Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...
a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...
Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Cosmo> no jo, jenomže Spieglery by měly zároveň i funkci anti-wheelie systému, to už budou docela těžké potvory, ne? ...Beringery jsou tuším vyráběné z leteckého duralu a budou nejspíš ještě lehčí, než běžné origo brzdy...ale já myslím, že ono už o moc líp, než ty Beringery, brzdit nic moc nemůže...
Frantas> to je složité, řešit u těchto motorek dlouhé výlety...ony ty větší jednobuchy celkově tím pojetím na nějaké cestování nejsou...kór pokud si "užíváš" toho zátahu apod....to máš pořád - plyn - brzda - plyn - brzda...plus ten zvuk, který musí jít po 200 km docela na nervy ...je to celkově takové hodně únavné a to nepočítám to pohodlí, které tam vlastně není ...
a k těm škaredým motorkám...když si představím, co parkuju v garáži a jaký mají na tu motorku ostatní názor, tak se tu asi neodvážím hodnotit krásu jiných motorek, než SM/MX/EN
Naposledy editováno 20.03.2011 08:37:06
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
asi nám ty nové modely přijdou jako krok zpět kvůli tomu, že ty loňské/předloňské atd. byly fakt špička ...
třeba budeme s další verzí zase vzpomínat na tu předešlou, jaká to byla krása ...
Naposledy editováno 20.03.2011 08:44:25
Co teda mne ale vadí nejvíc,je ta hromada elektroniky,co se montuje už do všech motorek.Nechci ABS,nechci anti wheelie,kontrolu trakce,elektronický plyn atd atd.A nejradši bych se vrátila ke karburátorům.Možná jsem fakt stará struktura ale já chci prostě řídit sama a ne abych se jen držela říditek a řídila řídíci jednotka Druhá věc je,že čím víc udělátek,tím víc věcí na pokažení a když byl známý někde v poušti a začlo odcházet čidlo teploty nebo něco podobného,tak to fakt potěší...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
karburátory mají duši ...
PRiPaDoVaK> jj, je to ona...ale..ty voe..je to jenom stroj ...
Naposledy editováno 20.03.2011 09:22:54
momentálně pokoukávám po téhle ... jelikož je za stejný peníze za který seženu DRko, takže už záleží fakt jenom na tom co bude až prodám MZ...
Naposledy editováno 20.03.2011 10:49:58
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
...pěkná cena...v té černé vypadá fakt docela dobře ...
Miši píše: PRiPaDoVaK> no moment, ono se to potom, co ta novela vstoupí v platnost, nezmění i těm, co už mají tu odpovídající skupinu podle starého zákona?...šmejdi ...
...pěkná cena...v té černé vypadá fakt docela dobře ...
neee, nezmeni
ty nevis ze kdysi davno nasi tatove a dedci delali neomezene papiry uz od 17?? a myslis ze po novele zakona do stavajici podoby jim to sundali na A1 kterou ted muzes delat od 16?? neee, zustala jim vsem neomezena
Naposledy editováno 20.03.2011 11:19:37
no to už je jedno, uzavřeno mám a než to bude aktuální, tak budu řešit jiné starosti ...
Frantas> to je složité, řešit u těchto motorek dlouhé výlety...ony ty větší jednobuchy celkově tím pojetím na nějaké cestování nejsou...kór pokud si "užíváš" toho zátahu apod....to máš pořád - plyn - brzda - plyn - brzda...plus ten zvuk, který musí jít po 200 km docela na nervy ...je to celkově takové hodně únavné a to nepočítám to pohodlí, které tam vlastně není ...
No zvuk je to co mi u těch příšerných velkých jednobuchů vadí Řve to, ikdyž docela jede. Ten 2T přecijenom tolik neřve, a hlavně jede Navíc když člověk porovná charakteristiku motoru, tak ten 4T je jak V2 a 2T je jak R4, takže i mě dost příjemnější.
Jinak pohodlí, no minulou neděli sem dal 200km, a zadek mě přecijenom bolel, ale nic hroznýho. Ostřejší stroje mají přecijenom dost účelovější sedlo. Rovnější a užší, ale nemyslim že by to muselo být ňáký hrozný. A i kdyby, nemůže být přeci problém si ho nechat trochu upravit. A nadruhou stranu mi příde, že to furt musí bejt pohodlnější, než ňáký SS, kde trpí záda, ruce a pod. (si myslim).
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Dnes jsem z potěšením zjistila,že to drnčení na housence je snad jen kryt svodů,jak tam dávali ten laďák tak se to asi nějak poposunulo.
A tá huska,co jsem dal PRiPaDoVaK je teda přenádherná...
1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
Frantas> charakteristika motoru 4T mně právě docela vyhovuje, jede to okamžitě, co otočíš plynem, ať už máš pomalu jakékoliv otáčky...jinak na Suze za sebou zatím žádný dlouhý výlet nemám, ale na DT mě po 200km bolelo snad úplně všechno ...SS budou podle mě určitě pohodlnější, než motardy...SM zničí každého, na SS jsou někteří schopní i plnohodnotně cestovat ...
Naposledy editováno 20.03.2011 12:54:41
Frantas> charakteristika motoru 4T mně právě docela vyhovuje, jede to okamžitě, co otočíš plynem, ať už máš pomalu jakékoliv otáčky...jinak na Suze za sebou zatím žádný dlouhý výlet nemám, ale na DT mě po 200km bolelo snad úplně všechno ...SS budou podle mě určitě pohodlnější, než motardy...SM zničí každého, na SS jsou někteří schopní i plnohodnotně cestovat ...
Koukám že naše představy o pohodlí se dost rozchází
2 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci
A ještě jsem si dlouho nemohla zvyknout jezdit v krosové helmě,jak mi to rvalo hlavu.Jednou mi kamoš poradil,ať ji nosím kšiltem dozadu Ale obecně,motard do 130km vzdálenost i rychlost,pak už je to ou ou.
Já byl vždycky jinej no 130 je prt .. jinak mám volnější krosovou helmu, a na vítr mi pomohlo sklopit kšilt uplně dolu.
s MX helmou jsem měl problém jen u levnějšího modelu od Fly, teď mám přilbu od Troye Lee a s tou není jakýkoliv problém..kšilt mám sklopený tak, aby mně vycházel obrázek, co mám nahoře přilby ( ) tzn. asi v polovině a při jízdě hlavu skoro ani nemusím sklápět...
jak ten kšilt u té přilby Fly vypadal už si nepamatuju, ale asi to byla nějaká plachta, no...
integrálka je větší pohodlí, to jo...ale z jedné mně vyrostla hlava, tak jsem i po předchizích špatných zkušenostech zase zkusil MX přilbu a už asi zůstanu u nich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci
Integrálku mám taky,ale není tak hezká,tak nosím víc MX,mám KBC,nevím,jestli je to kvalita,brala jsem ji kvůli růžovým kytičkám kšilt mám taky úplně dole.