globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 18:52 | Nahoru | #1
Sefo: přesně..
adosmoto: jj když řadíš v nízkejch a netaháš tak moc zaní tak je jasný že vydrží víc, ale ta chyba je tam pořád.. měl sem ten motor ropúlenej a skoušel jsem jak to řadí každej kvalt. a je tam vidět že ty kola dosebe nezajedou uplně.. prostě ten chod tý vidličky maji krátkej.. a pak už stačí jen málo... je to bolest R1 .. stim se nedá nic dělat... a 2009 R1 už jsem viděl taky hodně KO tento rok.. víc než půlka na převodovku a pár zadřenejch na ojnici... ..
na slovači přijel kluk do boxu a to byla kovařina jak ducati, a mě bylo jasný hned že to je ojnice.. a on to tam trápil na place a poslouchal.. tak jsem kněmu šel aď to rychle hebne nebo vydře kliku, nu a on se mě ptal co stim a jestli stim bude moct ještě jezdit.. ..
nu ale na okruhu to jezdí na full gas tak to se musí počítat stim že něco odejde.. jako první jdou dohajzlu destičky, a na motoru spojka.. na meziplechách se udělaj fialoví voka , začne klouzat a už to je naprd..
další děsná nevýhora R1 je že má převodovku, zapalování, i klikovou skříň v jednom oleji.. takže ten bordel to se delá při opotřebení spojky jde všechno dolu do vany, a to samí i u opotřebení převodovky, veškerej bordel de do vany a nemá ani vypouštěcí šroub s magnetem...

(reakce na) po zadním (po sté :)

8.11.2010 v 21:39 | Nahoru | #2

poli46>Sefo: přesně..
adosmoto: jj když řadíš v nízkejch a netaháš tak moc zaní tak je jasný že vydrží víc, ale ta chyba je tam pořád.. měl sem ten motor ropúlenej a skoušel jsem jak to řadí každej kvalt. a je tam vidět že ty kola dosebe nezajedou uplně.. prostě ten chod tý vidličky maji krátkej.. a pak už stačí jen málo... je to bolest R1 .. stim se nedá nic dělat... a 2009 R1 už jsem viděl taky hodně KO tento rok.. víc než půlka na převodovku a pár zadřenejch na ojnici... ..
další děsná nevýhora R1 je že má převodovku, zapalování, i klikovou skříň v jednom oleji.. takže ten bordel to se delá při opotřebení spojky jde všechno dolu do vany, a to samí i u opotřebení převodovky, veškerej bordel de do vany a nemá ani vypouštěcí šroub s magnetem...


Jj tak já měním radši olej v motoru po 3000 km i s oil filtrem KN. Vím že je na to yamaha náchylná. Aby prostě motor vydržel a držel. Tý voe to nemá ani magnet na vypuštáku na vaně? Hmm tak tam si dám šroub z magnetem teda. A nebo občas sundat vanu a vyčistit a zkontrolovat to.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist