globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vibrace z motoru CBR 1000RR 08
19.12.2010 v 00:35
Mam Farose 08 a menili mi klikovku a stiraci krouzky, momenalne tam mam jeste zajizdeci olej, ale prijde mi ze z motoru jdou do ramu mnohem vetsi vibrace nez predtim, tusite nekdo cim by to mohlo byt?

Naposledy editováno 19.12.2010 00:35:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace z motoru CBR 1000RR 08

22.12.2010 v 08:58 | Nahoru | #1

t_freedom píše: Murkin> ...nevím jak to vidíš ty, ale jak už tu někdo napsal - klika a kruhy není nic moc jednoduchýho...já osobně bych to po výměně nechal aspoň min. 500km sednout (tzn. točit tak max. k otáčkám nejvyššího krouťáku spíš pod) ... potom po první tisícovce tradá.
Zajížděcí olej asi nemyslí výplachovej M6A ...spíš ten co se po první garančce normálně mení.

Takže ... copak tomu bylo, pročpak šla klikovka ven na procházku ???



Hele,sedat si fakt nic nepotrebuje,staci hodina provozu a muze jezdit uplne normalne. Bezna praxe je hodina na brzde a full gas.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vibrace z motoru CBR 1000RR 08

22.12.2010 v 09:03 | Nahoru | #2

Murkin píše: Hele,sedat si fakt nic nepotrebuje,staci hodina provozu a muze jezdit uplne normalne. Bezna praxe je hodina na brzde a full gas.



Jojo....v autocrossu jsme novej motor z Busy jen stihli 20 min prohřát naprázdno a hned jel v závodním nasazení 2 rozjížďky a 2 finálový jízdy ....když jsem to viděl, tak jsem velice přehodnotil názor na zajíždění nových strojů

(reakce na) Vibrace z motoru CBR 1000RR 08

22.12.2010 v 10:29 | Nahoru | #3
Murkin> tohle jsou podobný dohady jako jestli:
prohřejvat motorku na stojánku nebo jízdou
zajíždět "knedlíkem" nebo opatrně (já sám myslím že je potřeba kvapík, ale ne hned knedl na červený)
vypouštět olej na zimu nebo nechat
stříkat silikonem gumy a kabely nebo ne

můžeme se o tom přít, můžeme o tom vést disputace a je to asi tak vše co s tím můžeme dělat. Je mi jasný, že se to určitě nekousne a že dnešní přesnosti výroby se nedají srovnat s tím co bylo v 70tejch letech. Ale čistě z pohledu materiálovýho, drsností a tření(i toho že se po první garančce většinou v prvním oleji vyskytuje větší poměr kovu)mi příjde "hodnější" nebrat motor u držky hned ze začátku. Stejně tak jako ho nevytočit do omezovače pokud má voda 50°C.
Uznávám, že máš asi zkušenosti, pokud máš servis a brzdu(a klopím uši), ale mě by to srdce asi nedovolilo(krom toho...u Itala nikdy nevíš čím ho nasereš )

Naposledy editováno 22.12.2010 10:30:39
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Dnes v 14:08 IvanDvoutakťák
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy
Dynojet Honda CBR 1000RR Fireblade Chmelda1 6 19.4.2024 v 18:54 Chmelda1
Zvýšené volnoběžné otáčky Honda CBR 1000RR Fireblade AlbiAlbi 24 8.4.2024 v 11:28 AlbiAlbi
Cbr nebo big bang Honda CBR 1000RR Fireblade karloss200 1 4.1.2024 v 18:55 RTSbike


TOPlist