hned zamiloval, tkví v jejich pohodlnosti a střihu. Mám rád uplejší kalhoty a tady jsem kolikrát narazil. Motorkářské džíny jsou často široké a plandavé, což má zase výhodu v tom, že je přetáhnete i přes závodní boty. Slim 2.0 jsou užší, takže se asi s racingovými přezkáči v jejich případě rozloučím, ale k mototeniskám super. Díky Lycře jsou kalhoty krásně pružné, takže i když jsou na obvodu těsnější, jsou hodně pohodlné a ohebné. V letním počasí potom oceňuji, že nejsou tak hutné, není v nich zkrátka takový vedro.

Co se ochrany týče, naštěstí nemůžu hodnotit a doufám, že je ani zkoušet nebudu. Standardně kalhoty kupujete s dvojicí kolenních chráničů SAS-TEC, které splňují stupeň ochrany Level 2 bez teplotního koeficientu. Příjemné je, že se jejich výška dá snadno nastavit pomocí suchých zipů. A další výhoda upnutých kalhot je, že vcelku drží na svém místě. Já jsem si kalhoty vzal ještě s trojicí doplňkových chráničů boků a kostrče. Ty jsou na tom normově na levelu 1 a i s jejich použitím jsou kalhoty na nošení příjemné. Chvála bohu Lycře! Navíc se teď cítím hodně bezpečně (na poměry jeansů) a to mám rád. Potěšila mě taky délka nohavic. Se svým vosím pasem mám vždycky problém, že mi kalhoty jsou buď velké a dlouhé, nebo akorát a krátké. U Slimek jsou nohavice prodloužené a je to téměř ideální. Téměř píšu proto, že moje nekonfekční postava by ještě pár čísílek snesla. Druhá malá výtka je k tomu, že kalhoty nemají zip na spojení s bundou. Jasně, každý výrobce má stejně svůj systém, ale bylo by fajn tady mít třeba aspoň přípravu na našití kompatibilního poloviny. To jsou ale jediné dvě drobné chybičky, které jsem našel. Tyhle kalhoty jinak můžu vřele doporučit, protože za necelé 3 000 je to dobrý kup. A komu by nevyhovaly „slimky“ může kouknout na ostatní střihy. Pokud vás džíny nebo i jiné produkty Redline zaujaly, koukněte na seznam prodejců a vyberte si toho nejbližšího.

Informace o redaktorovi

Honza Zajíček - (Odebírat články autora)
Jiří Jevický - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autoři článku obdrželi prémie 4 Kč od 4 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
Montauk přispěl 1 Kč
Erics přispěl 1 Kč
pekres přispěl 1 Kč
ferdys75 přispěl 1 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (2x):



TOPlist