1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
adosmoto: jj když řadíš v nízkejch a netaháš tak moc zaní tak je jasný že vydrží víc, ale ta chyba je tam pořád.. měl sem ten motor ropúlenej a skoušel jsem jak to řadí každej kvalt. a je tam vidět že ty kola dosebe nezajedou uplně.. prostě ten chod tý vidličky maji krátkej.. a pak už stačí jen málo... je to bolest R1 .. stim se nedá nic dělat... a 2009 R1 už jsem viděl taky hodně KO tento rok.. víc než půlka na převodovku a pár zadřenejch na ojnici... ..
na slovači přijel kluk do boxu a to byla kovařina jak ducati, a mě bylo jasný hned že to je ojnice.. a on to tam trápil na place a poslouchal.. tak jsem kněmu šel aď to rychle hebne nebo vydře kliku, nu a on se mě ptal co stim a jestli stim bude moct ještě jezdit.. ..
nu ale na okruhu to jezdí na full gas tak to se musí počítat stim že něco odejde.. jako první jdou dohajzlu destičky, a na motoru spojka.. na meziplechách se udělaj fialoví voka , začne klouzat a už to je naprd..
další děsná nevýhora R1 je že má převodovku, zapalování, i klikovou skříň v jednom oleji.. takže ten bordel to se delá při opotřebení spojky jde všechno dolu do vany, a to samí i u opotřebení převodovky, veškerej bordel de do vany a nemá ani vypouštěcí šroub s magnetem...
poli46>Sefo: přesně..
adosmoto: jj když řadíš v nízkejch a netaháš tak moc zaní tak je jasný že vydrží víc, ale ta chyba je tam pořád.. měl sem ten motor ropúlenej a skoušel jsem jak to řadí každej kvalt. a je tam vidět že ty kola dosebe nezajedou uplně.. prostě ten chod tý vidličky maji krátkej.. a pak už stačí jen málo... je to bolest R1 .. stim se nedá nic dělat... a 2009 R1 už jsem viděl taky hodně KO tento rok.. víc než půlka na převodovku a pár zadřenejch na ojnici... ..
další děsná nevýhora R1 je že má převodovku, zapalování, i klikovou skříň v jednom oleji.. takže ten bordel to se delá při opotřebení spojky jde všechno dolu do vany, a to samí i u opotřebení převodovky, veškerej bordel de do vany a nemá ani vypouštěcí šroub s magnetem...
Jj tak já měním radši olej v motoru po 3000 km i s oil filtrem KN. Vím že je na to yamaha náchylná. Aby prostě motor vydržel a držel. Tý voe to nemá ani magnet na vypuštáku na vaně? Hmm tak tam si dám šroub z magnetem teda. A nebo občas sundat vanu a vyčistit a zkontrolovat to.