Loni po této anabázi trvající několik předchozích let jsem si uzavřel ručení prostřednictvím pojišťovací společnosti a to je panečku hnedle jiné jednání se zákazníkem. Sice mi letos opět nenabídli automaticky výhodnější smlouvu, ale na můj dotaz co uděláme se starou smlouvou už byla reakce: ano pane zařídíme, uděláme, posloužíme (a to mají ještě možnost uzavřít to výhodněji než kdybych tam šel rovnou já)
Abych to shrnul, nebýt toho že vzásadě každoročně měním pojišťovnu platím místo letošních 1.100,- asi celou dobu 2.500,- jako před několika lety... Jednání s pojišťovnou je nahovno páč jednotlivý zákazník je pro ně luft. Lepší je prostřednictvím pojišťovací společnosti, ta se rve o každou smlouvu...
1 reakcí na tento příspěvek Pov.ručení - každoroční problém
Jinak povinné se dá vypovědět kdykoli - napíšeš jim čestné prohlášení, žes motorku prodal, oni to zjišťovat nebudou, dělá to tak každý, kdo nestihne vypovědět smlouvu v termínu.
fockewulf píše: Já to tak dělám normálně, přijde nová zelená karta+výpočet pojistného, kontrola sumy, zrušení smlouvy v termínu, uzavření nové pojistky.
Jinak povinné se dá vypovědět kdykoli - napíšeš jim čestné prohlášení, žes motorku prodal, oni to zjišťovat nebudou, dělá to tak každý, kdo nestihne vypovědět smlouvu v termínu.
no vzhledem k tomu ze tenhle navod "jak na to" si uz precetl na netu kde kdo a pouziva se to ve velkem, tak mam dojem ze uz jsem cetl i naky storky o tom ze to pojistovny nak resi = delaj problemy.
pripadne to jde taky pres ulozeni a vyzvednuti znacky z depozitu...