Loni po této anabázi trvající několik předchozích let jsem si uzavřel ručení prostřednictvím pojišťovací společnosti a to je panečku hnedle jiné jednání se zákazníkem. Sice mi letos opět nenabídli automaticky výhodnější smlouvu, ale na můj dotaz co uděláme se starou smlouvou už byla reakce: ano pane zařídíme, uděláme, posloužíme (a to mají ještě možnost uzavřít to výhodněji než kdybych tam šel rovnou já)
Abych to shrnul, nebýt toho že vzásadě každoročně měním pojišťovnu platím místo letošních 1.100,- asi celou dobu 2.500,- jako před několika lety... Jednání s pojišťovnou je nahovno páč jednotlivý zákazník je pro ně luft. Lepší je prostřednictvím pojišťovací společnosti, ta se rve o každou smlouvu...
1 reakcí na tento příspěvek Pov.ručení - každoroční problém
Nejvíc mě prostě sere ten přístup pojišťoven, že místo toho aby si hýčkali svoje klienty a snažili se pro ně něco udělat, jediný co řeší je cena pro novýho zákazníka a jak podepíšeš smlouvu už je z tebe jen dojná kráva a snaží se s tebou vyjebat.
Už jen ta smluvní podmínka že po obdržení vyúčtování na další rok nemůžeš dát výpověď je podle mě na hranici zákonnosti...