globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Oprava zadřeného sc33
3.12.2010 v 20:53
Zdravím,
povedlo se mi zadřít motor sc33 na jedné šále a dostalo se mi hodně oleje do chladícího okruhu, a zajímala by mě příčina a přibližně cena opravy, jestli má význam přešálovat celou kliku a úhlovat ojnice. Jestli má někdo stím vzkušenosti nebo výte kdo do toho dělá budu hodně vděčen
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 00:03 | Nahoru | #1
A jak vypadaj ostatní čepy a šálky? Já osobně když už bych měl motor rozpůlený, tak bych udělal všechny čepy, jak ojniční tak hlavní. V létě sem dělal komplet GO motoru jednomu klukovi na ZXR, měl to taky chycený na jedné ojnici. Oprava té ojnice a přebroušení všech čepů(hlavní i ojniční) + vyrovnání kliky + výroba nových šálků tak to vyšlo něco málo přes 7000Kč což je velice pěkná cena podle mě Samozřejmě + práce za demontáž a opětovnou montáž motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 13:14 | Nahoru | #2
mischa638> Ostatní čepy a šály vypadají dobře, akorat ta jedna je zmaštěná, sekla se na tak navrdo, že se nedalo vubec pohnout s motorem a hodně sem se toho lekl aby toho nebylo v háji víc. Sem si taky říkal radši udělat všeno, když je chycená jedna, ale zas není tolik peněz, na druhou stranu můžou být chycené i ostatní a ja si toho všimnout nemusím a pak je to otazka času kdy to budu dělat znova...Cena je to pěkná, čekal jsem že to bude dražší. Asi bych nechal udělat rovnou rozvody s ventilama, kamarád za to platil kolem 4000kč, to snad neni taky strašný. Na kolik by podle tebe vyšla komplet GO?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 13:17 | Nahoru | #3
Johanes350> kolik to mas nakrouceny?
Ted by me zajimalo jestli by se to stalo kdyby se jeste pred zavadou ty salky vymenily predem jak to delaj na okruhovkach.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 13:36 | Nahoru | #4
z-x-r> 59000km, olej tam byl cca4200km před výměnou, těžko říct to snad ani nejde poznat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 13:38 | Nahoru | #5

Johanes350 píše: z-x-r> 59000km, olej tam byl cca4200km před výměnou, těžko říct to snad ani nejde poznat



59tis? To jsem mel u sve zx9r rv.99 ci vypadala jako nova a i motor mela jako novej...tedy ta tvoje vrana musela litat bez voleje a nebo ji nejakej specialista nejak nacal.
Spesl kunda ktera vydrzi docela hodne.
Cos tam daval za olej? Neco podobneho se stalo kamosi na farosovy ale to byl 94ka a nalitano relanych tak 90tis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 13:54 | Nahoru | #6
z-x-r> byl tam nějaky mogul značení si nepamatuji mam to v garaži. No jela jako bejk, vubec nebylo znát že se něco děje, sekla se z ničeho nic po ubrání plynu, proste na chodu motoru to nebylo znát. Podle mě to načal týpek pře demnou, zajímávé bylo to když jsem vypouštel po tom chladící kapalinu, tak tam bylo hafo oleje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 14:09 | Nahoru | #7
Johanes350> mogul nebo motul? a tys tam dal co?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 14:11 | Nahoru | #8
z-x-r> byl to mogul, ten stroj sem zrovna kupoval když ten týpek měnil olej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 14:14 | Nahoru | #9

Johanes350 píše: z-x-r> byl to mogul, ten stroj sem zrovna kupoval když ten týpek měnil olej



tak jestli to byl mogul tak uz vime proc si to zadrel... Napis borcovy ze je to kolik ze usetril hodne na oleju a vydelal..

