Projevuje se to tak, že při zmáčknutí spojky (např. z kopce) motor stále tlačí, jako bych ji zmáčknutou neměl. Prostě motor nespadne na volnoběh a stále tlačí přes kvalt.
A teďka pár fakt:
- v ostaních případech se chová spojka normálně (např. se zmáčknutou spojkou na místě spojka normálně funguje, když ji líznu při jízdě, taky funguje jak má)
- zkoušeno na olej 10w30, 10w40 i na olej do automatických převodovek (chování vždy stejně problémové)
- spojku jsem rozebral, otřel lamely od oleje a přestalo to. Ovšem po cca 2mth se problém vyskytl znovu
- někdy pomůže protočení plynem (zmáčknu spojku - motor tlačí, protočím plyn-otáčky spadnou jak u neutrálu)
- lamely měřeny a jsou v normě
- olej měním poctivě co 10 mth
- po výměně oleje se spojka chová chvíli dobře (zase cca 1-2mth) a pak opět nastane problém
Díky všem za případné rady.
1 reakcí na tento příspěvek Problém spojka KTM 125 EXC
Co unašeč plechů (vnitřní část) ten dosekanej není?
Co zkusit jinou značku oleje? Já jsem používal v KTM 250 EXC Motul 5100 a nedělalo mě to.
Teďka u 250 EXC-F používám ten syntetickej Motorex a spojka mě hodně lepí při studeným startu, jak zařadím kvalt tak to hodně cukne. Jinak ale funguej dobře. Jen pro zajímavost zkusím Motul.
Po výměně lamel se něco na tom problému změnilo? Zlepšil/zhoršil se, nebo je to úplně beze změny?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém spojka KTM 125 EXC
Koš je trošku osekaný, ten ještě zkusíme zbrousit přes týden a uvidím (ale nemyslím si, že je to košem, jelikož kdyby to bylo košem, tak to dělá pořád - přičemž já když otřu lamely tak cca hodinu funguje bez problému).
Nad tím olejem už jsem taky uvažoval. Všechny oleje co jsem zkoušel byly od jedné značky. Ještě uvažuju nad tím olejem co psal Marko.
Lamely jsem neměnil (pač nejsou opotřebované a jsou v toleranci), měnil jsem jen plechy, které byly trošku přismahlé) a situace stejná, beze změny oproti starým plechům.
Naposledy editováno 20.03.2011 11:18:57