globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Německý TP - ? r.v.
 
1.7.2007 v 14:52
Pánové a dámy, poraďte.
dostal se mi do ruky německý TP od moto vyrobené 2002 s výměnou rámu v r. 2007. Datum první registrace je tam uvedeno 2007. Na evidenčce to vyhodnotili jako novou moto. Je to normální?

1 reakcí na tento příspěvek Německý TP - ? r.v.

1.7.2007 v 15:47 | Nahoru | #1
Pokud ti zůstal stejný VIN jako na 2002 , tak je to pořád r.v.2002, a jde pouze o opravu.
Pokud máš VIN z motorky 2007, je to motorka r.v. 2007 a nemá již nic společného s motorkou 2002.... a pokud je mladší jako půl roku, považuje se za novou a měl by si platit 19% DPH.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Německý TP - ? r.v.

1.7.2007 v 15:57 | Nahoru | #2
DavR1>nebo natoč 6000 km.....

Německý TP - ? r.v.

2.7.2007 v 16:32 | Nahoru | #3
No na to jsem taky dojel. 2 roky stará motorka,ale nalítaný 3200 km. Myslel jsem,že mě jebne,když po mě chtěli DPH.

Německý TP - ? r.v.

3.7.2007 v 17:14 | Nahoru | #4
Tak je to díky té výměně "stavba", ne oprava, tudíž nová moto, s výrobcem to už nemá fakt nic společnýho. Když to budu chtít hodit na český papíry, zaplatím DPH a ještě tam bude jako výrobce uveden pan "Vocas" z Norinberka... Ruce pryč... *no*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Německý TP - ? r.v.

3.7.2007 v 17:16 | Nahoru | #5
ajkcbr> Najeto to má 46tis. km. To s tím souvisí? Pak (po 6tis.) se nemusí platit to DPH? O těch km jsem něco slyšela, ale nikdo mi konkrétní čísla neřekl. A nemusí to teda náhodou splňovat obě podmínky - půl roku starý a víc než 6tis. km najeto?

(reakce na) Německý TP - ? r.v.

3.7.2007 v 17:30 | Nahoru | #6
petronelle>toto sem řešil loni a bylo mi řečeno starší půl roku, nebo najeto víc jak 6000km. Nesplňoval sem ani jedno tak na evidenčce dal servisákovi 500 a rázem bylo 7600km najeto
Je teda fakt, že to bylo v zimě tak sem pro jistotu počkal i s tím stářím. Ale v Brně mě jasně řekli to nebo to!

1 reakcí na tento příspěvek Německý TP - ? r.v.

4.7.2007 v 18:47 | Nahoru | #7
č. 235/2004 Sb.,
o dani z přidané hodnoty

b) novým dopravním prostředkem dopravní prostředek, který
1. byl dodán do 3 měsíců, v případě pozemního motorového vozidla do 6 měsíců, ode dne prvního uvedení do provozu, nebo
2. má najeto méně než 6 000 km v případě pozemního motorového vozidla, u lodí najeto méně než 100 hodin, u letadel nalétáno méně než 40 hodin,


Stačí splňovat jednu z těchto podmínek a poser se. Když se ti nějakej snaživec podívá na tachometr,tak se můžeš stavět na hlavu a vykládat,třeba,že je přetočenej,bouranej a nevím co,stejně ti to nepomůže.

(reakce na) Německý TP - ? r.v.

4.7.2007 v 18:55 | Nahoru | #8
Záleží na kterýho kokota narazíš. Jeden po mě chtěl potvrzení od finančáků o zaplacení DPH. (Fakt jsem z toho měl hlavu v péru.) :mad: Počkal jsem 14 dní a šel k jinýmu ouředníčkovi a světe div se nic po mě nechtěl a SPZ jsem dostal i bez zaplacení DPH. :thmubup: Tím se omlouvám státním úředníkům,že jsem je nazval kokotama. :puke:

Německý TP - ? r.v.

5.7.2007 v 14:30 | Nahoru | #9
musis asi splnovat obe dve ne?jako novy se povazuje kdyz jedno nebo druhe,tzn musis zaplatit.

Německý TP - ? r.v.

5.7.2007 v 14:33 | Nahoru | #10
ted resim neco podobneho,mam moto 2 mesice stare a najeto 1tkm a ptal sem se v nemecku jak je to,jestli jim tu dan vraci abych ju tady musel platit,oni rekli ze nic takeho nevraceji a pro jistotu mi napsali do smlouvy ze sem zaplatil DPH u nic,u nas bych uz nemel platit ne?

1 reakcí na tento příspěvek Německý TP - ? r.v.

