bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po zadním (po sté :)
 
1.11.2010 v 12:54
Učím se trochu po zadním, ze začátku, když jsem to zvednul trochu nad zem a držel to pod plynem, tak byly dopady měkký, teď to zvedám výš, a ikdyž se snažím položit to před omezovačem, vždycky je to hrozná rána.. a ujedu odost kratší vzdálenost. Jak se naučit nějakou správnou techniku? zatím jsem zkoušel řadit dvojku, ale to mi zatím vždy spadne.. mám spíš zkoušet řadit dvojku nebo pilovat jízdu blíž mrtvého bodu? Díky
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 13:28 | Nahoru | #1
co máš za moto.

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 13:31 | Nahoru | #2
GSXR 1000

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 13:31 | Nahoru | #3
před dopadem musíš zase přidat...
A celou dobu to víceméně přidávat ubírat...až se to naučíš, tak to pujde lépe.

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 13:37 | Nahoru | #4
Letos už toho moc nestihneš, ale příští sezónu se sjeť podívat k nám do Hranic a my už tě to naučíme Předpokládám, že motorku zvedáš plynem, neboť litr na to síly má dost... Než začínat řazením - radši bych se naučil pořádně zvedat jedničku - vždyť i ta jede někde ke 160ti, ne? Jakmile to máš nahoře, tak čím rychleji to dáš do polohy, kde už si dostatečně vysoko(né moc), tak už to jenom plynem udržuj... Čím výš motorka je, tím pomaleji zrychluje a jedeš tedy dále...
Co se dopadů týče, tak při pokládání stačí přidat plný, jak bude motorka už téměř předním kolem dole a těch 1000 otáček, co si necháš jako zálohu, když pokládáš ti stačí, aby pád byl ztlumen...

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 13:49 | Nahoru | #5
ty si magor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 14:04 | Nahoru | #6

350.632> ty si magor

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 14:23 | Nahoru | #7

Verča01>

a ty jsi dobrá kunda

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 14:23 | Nahoru | #8
jj, díky, musím se naučit přidat ten plyn před dopadem a taky nechat si rezervu v otáčkách..

aikon1: Tento týden ještě snad něco stihnu, ale beru Tě za slovo s tím naučením

350.632:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 14:24 | Nahoru | #9

cvrkcvrk>a ty jsi dobrá kunda



taky se divám

(reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 14:32 | Nahoru | #10
pilot84> Ok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 14:49 | Nahoru | #11

cvrkcvrk>a ty jsi dobrá kunda

Hoóódně dobrá kunda

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 14:52 | Nahoru | #12
Tak mě ještě napadá, taky musím asi vylepšit ten grif dostat motorku co nejrychleji do určité výšky (a ztratit co nejmíň otáček) a nepřehodit to dozadu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 15:05 | Nahoru | #13

pilot84>Tak mě ještě napadá, taky musím asi vylepšit ten grif dostat motorku co nejrychleji do určité výšky (a ztratit co nejmíň otáček) a nepřehodit to dozadu



To je to, co jsem ti psal... Pokud to do té "své polohy" rveš dlouho, tak motorka mezi tím zbytečně dlouho zrychluje a než máš šanci udržovat to nahoře, tak už nemáš otáčky...

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 15:37 | Nahoru | #14
Jestli máš GSXR1000 tak to zvedej v pohodě hned na dvojku a nemusíš pak řadit.
I na 600 to jde na dvojku přes spojku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 15:49 | Nahoru | #15
aikon1> :D super navod nejsi nahodou jeden stěch šilencu co jezdi u filipsu tam a zpátky stylem plnej potom ubraz plnej a zase ubrat atd :D

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 16:07 | Nahoru | #16
dej si o zub dobředu míň a dozadu o tři zuby . a řadit fakt už nemusíš

Naposledy editováno 01.11.2010 16:09:29

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 16:26 | Nahoru | #17
gozer> To nejsem, ale ti jsou luxusní... Klukům se tam sotva zhoupnou vidle a už to málem hodili na záda tvrdí... Jezdí tam ZX10R Ninja a CBR1000RR - my jezdíme v Drahotuších kolem kostela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 16:34 | Nahoru | #18
Ready> Omrdat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 16:55 | Nahoru | #19

Slack>Ready> Omrdat...


