globalmoto_kveten





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

(reakce na) SM nadšenci

19.3.2011 v 23:34 | Nahoru | #661
PRiPaDoVaK> Delší beru cokoli dál než po městě nebo po lese .. Ale nadruhou stranu si docela živě dovedu představit jak s ECčkem jedu třeba 200km třeba jako v neděli.. Ale to už začínám řešit uplně jiný téma .. Jinak taky si opravdu nevybavuju vyloženě hnusnou motorku. Líbí se mi toho dost (GSX-R, 954, adík, motárdy, fichtl ) , a třeba moje DT se mi zrovna ne že by vyloženě nelíbilo, ale jsou na něj jistý partie, co už mám asi víc okoukaný Gas má taky plasty řezaný tak že by člověk řek že nemůžou bejt ošklivý, ale kvalita plastů (laku) mi řiká spíš opak. Pak si ale dám v hlavě dohromady 1+1 a je to pořád dokonalá motorka Jak nad tim přemejšlim, pro mě má věčí význam užitná hodnota, než vzhled

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 07:59 | Nahoru | #662
PRiPaDoVaK> SM610 je parádní ...od kdy má začít platit ta novela zákona?...to by pak Huska vyšla do "tolerance" i bez škrcení?...jsem ji při výběru právě kvůli tomu škrcení docela přehlížel..věděl jsem, že u DR-Z to není problém a u Husky jsem nechtěl "riskovat"...

Cosmo> no jo, jenomže Spieglery by měly zároveň i funkci anti-wheelie systému, to už budou docela těžké potvory, ne? ...Beringery jsou tuším vyráběné z leteckého duralu a budou nejspíš ještě lehčí, než běžné origo brzdy...ale já myslím, že ono už o moc líp, než ty Beringery, brzdit nic moc nemůže...

Frantas> to je složité, řešit u těchto motorek dlouhé výlety...ony ty větší jednobuchy celkově tím pojetím na nějaké cestování nejsou...kór pokud si "užíváš" toho zátahu apod....to máš pořád - plyn - brzda - plyn - brzda...plus ten zvuk, který musí jít po 200 km docela na nervy ...je to celkově takové hodně únavné a to nepočítám to pohodlí, které tam vlastně není ...

a k těm škaredým motorkám...když si představím, co parkuju v garáži a jaký mají na tu motorku ostatní názor, tak se tu asi neodvážím hodnotit krásu jiných motorek, než SM/MX/EN

Naposledy editováno 20.03.2011 08:37:06

SM nadšenci

20.3.2011 v 08:31 | Nahoru | #663
Tak TOHLE snad musí přijít hnusné každému.Naštěstí se to nebude vyrábět

Naposledy editováno 20.03.2011 08:32:12

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 08:43 | Nahoru | #664
v4o> tak jako koncepty už se objevily různé zrůdnosti, ale někdy se fakt divím, že to ti designéři/konstruktéři myslí vážně ...

asi nám ty nové modely přijdou jako krok zpět kvůli tomu, že ty loňské/předloňské atd. byly fakt špička ...



třeba budeme s další verzí zase vzpomínat na tu předešlou, jaká to byla krása ...

Naposledy editováno 20.03.2011 08:44:25

SM nadšenci

20.3.2011 v 09:01 | Nahoru | #665
Tak huska holt už není krásna italka ale olezlá němka v dirndlu tam už to lepší nebude.Technicky asi budou skvělé,ale co třeba u endur nepochopím,je utopené víko nádrže v prolisu zadního blatníku.Takže si tam nejdřív nasbírám hromádku bláta a pak v ní budu hledat díru do nádrže
Co teda mne ale vadí nejvíc,je ta hromada elektroniky,co se montuje už do všech motorek.Nechci ABS,nechci anti wheelie,kontrolu trakce,elektronický plyn atd atd.A nejradši bych se vrátila ke karburátorům.Možná jsem fakt stará struktura ale já chci prostě řídit sama a ne abych se jen držela říditek a řídila řídíci jednotka Druhá věc je,že čím víc udělátek,tím víc věcí na pokažení a když byl známý někde v poušti a začlo odcházet čidlo teploty nebo něco podobného,tak to fakt potěší...

