bmw_r1300gs_cartec





Téma: Husaberg FE 390
30.11.2010 v 13:48
Zdarec. Máte někdo prověřenej tenhle stroj? Právě přemýšlím mezi tímto a Husqvarnou TE 310..

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.12.2010 v 17:53 | Nahoru | #31
Pro jistotu ještě napíšu, že z pohledu naprostého začátečníka bych volil EXC 400..

(reakce na) Husaberg FE 390

1.12.2010 v 17:58 | Nahoru | #32
Balouch> V čem myslíš že je nejlepší na začátek?

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.12.2010 v 18:06 | Nahoru | #33
Je taková hodňoučká a nenutí tě k agresi.. TE310 tě nutí lítat jako hovado, je hladová po otáčkách.. EXC400 snáší asi líp podtáčení, zevlování a v podstatě je jí všechno jedno..

(reakce na) Husaberg FE 390

1.12.2010 v 18:12 | Nahoru | #34
Balouch> a na exc 450 máš jakej názor?

Husaberg FE 390

1.12.2010 v 18:31 | Nahoru | #35
Ta už je docela zabijácká a agresivní.. Jezdil jsem ale jen na modelu 2008, takže nevim co udělalo letošní snížení rámu atd. Každopádně se mi na ní nejezdilo špatně, ale myslim, že pro Hobby to úplně neni.. Navíc bez větráku vaří při zevlování na jedničku jak pes..

(reakce na) Husaberg FE 390

1.12.2010 v 18:31 | Nahoru | #36
Balouch> to uvidíme zatím ho prodávam a pokukuju po všem možném, co je k mání.gazgaz je zajimavá cenou a co sem vyčet, tak je hodně příjemná pro hobbíky, akorát nevím jestli není až moc a huska 310, ta nová, je taky zajímavá to bych byl stejná meta jak tvuj brácha tak ti nevím no a ktm je osvědčená, husík je hrozná palba i když je to asi momentalne nej enduro 2t

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.12.2010 v 18:56 | Nahoru | #37
jeff21: Tak to jsem teda zvědavej, co si vybereš Chtěl jsi doufám napsat, že husík je momentálně nejlepší dvoutaktní KTM?

(reakce na) Husaberg FE 390

1.12.2010 v 19:00 | Nahoru | #38
Balouch> nebo tak

Husaberg FE 390

1.12.2010 v 20:41 | Nahoru | #39
Balouch: Souhlas s tebou a s 400KTM
..... pořád to nějak nechápu ... jeff21 má 450HsB,Petersonn 300KTM to jsou dobrý všeobecný motorky pro pokročilý jedna jak druhá ....to vám ty zimní depky přišly brzo .

Chlapi je to o rukách, tréninku a přípravě - motorkou to nedoženete víc než z 10%

znáte to? ...jezdit, jezdit, jezdit...

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

1.12.2010 v 21:12 | Nahoru | #40
A jó.... Teď jsem si všiml, že Petersonn má krásnou EXC300....

Petersonn: Proč koukáš do takovýhle kubatury, když máš doma v podstatě tu nejlepší enduro motorku všech dob?

(reakce na) Husaberg FE 390

1.12.2010 v 21:15 | Nahoru | #41

Balouch píše: Kopec: Tak zrovna ty tvoje vrata by mi uletěly pod prdelí.. Už se těšim na Krisománii No.3



Pokud nám vyjde to co plánujeme...tak nebudeš litovat ty ani ostatní. Na "Medlov" zapomeňte,jdeme dál!

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

2.12.2010 v 06:12 | Nahoru | #42
Takze uz se to nepojede v Medlove?

(reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 06:41 | Nahoru | #43
Joraell>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 07:00 | Nahoru | #44
Balouch> To jo, to sem si myslel taky, ale dělám těžkou práci a pak když na to sednu tak mě to rychle utaha a pak je to zoufalost. Jinak je super..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 08:52 | Nahoru | #45

Joraell píše: Takze uz se to nepojede v Medlove?



Mělo by se jet tady, toto je letošní tajná generálka:

Husaberg FE 390

2.12.2010 v 09:34 | Nahoru | #46
Je fakt,že jsem ještě křižujícího jezdce před výjezdem neviděl,zato fotbalistu každého Ta 01 .Kopec už se těším,máte zelenou na všechno,krom utopení motorky,bez možnosti to přeskočit!!

Husaberg FE 390

2.12.2010 v 09:50 | Nahoru | #47
drsne drsne

(reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 11:33 | Nahoru | #48
RSWR> Ale to už se pojede na body ne ?Klukům z Říčan a okolí děláš radost

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

2.12.2010 v 11:41 | Nahoru | #49
Petersonn: Je fakt, že pokud nejezdíš vysloveně extrémní enduro, tak je 4T příjemnější..Co vlasně jezdíš za terény?

Kopec: Děláš s tim nějaký tajnosti, takže doufám, že to bude brutální megaextrémní PUNK..

(reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 12:22 | Nahoru | #50

Petersonn píše: Balouch> To jo, to sem si myslel taky, ale dělám těžkou práci a pak když na to sednu tak mě to rychle utaha a pak je to zoufalost. Jinak je super..



Předpokládám, že nejezdíš moc pravidelně a chceš si to spíš užít, než se utahat pak vol nějaký pohodový 250 4T ... třeba YAMA WR250 - pokud tě drtí 3002T tak i 3004T bude mít do středních ot. podobný chatakter jen ta špice nahoře tam nebude. Stejně tak pérování bude u WR na pohodu oproti ostré motorce která je stavěná aby měla ambice v ostrejch. A možná víc než polovinou tě utahá špatně nastavený podvozek.

Husaberg FE 390

2.12.2010 v 12:47 | Nahoru | #51
MikiberG má pravdu, predtým som mal Husaberg FE 400, ale bol mi akosi moc. Nestíhal som vtedy moc jazdiť, niekedy ani nie 2x mesačne a trápil som sa s ním poriadne. Presedlal som na WR a oveľa viac si to užívam, zlepšil som sa o dosť v technických veciach a výkon mi zatiaľ nejak extra nechýbal. Niekomu možno bude slabá na nejaké lúčne prejazdy, ale ja mám do lesa asi 1-2 kilometre. To prežijem a potom jazdím skôr technickejšie veci. Potoky, výjazdy, zjazdy a tam tá 250 úplne stačí. Jediné čo mi na nej vadí je, že mi je s 980 mm sedlom dosť vysoká, lebo mám 175 cm a mohla by byť kus ľahšia. Kupoval som ju minulý rok nejak o tomto čase, nabehal asi 50 mth a zatiaľ žiadné problémy, len spotrebák a menšia chyba elektriky mojou chybou, keď sa mi podarilo zapojiť opačne káble na baterku a zhorela nejaká dióda a odišla baterka.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

2.12.2010 v 13:47 | Nahoru | #52
Pak je tady možnost tu 300 trochu umravnit - závaží na zapalko, tužší pružinu na přívěru, tlustší těsnění pod válec..

(reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 14:04 | Nahoru | #53

Vespa píše: Pak je tady možnost tu 300 trochu umravnit - závaží na zapalko, tužší pružinu na přívěru, tlustší těsnění pod válec..



Toje jedno z řešení který mě taky napadlo - ale jak píšu motor je 1/2 - chce to překopat i podvozek. Pak z toho bude bezpochyby pohodová motorka s relativně malou investicí.

Asi bych nedával závaží ale přívěru, těsnění a výfuk + tlumiče bych udělal určitě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 16:28 | Nahoru | #54
Balouch> No hlavně vyjížďky po lesích, kde výkon dvakrát nepotřebuješ a sem tam závod CC.

MikiberG No zas tak pravidelně ne a hlavně pro radost. Brácha mi taky radil TE 250 2010, která se dá sehnat za 150 nová což je moc pěkný a už bude o dost lehčí oproti předešlím modelům.

Vespa: Na co to tak může vyjít? Je pravda že jinak je to dobrá a lehká raketa.

Husaberg FE 390

2.12.2010 v 17:39 | Nahoru | #55
já bych do lesa a na občasné CC volil TE 250 2010 - jel jsem na tom sice jen 3 kola na trati, ale nejlepší na čem jsem se zatim svezl.
Proti Husaru o dost lepší cena, podle mě asi i podvozek, ve výkonu takovej rozdíl nebude a váhově rozdíl 8 kg pro Husku?

Husaberg FE 390

2.12.2010 v 18:10 | Nahoru | #56
já bych ladil,.... jinak WR250 - jsou v tom nejdál a japonec je celkově dost vychytanej a odzkoušenej.

Naposledy editováno 02.12.2010 19:06:39

Husaberg FE 390

2.12.2010 v 18:43 | Nahoru | #57
RSWR to skoro odhalil.
Tady je malá ochutnávka z přípravy na Krysománii.

[stream]http://www.stream.cz/video/537435-zde-ziji-lvi[/stream]

(reakce na) Husaberg FE 390

2.12.2010 v 18:59 | Nahoru | #58
Petersonn> kolik to stojí nevím. Pružinku bys měl mít v příbalu, těsnění max 500? Závaží nevím
A koukám že máš koleno FMF, možná bys ho měl směnit s někým za originál - ono to s ním je totiž takový agresivnější.. má ho kámoš na 250 a v porovnání se sériií je pěkně ostrá :)

Jinak WR250F se mě líbila, čekal jsem že bude autobusoidní jak WR450F, ale fakt je úplně jiná. Motor je super kultivovanej, podvozek lepší jak KTM a až na spojku se ovládá moc pěkně.
Sám mám 250 EXC-F, a je oproti WR trošičku lehčí a motor chce víc točit.

Přešel jsem ze 450, ale předtím jsem měl i GasGas 300. 250 čtyřtakt se mě líbí zatím nejvíc, protože se na něm dá jet divoce a agresivně jako na 125 ale když přijde chyba nebo únava tak se nechá i šolichat jak 450.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg FE 390

2.12.2010 v 19:13 | Nahoru | #59
FMF už je dole, to byl takový výstřel do tmy, že bylo za super peníze. Asi upravím a když prodám tak půjdu do tý 250 nějaký..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg FE 390

3.12.2010 v 08:26 | Nahoru | #60
Petersonn>
EXC300 jde nastavit úplně dokonale- počáteční polohou přívěr (zavřít- pod těma víčkama z boku válce a táhlem) a pružinou mechanismu, já takhle nastavoval svojí exc300 v době kdy na ní jezdil táta a stáhnul jsem jí že jela jako trialka- spodek a ve špici 40 koní
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
identifikační štítek husaberg 390 2... Husaberg FE 390 marek5244 5 24.10.2018 v 13:49 drn.wrn
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... motormichal 22 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz
Husaberg fe 450/390 Husaberg FE 390 vonbraun 0 25.6.2016 v 23:06 vonbraun
husaberg 390 2010 vyměna benzínovéh... Husaberg FE 390 marek5244 14 6.2.2016 v 11:53 hus
Husaberg FE 390 pravidelná údržba Husaberg FE 390 Trappík 2 9.11.2015 v 09:59 WoxmenRX


TOPlist