Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 07:59 | Nahoru | #1
PRiPaDoVaK> SM610 je parádní ...od kdy má začít platit ta novela zákona?...to by pak Huska vyšla do "tolerance" i bez škrcení?...jsem ji při výběru právě kvůli tomu škrcení docela přehlížel..věděl jsem, že u DR-Z to není problém a u Husky jsem nechtěl "riskovat"...

Cosmo> no jo, jenomže Spieglery by měly zároveň i funkci anti-wheelie systému, to už budou docela těžké potvory, ne? ...Beringery jsou tuším vyráběné z leteckého duralu a budou nejspíš ještě lehčí, než běžné origo brzdy...ale já myslím, že ono už o moc líp, než ty Beringery, brzdit nic moc nemůže...

Frantas> to je složité, řešit u těchto motorek dlouhé výlety...ony ty větší jednobuchy celkově tím pojetím na nějaké cestování nejsou...kór pokud si "užíváš" toho zátahu apod....to máš pořád - plyn - brzda - plyn - brzda...plus ten zvuk, který musí jít po 200 km docela na nervy ...je to celkově takové hodně únavné a to nepočítám to pohodlí, které tam vlastně není ...

a k těm škaredým motorkám...když si představím, co parkuju v garáži a jaký mají na tu motorku ostatní názor, tak se tu asi neodvážím hodnotit krásu jiných motorek, než SM/MX/EN

Naposledy editováno 20.03.2011 08:37:06

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 12:42 | Nahoru | #2


Frantas> to je složité, řešit u těchto motorek dlouhé výlety...ony ty větší jednobuchy celkově tím pojetím na nějaké cestování nejsou...kór pokud si "užíváš" toho zátahu apod....to máš pořád - plyn - brzda - plyn - brzda...plus ten zvuk, který musí jít po 200 km docela na nervy ...je to celkově takové hodně únavné a to nepočítám to pohodlí, které tam vlastně není ...



No zvuk je to co mi u těch příšerných velkých jednobuchů vadí Řve to, ikdyž docela jede. Ten 2T přecijenom tolik neřve, a hlavně jede Navíc když člověk porovná charakteristiku motoru, tak ten 4T je jak V2 a 2T je jak R4, takže i mě dost příjemnější.
Jinak pohodlí, no minulou neděli sem dal 200km, a zadek mě přecijenom bolel, ale nic hroznýho. Ostřejší stroje mají přecijenom dost účelovější sedlo. Rovnější a užší, ale nemyslim že by to muselo být ňáký hrozný. A i kdyby, nemůže být přeci problém si ho nechat trochu upravit. A nadruhou stranu mi příde, že to furt musí bejt pohodlnější, než ňáký SS, kde trpí záda, ruce a pod. (si myslim).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist