globalmoto_duben_nolan




Cagiva se má vrátit coby elektrická terénní motorka

Ještě v době okolo nového milénia, bývala Cagiva poměrně zásadní italskou značkou. Jenže potom se začaly dramaticky měnit poměry i majitelé a v roce 2012 Cagiva definitivně ukončila výrobu posledního modelu Mito SP525. Na pár let nebylo o Cagivě ani vidu, ani slechu, ale teď by se mohly hnout ledy.

Podle Giovanniho Castiglioniho – bývalého šéfa značky a současného předsedy držitelů práv Cagivy, představí na podzimní výstavě Eicma zbrusu nový stroj, jenž bude elektrický a pravděpodobně určený do terénu.

Právě motorky do terénu byly v minulosti u Cagivy vcelku zásadním zbožím. V roce 1992 vyhrála značka motokrosovou Velkou cenu v Maďarsku a zúčastnila se dokonce i závodu Paříž-Dakar.

Aktuálně je Cagiva vlastněná MV Agustou, která se stala v roce 1999 hlavní značkou, zastřešující Cagivu a Husqvarnu. Zatím není nic oficiálně potvrzené, ale Cagiva by mohla opět vyjít na světlo světa jako výrobce elektrických motocyklů, spravovaný právě MV Agustou.
Vedle samotné značky by se měly vrátit také zažité názvy modelů. Můžeme se tedy těšit třeba na Elephanta, Mito nebo Raptor – vše ale pravděpodobně v elektrické verzi.

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

Autor článku obdržel prémii 6 Kč od 2 uživatelů.
Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.
masi přispěl 1 Kč
maestro přispěl 5 Kč
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (0x):



TOPlist