globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky

2 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

2.11.2010 v 13:38 | Nahoru | #1
nj za 1 de plynem.. za dva se přizvedává.. takže... já jedu cca 50 na 1 .. pak ji přez spojku hodim nahoru a držim co nejmíň plynu a držim ji tam do 135km/h.. a na jedničku múžeš jet klidně kilák když si to vychytáš časem.. ty dopady to chce pod plynem aby si neničil ložiska v krku.. takže klíďo skoušej na jdničku a nauč se vychytat tem mrtvej bod ..
sem tady čet že za 1 je to ucukaný.. jj je když to neumíš ... za dva tam jde spojkou.. ale od tý doby co sem měl rozebranej motor a viděl sem to jak je ta převodovka udělaná tak bych to u R1 nedoporučoval.. viz moje stránky poliracing

(reakce na) po zadním (po sté :)

2.11.2010 v 19:38 | Nahoru | #2
poli46> pěkný

(reakce na) po zadním (po sté :)

2.11.2010 v 23:20 | Nahoru | #3

poli46>nj za 1 de plynem.. za dva se přizvedává.. takže... já jedu cca 50 na 1 .. pak ji přez spojku hodim nahoru a držim co nejmíň plynu a držim ji tam do 135km/h.. a na jedničku múžeš jet klidně kilák když si to vychytáš časem.. ty dopady to chce pod plynem aby si neničil ložiska v krku.. takže klíďo skoušej na jdničku a nauč se vychytat tem mrtvej bod ..
sem tady čet že za 1 je to ucukaný.. jj je když to neumíš ... za dva tam jde spojkou.. ale od tý doby co sem měl rozebranej motor a viděl sem to jak je ta převodovka udělaná tak bych to u R1 nedoporučoval.. viz moje stránky poliracing


Hmm jasně všecko jde když není strach že toho svýho mazlíka rozmlátím na hovna. Mít peníze tak to neřeším, zbořím jednu koupím druhou. Kilák ve velkým uhlu po zadním ještě u omezovače to ti musí R1 poděkovat. V airboxu olej atd. Máš tam aspon na takový blbosti víc oleje?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist