Projevuje se to tak, že při zmáčknutí spojky (např. z kopce) motor stále tlačí, jako bych ji zmáčknutou neměl. Prostě motor nespadne na volnoběh a stále tlačí přes kvalt.
A teďka pár fakt:
- v ostaních případech se chová spojka normálně (např. se zmáčknutou spojkou na místě spojka normálně funguje, když ji líznu při jízdě, taky funguje jak má)
- zkoušeno na olej 10w30, 10w40 i na olej do automatických převodovek (chování vždy stejně problémové)
- spojku jsem rozebral, otřel lamely od oleje a přestalo to. Ovšem po cca 2mth se problém vyskytl znovu
- někdy pomůže protočení plynem (zmáčknu spojku - motor tlačí, protočím plyn-otáčky spadnou jak u neutrálu)
- lamely měřeny a jsou v normě
- olej měním poctivě co 10 mth
- po výměně oleje se spojka chová chvíli dobře (zase cca 1-2mth) a pak opět nastane problém
Díky všem za případné rady.
1 reakcí na tento příspěvek Problém spojka KTM 125 EXC
Mám EXC300 2010 a dělalo mi to přesně to samé.. Dostal jsem 2 typy:
1. Vytlačený spojkový koš: Vnější, vnitřní nebo oba - zářezy od lamel na vnějším nebo zářezy od plechů na vnitřním koši -> Oprava pilníkem nebo výměnou ... Toto nebyl můj případ..
2. Vypálené a skroucené plechy.. Vyndal jsem je, vypadali v pohodě, jen trošku osmahlý, ale rovný.. Přesto jsem je vyměnil za nové a ejhle spojka chodí jako po másle.. Pořizovací cena plechů 30€..
Joraell> Koš bych řekl docela OK, jsou tam sice malé vrypy hrbky, ale nic neobvykého, na husce jsem měl horší a spojka fungovala bez problému..