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 09:02 | Nahoru | #666
Miši> tak jako huska SM530RR 2010... to je prostě SMko z jiný planety, viděl jsem jí v Miláně (myslím že tohle je zrovna ona), a přiznám se že jsem zažíval stejný pocity jako když předemnou stála poprví nahá holka ... ikdyž, tenhle pocit jsem měl skoro celou výstavu, protože bylo SM vedle SMka ... ale když to vemu tak se mi líbí snad každá motorka...

SM nadšenci

20.3.2011 v 09:19 | Nahoru | #667
Myslím,že takhle krásnou masku nemá žádny motard.A v té černé vypadá taky hooodně dobře

Naposledy editováno 20.03.2011 09:28:22

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 09:19 | Nahoru | #668
v4o> na elektroniku mám stejný názor, je strašné, kam to směřuje...ale stejný trend je i u aut, no...ale mnohem, mnohem víc, než je tomu třeba u kontroly trakce, mně zůstával rozum stát, když se začalo objevovat ABS na supersportech...odjakživa byly snad určené litrové sporty pro ty "nejlepší a nejzkušenější", kteří by měli umět tu motorku ovládat...tak proč z toho dělat něco, na co si může sednout pomalu i začátečník, pomačkat pár čudlíku a jet...kromě toho, ss je snad určený na okruh a já si nevšiml, že by bylo na okruhu často potřeba brzdit bezpečně na špatném povrchu ...o kilech navíc ani nemluvím...

karburátory mají duši ...

PRiPaDoVaK> jj, je to ona...ale..ty voe..je to jenom stroj ...

Naposledy editováno 20.03.2011 09:22:54

SM nadšenci

20.3.2011 v 09:25 | Nahoru | #669
ohledně masek...mlčím
[img]

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 10:45 | Nahoru | #670
Miši> já vím že to je "jenom" stroj... ale až tě holky budou srát tak jako mě, pochopíš ... jo a ještě k tomu omezení na 35kW... nám to stejně může být jedno, jelikož my máme řidičák do 25kW

momentálně pokoukávám po téhle ... jelikož je za stejný peníze za který seženu DRko, takže už záleží fakt jenom na tom co bude až prodám MZ...

Naposledy editováno 20.03.2011 10:49:58

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 10:58 | Nahoru | #671
PRiPaDoVaK> no moment, ono se to potom, co ta novela vstoupí v platnost, nezmění i těm, co už mají tu odpovídající skupinu podle starého zákona?...šmejdi ...

...pěkná cena...v té černé vypadá fakt docela dobře ...

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 11:15 | Nahoru | #672

Miši píše: PRiPaDoVaK> no moment, ono se to potom, co ta novela vstoupí v platnost, nezmění i těm, co už mají tu odpovídající skupinu podle starého zákona?...šmejdi ...

...pěkná cena...v té černé vypadá fakt docela dobře ...



neee, nezmeni

ty nevis ze kdysi davno nasi tatove a dedci delali neomezene papiry uz od 17?? a myslis ze po novele zakona do stavajici podoby jim to sundali na A1 kterou ted muzes delat od 16?? neee, zustala jim vsem neomezena

Naposledy editováno 20.03.2011 11:19:37

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 11:18 | Nahoru | #673
Miši> s tím jak sis naivně myslel že ti to změní na 35kW jsi mi připadal jako 14ka v pubertě ... taky si naivně myslí že za rok až dostane občanku bude něco jinak

SM nadšenci

20.3.2011 v 11:22 | Nahoru | #674
Cosmogagy> tak pokud se mění věková hranice, tak je to něco jiného....ale tady se mění co..název skupiny a 35 kw/poměr, ne?...tak to by nebyl zase takový problém to změnit všem...

no to už je jedno, uzavřeno mám a než to bude aktuální, tak budu řešit jiné starosti ...

SM nadšenci

20.3.2011 v 11:24 | Nahoru | #675
PRiPaDoVaK> já to teď fakt nesledoval, je mně to teď jedno, jen mně přišlo divné, že se to bude tak dělit...

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 12:42 | Nahoru | #676


Frantas> to je složité, řešit u těchto motorek dlouhé výlety...ony ty větší jednobuchy celkově tím pojetím na nějaké cestování nejsou...kór pokud si "užíváš" toho zátahu apod....to máš pořád - plyn - brzda - plyn - brzda...plus ten zvuk, který musí jít po 200 km docela na nervy ...je to celkově takové hodně únavné a to nepočítám to pohodlí, které tam vlastně není ...



No zvuk je to co mi u těch příšerných velkých jednobuchů vadí Řve to, ikdyž docela jede. Ten 2T přecijenom tolik neřve, a hlavně jede Navíc když člověk porovná charakteristiku motoru, tak ten 4T je jak V2 a 2T je jak R4, takže i mě dost příjemnější.
Jinak pohodlí, no minulou neděli sem dal 200km, a zadek mě přecijenom bolel, ale nic hroznýho. Ostřejší stroje mají přecijenom dost účelovější sedlo. Rovnější a užší, ale nemyslim že by to muselo být ňáký hrozný. A i kdyby, nemůže být přeci problém si ho nechat trochu upravit. A nadruhou stranu mi příde, že to furt musí bejt pohodlnější, než ňáký SS, kde trpí záda, ruce a pod. (si myslim).

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 12:43 | Nahoru | #677
Teď jsem se zasmála,koupila jsem si takový ten špuntík do výfuku,aby tam při mytí netekla voda a dívejte,co je napsáno v návodu k použití

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 12:45 | Nahoru | #678
v4o> Taky dobrý Tak hold vždycky při mytí zaplatíš servis, a rovnou je tam poprosíš o trochu vody na umytí, aby si to nemusela vest domu, a zase spátky na demontáž

SM nadšenci

20.3.2011 v 12:52 | Nahoru | #679
No představ si,jak naložím motku do dodávky,dojedu do servisu a požádám o zašpuntování výfuku asi by se o tom hodně dlouho mluvilo

Dnes jsem z potěšením zjistila,že to drnčení na housence je snad jen kryt svodů,jak tam dávali ten laďák tak se to asi nějak poposunulo.

A tá huska,co jsem dal PRiPaDoVaK je teda přenádherná...

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 12:53 | Nahoru | #680
v4o> ...schválně bych tam zkusil zajet a požádat je o pomoc..jak se budou tvářit, když to tam sami píšou ...a máš teda nějakou tu fotku, jak vypadá celý výfuk na motorce?

Frantas> charakteristika motoru 4T mně právě docela vyhovuje, jede to okamžitě, co otočíš plynem, ať už máš pomalu jakékoliv otáčky...jinak na Suze za sebou zatím žádný dlouhý výlet nemám, ale na DT mě po 200km bolelo snad úplně všechno ...SS budou podle mě určitě pohodlnější, než motardy...SM zničí každého, na SS jsou někteří schopní i plnohodnotně cestovat ...

Naposledy editováno 20.03.2011 12:54:41

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 12:55 | Nahoru | #681


Frantas> charakteristika motoru 4T mně právě docela vyhovuje, jede to okamžitě, co otočíš plynem, ať už máš pomalu jakékoliv otáčky...jinak na Suze za sebou zatím žádný dlouhý výlet nemám, ale na DT mě po 200km bolelo snad úplně všechno ...SS budou podle mě určitě pohodlnější, než motardy...SM zničí každého, na SS jsou někteří schopní i plnohodnotně cestovat ...