ted mi pripominas toto stejny se stalo kamosi na aute olej v kapaline a zadrne na klice kdyz nemenil olej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 14:20 | Nahoru | #10
z-x-r> podle mě asi věděl co stím je, tak se toho rychle zbavil, nejdřív sem si myslel že je špatná pumpa nebo fouklo tesnění pod hlavou, ale netuším kudy se tam ten olej dostal, stačilo neco říct, třeba že se mu něco nezdá aˇse na to juknu, z banalní opravy za pár "kaček" je za hafo "tisíc". jakej olej by byl podle tebe lepší?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 14:52 | Nahoru | #11
Johanes350> no sefe nerikej mi ze i Ty davas do motorky MOGUL? Jako uz bych se tomu i nedivil mame TU experty co rvou do motorky olej do Kombajnu a traktora hlavne ze je castrol a ma ho zadarmo...
Jednoduche osvedcene na motorky Motul 5100 10w40

Jinak je to zmrd jak rikas sam ze to dokurvil a strelil to tobe. Se ti divim ze mu to nevratis jak zdejsi vecina chce vse vracet.

Naposledy editováno 04.12.2010 14:52:36

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 19:15 | Nahoru | #12
sežeň si jinej motor,vyjde Tě to levnějc.(jinak jsi celkem střelec,když jen tak okem poznáš,jestli jsou šály ok)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 19:16 | Nahoru | #13
Johanes350> Nech opravit jen ten jeden poškozený čep plazmovým nástřikem na původní rozměr :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 19:18 | Nahoru | #14

Pepa GSX-R píše: Johanes350> Nech opravit jen ten jeden poškozený čep plazmovým nástřikem na původní rozměr :)



Pepo,plazma je na pí..u,všechny tyhle opravy jsou na ho..no

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 20:03 | Nahoru | #15


Naposledy editováno 04.12.2010 20:04:05

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 21:05 | Nahoru | #16
z-x-r> ne nedavam, zrovna jsem chtěl měnit za jiný a už bylo pozdě... Takovej nejsem abych lítal jak tenysák a vůbec k čemu by to vedlo, akorát bych byl ještě víc nasranej, ale nejvíc mě sere že jsem se kvuli tomu ... malem zabil

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 21:18 | Nahoru | #17
Murkin> do jiného motoru se mi moc nechce, koukal jsem na regálovky cena pro mě bohužel cca 18000kc, ale kupovat ho z nejakeho vraku se mi moc nelíbí,buh ví co sním kdo dělal, a aby se mi nahodou zas nějak nepos... Jo a ta šála byla jasna že by to poznal i inseminator, jen ty ostatní nevim tak proto to radší necham někomu schopnějšímu. Teď akorát jestli je mám přetahnout všechny nebo jen tu zadřenou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 21:33 | Nahoru | #18

Johanes350 píše: byl to mogul, ten stroj sem zrovna kupoval když ten týpek měnil olej



Fakt by mě zajímalo
1) jaký mogul?

2) kontroloval jsi olej? Kolik brala oleje?

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 21:41 | Nahoru | #19
c.j.> značení si nepamatuju, skusím teď dohledat. Kontroloval skoro nic od vrchní rysky za 4200km po tu spodní, na to že je už babička se dalo čekat že něco spoklne, ale po tom zadření se mi cca 250ml možná i víc nateklo do chladiče, a ani nevim jak?? Jesti nějake těsnění nebo pumpa, ale ničeho jsem si nevším

Naposledy editováno 04.12.2010 21:42:09

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 21:50 | Nahoru | #20
Na spotřebu oleje se ptám záměrně - všechyn zadřené fároše co znám, byly zadřené díky nedostatku oleje.. Koukám, že moto máš od dubna, u těchto ročníků už jde nějaká spotřeba oleje očekávat, VFR mi vzala klidně 4dcl na tisíc, když jsem ji držel pod krkem.. Takže dolévat už bylo nutné. U tebe bych spíše předpokládal, že odešlo těsnění pod hlavou a do oleje se dostala voda - tudíž to přestalo mazat..

No k tématu, motor klidně opravit, pokud neseženeš levně jiný. Já bych koupil jiný, kdyby byl za 6-10tis. Ze stavu bych strach neměl, tyhle motory jsou nezmary.

Opravit to jde, ale dal bych to specializované firmě, už jsem se tak spálil, z osobních zkušeností doporučuji http://brusirnapavlicek.cz/ dokáži opravit tak, že kvalita je lepší než při výrobě a ceny výborné. Máš to kus, ale já jim věci taky posílal poštou. Zprostředkovaně jsem slyšel chválu na http://www.klikovky.cz/ ale osobně zkušenost nemám.

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 21:56 | Nahoru | #21
c.j.> právě že voda v oleji nebyla, ale olej ve vodě. Dik za adresy hnet to zkouknu

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 21:57 | Nahoru | #22
Ten motor už fakt byl načatý, raději kup jiný a ušetříš si spoustu dalších problémů

Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 22:00 | Nahoru | #23

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 22:01 | Nahoru | #24
c.j.> skusím se teda po něm poohlídnout a až porovnám tak uvidím

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 22:15 | Nahoru | #26
c.j.> Dík se hlavně bojim aby nebyl taky načatej

1 reakcí na tento příspěvek Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 22:24 | Nahoru | #27
U malého objemu bych váhal, tam je velká šance, že bude motor vyhoněný, ale u blejda.. Toho většina lidí rozštípe dříve, než se motor pořádně zajede

(reakce na) Oprava zadřeného sc33

4.12.2010 v 22:44 | Nahoru | #28
c.j.> dobrý Tak jak ja to teda skusím, a budu doufat že sním někdo nejezdil jako ja

Oprava zadřeného sc33

5.12.2010 v 09:48 | Nahoru | #29
U toho motoru taky rozebrat olejový čerpadlo, pokud bude vydřený tak vyměnit, vyměnit i všechny šály, žádný nanášení plazmy to je k ničemu jak se píše výše, při opravě kliky se repasuje i ojnice na které to kleklo ale není od věci změřit všechny, kliku bych podbrušoval tak max 0.5mm má to velkej vliv na pevnost.

Oprava zadřeného sc33

5.12.2010 v 18:33 | Nahoru | #30
Co si představuješ pod pojmem komletní GO? Jako ono není problém v tom motoru nechat i 50táců! Záleží co všechno a jak to chceš dělat.
Jak psal výše Murkin tak je fakt levnější sehnat druhý motor a když jít to repase kliky, tak rozhodně nedělat nástřikem plazmou! Stojí to opravdu za velké ho*no!
Jak sem c.j. hodil ty 2 odkazy na firmy co dělaj repase klik, tak mám zkušenost s obouma. Pavlíčka rozhodně nedoporučuju! Dělal mi kliku a vydržela 1500km a znova se kousla!!! Ještě když sem byl ve škole tak nám dělal spoustu motorů a každý se zadřel! A taky spousta mých známých co dělá do aut, tak s ním mělo stejné zkušenosti. Prostě k Pavlíčkovi bych nedal už ani motor z pionýra a to beze srandy!
Jinak pan Jaluška z klikovky.cz je opravdu velice schopný, s tím mám taky osobní zkušenost a můžu ho za sebe jen doporučit
Ten olej ve vodě, vypadá buď na špatné těsnění pod hlavou, nebo taky by mohlo být špatné gufero vodní pumpy.
Mogul bych do téhle motorky opravdu nelil, to můžeš jezdit zrovna bez oleje Jak už psal někdo výše tak Motul 5100 10W40
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pro Brňáky - štěrk Adamov - Josefov Honda CBR 900RR Fireblade Beranidlo 18 5.9.2023 v 15:08 _Michal
Haynes manual CBR900RR 92-99 Honda CBR 900RR Fireblade jdu900fire_blejt 5 1.7.2023 v 07:54 jdu900fire_blejt
Technické údaje CBR 900RR Fireblade... Honda CBR 900RR Fireblade Lapchik-54 5 22.5.2023 v 09:27 Krautkopf
Cbr900rr sc33 horný okulár/brejle Honda CBR 900RR Fireblade micindev 2 4.5.2023 v 20:15 micindev
Dlouho startuje Honda CBR 900RR Fireblade dawe1 12 27.10.2022 v 19:08 Ariete


TOPlist