globalmoto_kveten





Téma: SM nadšenci
 
10.12.2010 v 16:38
Hned na úvod možná některé z vás zklamu - v tomto vlákně totiž nejde o žádné sexuální praktiky, ale o "pokec" o té nejkouzelnější a nejatraktivnější ( ) motoristické disciplíně - supermotu...

Co si budeme nalhávat, těch, co si jako svou "životní" cestu zvolili právě supermoto, u nás moc nenajdeme a málokdy se tak člověk setká s podobně "postiženými" jedinci...

a proto mě napadlo založit toto vlákno..doufám, že se tu pár motardistů sejde a konečně se tu na fóru objeví vlákno, které bude stát za to číst ...
pro začátek sem můžete vkládat fotky svých lehkonohých "kladiv", spolu s nějakým popisem apod...je to na vás, hlavně aby se tu vůbec něco objevilo ..přes zimu bude na tlachání na fóru času až až ...






Naposledy editováno 29.07.2011 08:43:23

(reakce na) SM nadšenci

22.1.2012 v 11:14 | Nahoru | #2071

vladaobi píše: Krutopýr> To myslýš vážně že ti ji někdo čornul, kde parkujěš že je ktomu tak snadný přístup.



Já bych to spíš viděl na rychlejšího kupce, než zloděje (bo se pletu?)

SM nadšenci

22.1.2012 v 11:17 | Nahoru | #2072
Acha taky možnost

(reakce na) SM nadšenci

22.1.2012 v 12:10 | Nahoru | #2073
vladaobi> ne, chtěl sem na ní jet mrknout a prodejce napsal že jí střelil den před tim teď, když to čtu zpětně chápu, že to zní jako, že je ukradená

SM nadšenci

22.1.2012 v 14:17 | Nahoru | #2074
Tak to taky naštve že, natešenej na nový stroj a on pak napíše že prodal.

SM nadšenci

9.2.2012 v 17:11 | Nahoru | #2075

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

19.2.2012 v 17:34 | Nahoru | #2076
nevydržel ))

(reakce na) SM nadšenci

19.2.2012 v 22:04 | Nahoru | #2077
elChe> Není sám Ta hudba k tomu videu je fakt skvělá

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

4.3.2012 v 22:01 | Nahoru | #2078
zdarec, jeden blbej dotaz, dá se z mutantama jezdit i trochu té šotoliny plus když s tím zkusim trochu té hlíny? a vlastně co by jste doporučily za vzorky..nejlíp nějakej univerzál hlína-silnice?? mě ty dunlopy mutant přišly jako dobrej kompromis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

5.3.2012 v 18:32 | Nahoru | #2079
kokonhead> Nedávno to tady bylo, zkus to pohledat. Já myslím, že mutanty určitě jsou dobrý kompromis, přeci jenom mají strukturovaný vzorek oproti běžným silničním gumám. Takže rozhodně budou líp držet na nějakém tom bordelu, než silniční. Samo v mokrém terénu budou na prd

(reakce na) SM nadšenci

5.3.2012 v 21:16 | Nahoru | #2080
Petr.DR> tak s tím tak nějak počítám, holt ještě pořídit enduro no, ale díkes

(reakce na) SM nadšenci

6.3.2012 v 00:56 | Nahoru | #2081

Petr.DR píše: kokonhead> Nedávno to tady bylo, zkus to pohledat. Já myslím, že mutanty určitě jsou dobrý kompromis, přeci jenom mají strukturovaný vzorek oproti běžným silničním gumám. Takže rozhodně budou líp držet na nějakém tom bordelu, než silniční. Samo v mokrém terénu budou na prd



líp bych to neřek

SM nadšenci

6.3.2012 v 01:06 | Nahoru | #2082

SM nadšenci

10.3.2012 v 20:08 | Nahoru | #2083
po dlouhé době zdravím motardové šílence ... nevíte někdo o nějaké 450 za rozumnej peníz, zjistil jsem že silnice pro není to pravý ořechový s tím jakej je provoz, a stav silnic taky stojí za prdel... takže bych rád nějakýho berga či něco tomu podobné