Koukám že naše představy o pohodlí se dost rozchází

SM nadšenci

20.3.2011 v 12:59 | Nahoru | #682
Frantas> no tak já si vzpomínám, jak jsem jezdil část cest ve stoje ve stupačkách a děsil se chvíle, kdy si zase sednu na to sedlo ...po zkušenostech s DT mně prostě bude trvat hodně dlouho, než mě někdo přesvědčí, že i motard může být po stovce km pohodlný ...

SM nadšenci

20.3.2011 v 13:18 | Nahoru | #683
Chtěla jsem ti udělat video i se zvukem,ale na volnoběh to nevynikne

2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

20.3.2011 v 13:23 | Nahoru | #684
Jinak co se týče "pohodlí",tak mne teda nejvíc bolí ruce z těch vibrací.Zadek mám trénovaný protože jsem měla kvůli snížení sedlo prakticky bez molitanu.Teď jsi budu připadat jak na křesle.A ještě jsem si dlouho nemohla zvyknout jezdit v krosové helmě,jak mi to rvalo hlavu.Jednou mi kamoš poradil,ať ji nosím kšiltem dozadu Ale obecně,motard do 130km vzdálenost i rychlost,pak už je to ou ou.

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 13:43 | Nahoru | #685

A ještě jsem si dlouho nemohla zvyknout jezdit v krosové helmě,jak mi to rvalo hlavu.Jednou mi kamoš poradil,ať ji nosím kšiltem dozadu Ale obecně,motard do 130km vzdálenost i rychlost,pak už je to ou ou.



Já byl vždycky jinej no 130 je prt .. jinak mám volnější krosovou helmu, a na vítr mi pomohlo sklopit kšilt uplně dolu.

SM nadšenci

20.3.2011 v 13:44 | Nahoru | #686
v4o> ..hmm, pěkná práce ...jinak ten kryt svodu je nosnou konstrukcí nebo proč jej nikdo nesundává? ...mně přijde škoda, schovávat za něj ten svod...

s MX helmou jsem měl problém jen u levnějšího modelu od Fly, teď mám přilbu od Troye Lee a s tou není jakýkoliv problém..kšilt mám sklopený tak, aby mně vycházel obrázek, co mám nahoře přilby ( ) tzn. asi v polovině a při jízdě hlavu skoro ani nemusím sklápět...
jak ten kšilt u té přilby Fly vypadal už si nepamatuju, ale asi to byla nějaká plachta, no...
integrálka je větší pohodlí, to jo...ale z jedné mně vyrostla hlava, tak jsem i po předchizích špatných zkušenostech zase zkusil MX přilbu a už asi zůstanu u nich

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 13:47 | Nahoru | #687
v4o> výfuk hezkej, ale co vím tak RP není zrovna nějaká extra kvalita... Rossinka má na SV už třetí protože jí popraskal ten karbon... ale má červenej, tak nevím jestli to třeba není tou barvou... každopádně zvuk to musí mít pekelnej

SM nadšenci

20.3.2011 v 13:51 | Nahoru | #688
Ten kryt svodu je tam proto,aby jsi si neopekl boty Svod je hnusný,s tím krytem je to hezčí.Až někam pojedu,natočím ten zvuk,fakt bomba
Integrálku mám taky,ale není tak hezká,tak nosím víc MX,mám KBC,nevím,jestli je to kvalita,brala jsem ji kvůli růžovým kytičkám kšilt mám taky úplně dole.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 13:53 | Nahoru | #689
PRiPaDoVaK> RP dělal výfuky na Midalu,asi by jsi to tam nedali,kdyby nebyli dobré.Taky máš na ně servis,takže nemusíš vyhodit celý výfuk,ale je schopen ti ho opravit.

(reakce na) SM nadšenci

20.3.2011 v 13:57 | Nahoru | #690
v4o> nevím, nezajímám se o to... pouze říkám svou zkušenost, výfuky který jsem viděl na vlastní oči ... ten karbonovej konec popraskal a začal se rozpadat, ale nevím co všechno s tím výfukem dělala
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist