_Dina_>Učitelka určitě nejsem,mohl bych bý jeDINĚ učitel!!! Ale ,když někdo píše jako děcko z třetí třídy,co má 4 z češtiny,tak by se měl nad sebou zamyslet!!!
Promiň Dino, ale jak Ty můžeš někoho jebat za češtinu když sám píšeš jak jetel z mateřský, zameť si před svou chýší .
poli46>PetrS: njn tak ju.. ale myslim že na motárda se na sosně nečapu.. muj nej čas je 0:44 a to sem měl slicky... a když jsem viděl vorla co tam dělal.. tak sem to nepobíral.. po cilovce drift.. navýjezdu drift , ještě v náklonu na prdel a do tý praví zase dríft.. full gas ..
Jednou jsme to tam na creptus dnu měřily a na motárdech to tam dávali taky za 0:44.
A pak ještě borec na Kačeně,to sem koukal jak puk co sní jde dělat ,když se to umí.
1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)
jinak doporucuju zasadne na 1 a spojkou
na 2 to vic trpi (vic se namaha spojka, mas uz vyssi rychlost), lepsi na 1 a trenovat ten mrtvac
umel sem na ZX9 radit 2ku a pokracovat, ale parkrat mi tam spadl neutral a ty rany nejsou moc dobry, jednou mi i praskl chladic, tak uz neradim, na ZX to neni potreba tolik, a pokud chces jezdit pomalu, tak je fakt lepsi pilovat na 1 a zacit pouzivat zadni brzdu
ja ji nikdy nepotreboval za 5 let, nikdy sem si na ni ani nevzpomnel, ale na brzdeny wheelie jina cesta neni samozrejme
Rostisrot>Já zvednu i moji "dvácu" na dvojku přes spojku, vytočím ji tak do 12ti tisíc, pustím a hop
jo, už tě vidím jak si to s ybrem hrneš po zadním a sedíš na řidítkách...Tady se asi myslí --jízda-- po zadním, což neznamená ten dvácatej skok vpřed.Bubrak ZX10R> pěkný
Na jedničku to ani přes spojku u GSXR není potřeba, stačí mezi 4-5tis otáček prudčeji přidat plyn a jde pěkně nahoru.. nemusím ani ubrat-přidat, jde jen tahem motoru..
Naposledy editováno 04.11.2010 23:02:21