5.7.2007 v 18:21 | Nahoru | #11
Přihlašoval jsem ji letos v únoru 2007 a je rok výroby 2004. První přihlášení 5.2004 v Německu. Stáří necelý 2 roky. Tachometr 2856 km. Probíhalo to tak,že s motorkou jsem jel na STK na evidenční kontrolu,technik ji prohlídne a dá ti protokol. S protokolem a s motorkou jedeš na úřad. Tam ji zase prohlídnou,ofotí,něco zapíše a řekne ti,že si máš za 14 dní přijít pro velkej techničák. Pak si pro něho přijdeš,samozřejmě tam ještě nejseš napsanej jako majitel. Ptám se proč? On až po udělání tecnické kontroly a zaplacení DPH. Technickou bych bral,ale DPH? V tom okamžiku černo před očima. Ten den jsem ještě letěl na finanční a zjišťoval co a jak. Vzal si mě do kanclu přímo nějakej vedoucí a v klidu mě vysvětlil,že daň zaplatit musím,protože splňuji jednu z těchto podmínek. Marně jsem vysvětloval,že DPH už byla jednou placená v Německu,že mohla být bouraná,novej tachometr,přetočenej a já nevím co jsem mu ještě říkal. Jen mi řekl,že to musím dokázat,že to tolik nemá nalítaný a má to víc. (servisní knížka,protokol od servisu že to je bouraný a v kolika km........) Můžu ti říct,že jsem byl jak spláchnutej a nevěděl co dál. Člověk si myslí,že přitáhne levnou,dobrou skoro novou motorku,ale když ti k tomu daj DPH tak si řekneš proč jsi ji radši nekoupil tady.
Ale nechci tě strašit,třeba narazíš na jiný lidi,kteří nebudou tak snaživý. Ale než začneš něco kolem toho dělat tak si to pořádně zjisti. Jak ti začnou dávat protokoly a zápisy tak už asi cesta ven nebude. Dej pak vědět jak jsi dopadl.

Německý TP - ? r.v.

6.7.2007 v 10:24 | Nahoru | #12
no prave proto radsi asi pockam na pul roku a natocim tam na stk vic km :)

Německý TP - ? r.v.

12.7.2007 v 10:53 | Nahoru | #13
Světe div se, u nás jde všechno! Stačí na evidenčce ukecat ouřadu, aby zapsal do dovozového protokolu, co chceš ty, pak najít ouřadu na magistrátě, který to opíše (proč by se zabýval tím, co je v německém TP, když stejně neumí německy...) Sice na pomezí podvod a tak, jak to má být, ale jde to...

(reakce na) Německý TP - ? r.v.

17.7.2007 v 17:56 | Nahoru | #14

alesplus píše: Přihlašoval jsem ji letos v únoru 2007 a je rok výroby 2004. První přihlášení 5.2004 v Německu. Stáří necelý 2 roky. Tachometr 2856 km. Probíhalo to tak,že s motorkou jsem jel na STK na evidenční kontrolu,technik ji prohlídne a dá ti protokol. S protokolem a s motorkou jedeš na úřad. Tam ji zase prohlídnou,ofotí,něco zapíše a řekne ti,že si máš za 14 dní přijít pro velkej techničák. Pak si pro něho přijdeš,samozřejmě tam ještě nejseš napsanej jako majitel. Ptám se proč? On až po udělání tecnické kontroly a zaplacení DPH. Technickou bych bral,ale DPH? V tom okamžiku černo před očima. Ten den jsem ještě letěl na finanční a zjišťoval co a jak. Vzal si mě do kanclu přímo nějakej vedoucí a v klidu mě vysvětlil,že daň zaplatit musím,protože splňuji jednu z těchto podmínek. Marně jsem vysvětloval,že DPH už byla jednou placená v Německu,že mohla být bouraná,novej tachometr,přetočenej a já nevím co jsem mu ještě říkal. Jen mi řekl,že to musím dokázat,že to tolik nemá nalítaný a má to víc. (servisní knížka,protokol od servisu že to je bouraný a v kolika km........) Můžu ti říct,že jsem byl jak spláchnutej a nevěděl co dál. Člověk si myslí,že přitáhne levnou,dobrou skoro novou motorku,ale když ti k tomu daj DPH tak si řekneš proč jsi ji radši nekoupil tady.
Ale nechci tě strašit,třeba narazíš na jiný lidi,kteří nebudou tak snaživý. Ale než začneš něco kolem toho dělat tak si to pořádně zjisti. Jak ti začnou dávat protokoly a zápisy tak už asi cesta ven nebude. Dej pak vědět jak jsi dopadl.


Já to měl skoro stejně. Přihlašoval jsem taky letos v únoru, taky r.v. 04, první přihlášení 6/2005. na tacho 1800km. Evidenčka, protokol, úřad, focení a za DVĚ hodiny jsem byl majitelem. O nějakém DPH naštěstí ani zmínka. Uff...

//ještě taková perlička. V techničáku mám napsáno "rok výroby neurčen".

Německý TP - ? r.v.

19.7.2007 v 22:19 | Nahoru | #15
Tak to jsi měl štěstí. ;) Ušetřil sis pár let života. *yes*

Německý TP - ? r.v.

19.7.2007 v 23:10 | Nahoru | #16
ptal sem se u nas a taky pohoda,tak asi co urad to jiny blb *yes*
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist