První kyvka: Velocette Mk VIII KTT
Text: Roman Kostelecký | Foto: bonhams.com | Zveřejněno: 3.6.2022 | Zobrazeno: 4 556x
Doby pevných rámů jsou dávno pryč a zadní kyvná vidlice, ať s centrálem nebo dvěma tlumiči, je běžnou součástí motorek už řadu desetiletí. Pokud vás ale přepadne archeologická nálada a začnete slídit, kdy se takové řešení objevilo poprvé, dopátráte se k letopočtu 1937, závodu Ulster GP a premiéře továrního speciálu Velocette MkVIII.
Tento obsah patří do Premium služeb
PREMIUM
Tento obsah / tento článek je přístupný jen prémiovým účtům.
Chtete-li si prémiový obsah přečíst, je potřeba si službu objednat. Dostanete tak nejen přístup k prémiovým kapitolám a článkům, ale rovněž i spoustu dalších výhod na portálu Motorkáři.cz
Koupit Premium účet
Koupit Premium článek
Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz
Koupit Premium článek
Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz