Loni po této anabázi trvající několik předchozích let jsem si uzavřel ručení prostřednictvím pojišťovací společnosti a to je panečku hnedle jiné jednání se zákazníkem. Sice mi letos opět nenabídli automaticky výhodnější smlouvu, ale na můj dotaz co uděláme se starou smlouvou už byla reakce: ano pane zařídíme, uděláme, posloužíme (a to mají ještě možnost uzavřít to výhodněji než kdybych tam šel rovnou já)
Abych to shrnul, nebýt toho že vzásadě každoročně měním pojišťovnu platím místo letošních 1.100,- asi celou dobu 2.500,- jako před několika lety... Jednání s pojišťovnou je nahovno páč jednotlivý zákazník je pro ně luft. Lepší je prostřednictvím pojišťovací společnosti, ta se rve o každou smlouvu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pov.ručení - každoroční problém
K bonusům asi tolik: letos sem se tím zabýval, sám sem si našel na netu nejlevnější produkt a to od Kooperativy za cca 1.300,- s tím že musím doložit 60 měsíců bezeškodního průběhu. Přišel sem s tím že teda jak to budem řešit páč platím víc u jiné pojišťovny. A chlapík na to naše nejlevnější možnost pro vás je ta a ta za 1.100,- nějaký měsíce bezeškodního průběhu nás nezajímají. Takže nejen že mi to zařídili levněji něž bych si to byl schopen vyběhat sám ale ani nechtěli nic doložit...
Se zrušením je to taky jednoduchý ve smlouvě je že pojištění se uzavírá na další kalendářní rok automaticky v případě že uhradím pojistné. Takže stačí nezaplatit...
Naposledy editováno 08.12.2010 12:09:41