SM nadšenci

11.3.2012 v 08:43 | Nahoru | #2084
Mě se líbý TM

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

11.3.2012 v 10:27 | Nahoru | #2085
jestli to chces na litani po silnici, tak bych bral LC4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 12:15 | Nahoru | #2086
fallen> LC4 je hezká... ale radši bych něco víc na okruhy ... když KTM, tak jedině 660 SMC (na kterou nemám), ale i ta už je poměrně dost těžká (oproti něčemu ostrýmu) a případnej plác bude bolet peněženku víc než na nějakým husabrku ... kdyby bylo nejhůř, klidně koupit přestavbu

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

11.3.2012 v 16:24 | Nahoru | #2087
tak zatím mám dva cenově přijatelný favority... husabrk je mi servisně jakš takš jasnej, ale toho gase vůbec nemůžu najít, tj. pokud by někde věděl jak si na tom gasy stojej, byl bych rád pokud by dokázal sepsat nějakej základ. servis a náklady na provoz

husabrk FS 450 E

Gas Gas SM 400 FSE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 16:39 | Nahoru | #2088
PRiPaDoVaK> Za 70 uz se da dneska poridit hezka kroska kolem roku 09, bral bych nejlip YZ 450F nebo SX 450 Ten Husaberg vypada hrozne a Gas uz je veteran Jinak urdzba je u vsecho podobna. 5 - 10 mth olej, filtry, vzduchac pokazdy kdyz je prach, porad gumy, desticky a retez, proste SM Motor vydrzi jak komu. 100 mth vetsinou da

(reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 17:33 | Nahoru | #2089
PRiPaDoVaK> jo sorry, ja to rano blbe precet, nebyl jsem uplne fit

na toho brka se kamos informoval, nemel by mit moc najeto, ale zase soude podle toho co ten kluk chce tak asi jezdil silnice - bal bych se o motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 17:36 | Nahoru | #2090
Uvalak> no jo, ale přestavby nikde nejsou , nebo jsem slepej a nikde jsem neviděl ... jinak mě teda 2003 jako veterán nepříjde, ale je pravda že motor už asi veterán bude ... KTM ani moc nechci, rozmlouvali mi to i kluci z racetoolu, na motardu je to snad nejdražší svezení s aprilií... YZ, nebo cokoliv jinýho by nebylo vůbec od věci, jen to prostě sehnat už v přestavbě

fallen> no tak s tím bych možná tak nějak i počítal, že to bude honěný po silnici, já bych nebyl na okruhu o moc hodnější ... spíš by chtělo zjistit co všechno na tom dělal a kolik by eventuelně šel dolu s cenou

sakra.... když to tak čtu, vychází mi že bych potřeboval perpetum motarde

Naposledy editováno 11.03.2012 17:56:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 19:38 | Nahoru | #2091
PRiPaDoVaK> Prestavby nejsou z jednoduchyho duvodu, 90% kluku co znam si koupej novou krosku, daj si na ni svoje tlumice, svoje kola, kterej maj 3 sady atd. a kdyz ji prodavaj, tak tam zase daj velky kola a origo tlumice, takze si myslim, ze kloudnou prestavbu nesezenes, max. ze tam jsou kola a nakej 4 pistek, ale tak kola vymenis a brzdu koupis za par tisicovek. Pokud budes menit i tlumice, tak ty stejne potrebujes na sebe, takze je to jedno

Naposledy editováno 11.03.2012 19:38:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 20:02 | Nahoru | #2092
Uvalak> no jo, to mě nenapadlo... heled a nevíš nějaký orientační ceny kdyby jsem koupil nějakou krosku a přestavěl to na SMko kolik by mě to vyšlo???... je mi jasný že když člověk bude kupovat úplně všechno tak se dostane klidně na cenu motorky a víc, ale spíš za kolik by se to dalo přestavět na použitelný SMko, tj alespoň přitvrzení podovozku, kola a brzdy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 20:07 | Nahoru | #2093
PRiPaDoVaK> Tak kola muzes vymenit (ja bych si je teda nechal), nebo koupit naky jety, ty vyjdou na cca. 15 i s kotoucema, brzdu sezenes slusnou max. za 5 a tlumice pokud budes mit krosku, tak by mel stacit do zacatku hustsi olej, ale nevim jak rychle jezdis (potazmo co chces jezdit), od toho se to pak vsechno odviji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 20:21 | Nahoru | #2094
Uvalak> takže kdybych koupil krosku, tak mám rozpočet zhruba 50 tisíc, aby mi vyzbylo i na přestavbu... když nad tím tak přemýšlím, nebylo by lepší koupit nějaký enduro typu tvý bety a koupit na to malý kola??? přecijenom člověk k tomu má tu značku a může si v klidu v létě sjet na zmrzlinu přes hezký zatáčky

SM nadšenci

11.3.2012 v 21:04 | Nahoru | #2095
enduro je fajn, ale na trati musíš výkon dohánět umem. a to berg je ještě prej silný enduro Navíc za papíry se těžce platí, to záleží na tobě. Já bych jen krosku mít nemohl, občas se svezu i po cestách a nemám ještě tak racing ambice.,

K tý přestavbě - já koupil kola za 12, kotouče nechal udělat za 2500 oba, desky 800, brzdovka nevím kolik. Brzdu mam seriovou, zvažoval jsem investici ale hawk mě uchlácholil když mi řekl co mu ta seriová ubrzdila a tlumiče jsem jen na radu Uvalaka nacvakal na tvrdo. Jo a blatník asi 800 a bastry 2000. Výhledově padáky do os, cca 1000. Guma zadní racing s homologací goldspeed 2600.

(reakce na) SM nadšenci

11.3.2012 v 23:35 | Nahoru | #2096
PRiPaDoVaK> Prisetri aspon 10 a kup za 60 nejakou 08-09 krosku 450 ve slusnym stavu a nazdar. Endura jsou vzdycky aspon o 10 - 20 drazsi a jeste platis povinny Ale to uz mas jedno v tech celkovejch nakladech. Pokud chces nejak trochu jezdit, tak pocitej, ze mas sezonu minimalne za 50, kdyz budes vobjizdet zavody tak mnohem vic, takze 10 vic za motorku je fakt jedno

SM nadšenci

13.3.2012 v 18:32 | Nahoru | #2097
Uvalak> ... sakrblééé, to jsem počítal tak s maximálně polovičníma nákladama na sezonu, 50 v servise je na mě prozatím fakt moc, už i těch 25 bych dával s tím že budu žít pomalu z ruky do huby ... ale těch 50 asi platí u tý krosky, ten husaberg snad nebude taková kasička na peníze ne?!... ikdyž je asi zase pravda že kdybych koupil DRko a postupně dostával výkon na nějakou kloudnou hranici, dostal bych se pomalu na stejný peníze...

fallen> právě pro to jsem taky chtěl něco s TP, jelikož jsem měl v plánu jezdit s tím i po silnici, a třeba jednou, dvakrát do měsíce navštívit okruh

3 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

13.3.2012 v 18:37 | Nahoru | #2098
PRiPaDoVaK> kdy ten nákup chceš řešit?...ještě není všechno úplně jisté, ale asi půjde moje DR-Z během roku, kolem prázdnin, do světa...nechtěl bys jej?

(reakce na) SM nadšenci

13.3.2012 v 18:54 | Nahoru | #2099
Miši> Za kolik by bylo?

Naposledy editováno 13.03.2012 18:55:08

1 reakcí na tento příspěvek SM nadšenci

13.3.2012 v 19:48 | Nahoru | #2100
Čočik> v tom taky úplně jasno nemám, musel bych se pořádně mrknout, kolik tak stojí ostatní modely...ale ideálně 85 - 90tis. (ale těch 90 už by bylo asi moc, takže spíš k té dolní hranici)...najeto to má teď 11 tis..s tím, že válec, karbec, výfuk a filtr tam šel až po cca 6 tisících km...plus původní válec, karbec apod. k tomu..jediný origo výfuk už jsem prodal...

ale říkám, ještě to v žádném případě není hotová věc, uvidím, jak se všechno vyvine...dal bych v čas vědět...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist