Téma: Okruh Františka Bartoše
 
25.11.2010 v 06:51
13.-14.7.2013

Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

4.2.2013 v 23:36 | Nahoru | #1
Veronika-Suzuki>
Čau Verčo,
trochu opožděně k těm GP, chodím sem sporadicky. Nejsem žádnej guru přes dvoutakty, GP mám tři roky, takže to je můj pohled a finance člověka, kterej s tím začíná. Když na to máš, tak můžeš mít třeba A1 kit a nemusíš podvádět, nebo díly od VHM. Ale motorka je pak daleko náchylnější na nastavení a zřejmě vynaložený né-malý náklady pro pár koní ve špici a užší spektrum otáček nemá na příroďáku valnej význam. Proto asi většina lidí jezdí standart, kterej je velmi slušnej.
Je to závoďák, výrobce předepisuje - píst 500km, klika - 2000km, to dělá samozřejmě málokdo. Zkušenější samozřejmě vědí, kde se dá ušetřit a kde né, každopádně standart má 43koní a díly budou asi jinak namáhaný než u SP, ovšem to svezení taky.
Mě stála motorka po Rážkovi sto, k tomu kapoty, kola, další spotřební díly a spoustu cenejch rad. První sezónu v Hořicích se povolil snímač předstihu na klice a zničil kliku a pár dalších věcí - oprava patnáct. Od tý doby když si nezapomenu třeba dotáhnout svíčku funguje. Před sezónou investice deset-patnáct na rozebrání motoru a výměna spotřebních věcí na motoru a rámu. Takže náklady na provoz bych přirovnal k šestce co dáš za gumy. Páč jsem lama tryskuju podle tabulky od Rážka, kontrola pístu po tréningu/závodu je nutná + běžná údržba. SP ve standartu bude levnější, ale mě by ty podvody štvaly a hlavně to svezení se nedá srovnávat GP má 70Kg. Tady jedu zatáčku v domění, že se valím a motorka říká to je jako celý? Pak to udělám na šestce a válím se. To musíš zažít.
Je jasný, že motorek je málo a sehnat slušný GP není uplně jednoduchý. Ovšem je to třída čistokrevnejch závoďáků, který za to rozhodně stojej a je to škoda.

Ty woe to je slohovka

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

5.2.2013 v 08:27 | Nahoru | #2
Hinckleyman> já už nevim co jsem psala a nechce se mi to hledat

všechno má něco do sebe, něco je na údržbu snažší něco složitější, něco je levnější něco dražší, někdo rád krotí litrovou motorku s dvěstě kily, někdo zas dvácu se sedmdesáti...

Hlavně aby se vždycky sešlo co nejvíc těch konkrétních nadšenců do jedný třídy, aby se jich tam nebálo pět nebo ještě míň...takovej minimální počet co by se měl pravidelně sejít je asi 15 motorek, což snad ve 125GP dáte
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist