Nejmenší nakonec: Honda CB350 F
Text: Roman Kostelecký | Foto: archiv autora | Zveřejněno: 28.12.2024 | Zobrazeno: 5 559x
Při vývoji motorek postupují výrobci většinou od menších objemů k větším, ale před padesáti lety se Honda rozhodla jít naopak. A to v případě svých čtyřválců, kdy v roce 1969 představila CB750, po dvou letech CB500 a rok nato zakončila misi třistapadesátkou. Ta byla ovšem dražší, těžší a méně výkonná, než její tehdejší superoblíbená dvouválcová sestra. Ale i tak to Hondě za tu práci stálo.
Obsah článku je přístupný pro předplatitele
PREMIUM
Objednejte si vybraný článek nebo předplatné.
Získáte přístup k prémiovému obsahu, ale také spoustu dalších výhod portálu Motorkáři.cz
Koupit Premium účet
Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz
Časové období | Cena předplatného | Orientační cena za měsíc |
6 měsíců | 299 Kč | 50 Kč |
12 měsíců | 499 Kč | 42 Kč |
24 měsíců | 899 Kč | 37 Kč |
Počet článků k objednání | 1 až 25 kusů |
Cena za článek | 29 Kč |
Doba platnosti do vyčerpání článků | 2 roky |
Více informací o prémiových účtech a o výhodách které přináší, se dozvíte zde: Prémiové účty na Motorkáři.cz