Tak tak.

(reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:07 | Nahoru | #20

xsc>Jestli máš GSXR1000 tak to zvedej v pohodě hned na dvojku a nemusíš pak řadit.
I na 600 to jde na dvojku přes spojku.


Presne tak,

2 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:09 | Nahoru | #21
GSXR1000 se musi zvedat na dvojku bez spojky sama

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:26 | Nahoru | #22
a hlavně uč se to v provozu aspoň budeš mít hodně diváku až se rozzsekáš

Naposledy editováno 01.11.2010 17:38:55

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:26 | Nahoru | #23
Nevím proč zvedáš litra na jedničku ? to je uhrkaný jako svině ! Já zvedám R1 na dvojku trojku někdy i 4ku když to chci zvednout už rozjetej v rychlosti. Zvedám to přes spojku a vždycky řadím ještě kvalt nahoru než to spadne zpátky na zem. Na jedničku si koleduješ o průser ty mrtvej bode :D já to na jedničku občas zvednu ve městě abych neměl takovou rychlost ale osobně se toho trochu bojím, jednou jsem vymetl díru - zatáhl si za plyn a skoro to zahodil

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:31 | Nahoru | #24
Já zvednu i moji "dvácu" na dvojku přes spojku, vytočím ji tak do 12ti tisíc, pustím a hop

po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:44 | Nahoru | #25
Tak jsem byl jezdit a jde už mi to trošku líp, před dopadem si přidám a přistání jak do peřin akorát potmě nic moc když světlo svítí nahoru

Na dvojku mi to nejde.. jako přizvedne se, přední kolo se od země na dvojku odlepí, ale nedostanu ji dost vysoko.. zaleka ne do takové svíce jako na jedničku.. příde mi že než bych vychytal ten grif na dvojku tak odrovnám řetězovku spojku a motor
motorka má o zub větší rozetu od býv. majitele..

(reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:48 | Nahoru | #26

MartasUS>GSXR1000 se musi zvedat na dvojku bez spojky sama



Tak to bez šance!! možná tak K5 (nevím nejel jsem) nebo s jiným sekundárem.. Ale K3 se na dvojku možná lehce přizvedne
Nebavím se o horizontech, tam se mi přizvedne i na čtverku

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:51 | Nahoru | #27
Kecy :D :D :D Litr a nejde nahoru na dvojku ! Jen se prostě bojíš

5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 17:58 | Nahoru | #28

cvrkcvrk>a ty jsi dobrá kunda

Teda nechápu jak můžete bejt takle necitliví!!Vždyť žena je jako kniha, i když si jich přečetl jakkoliv mnoho, nikdy nevíš co přinese ta, kterou právě čteš..Jste takový hulváti..Pravý cit pro vás nic neznamená!!Protože láska má svůj vlastní tisícistránkový návod, jen škoda, že vy jste si ho nepřečetli až do konce!

Verčo01 promiň, musel jsem se tě zastat, já už jsem holt taková citlivá povaha..čekám na PM.

1 reakcí na tento příspěvek po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 18:09 | Nahoru | #29
ja jsem to taky zkousel a vubec mi to neslo mam ZX9R r.v. 1999 strasne se to blbe zvedalo nevim proc asi rukama ...

(reakce na) po zadním (po sté :)

1.11.2010 v 18:58 | Nahoru | #30
karloss200> Já mám eerku a jde to přes tu spojku...A docela dobře... jen to dosednutí je rána jak sviňa,tak to nedělám...škoda máši...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 17
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist