dostal se mi do ruky německý TP od moto vyrobené 2002 s výměnou rámu v r. 2007. Datum první registrace je tam uvedeno 2007. Na evidenčce to vyhodnotili jako novou moto. Je to normální?
1 reakcí na tento příspěvek Německý TP - ? r.v.
Pokud máš VIN z motorky 2007, je to motorka r.v. 2007 a nemá již nic společného s motorkou 2002.... a pokud je mladší jako půl roku, považuje se za novou a měl by si platit 19% DPH.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Německý TP - ? r.v.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Německý TP - ? r.v.
Je teda fakt, že to bylo v zimě tak sem pro jistotu počkal i s tím stářím. Ale v Brně mě jasně řekli to nebo to!
1 reakcí na tento příspěvek Německý TP - ? r.v.
o dani z přidané hodnoty
b) novým dopravním prostředkem dopravní prostředek, který
1. byl dodán do 3 měsíců, v případě pozemního motorového vozidla do 6 měsíců, ode dne prvního uvedení do provozu, nebo
2. má najeto méně než 6 000 km v případě pozemního motorového vozidla, u lodí najeto méně než 100 hodin, u letadel nalétáno méně než 40 hodin,
Stačí splňovat jednu z těchto podmínek a poser se. Když se ti nějakej snaživec podívá na tachometr,tak se můžeš stavět na hlavu a vykládat,třeba,že je přetočenej,bouranej a nevím co,stejně ti to nepomůže.
1 reakcí na tento příspěvek Německý TP - ? r.v.
Ale nechci tě strašit,třeba narazíš na jiný lidi,kteří nebudou tak snaživý. Ale než začneš něco kolem toho dělat tak si to pořádně zjisti. Jak ti začnou dávat protokoly a zápisy tak už asi cesta ven nebude. Dej pak vědět jak jsi dopadl.
alesplus píše: Přihlašoval jsem ji letos v únoru 2007 a je rok výroby 2004. První přihlášení 5.2004 v Německu. Stáří necelý 2 roky. Tachometr 2856 km. Probíhalo to tak,že s motorkou jsem jel na STK na evidenční kontrolu,technik ji prohlídne a dá ti protokol. S protokolem a s motorkou jedeš na úřad. Tam ji zase prohlídnou,ofotí,něco zapíše a řekne ti,že si máš za 14 dní přijít pro velkej techničák. Pak si pro něho přijdeš,samozřejmě tam ještě nejseš napsanej jako majitel. Ptám se proč? On až po udělání tecnické kontroly a zaplacení DPH. Technickou bych bral,ale DPH? V tom okamžiku černo před očima. Ten den jsem ještě letěl na finanční a zjišťoval co a jak. Vzal si mě do kanclu přímo nějakej vedoucí a v klidu mě vysvětlil,že daň zaplatit musím,protože splňuji jednu z těchto podmínek. Marně jsem vysvětloval,že DPH už byla jednou placená v Německu,že mohla být bouraná,novej tachometr,přetočenej a já nevím co jsem mu ještě říkal. Jen mi řekl,že to musím dokázat,že to tolik nemá nalítaný a má to víc. (servisní knížka,protokol od servisu že to je bouraný a v kolika km........) Můžu ti říct,že jsem byl jak spláchnutej a nevěděl co dál. Člověk si myslí,že přitáhne levnou,dobrou skoro novou motorku,ale když ti k tomu daj DPH tak si řekneš proč jsi ji radši nekoupil tady.
Ale nechci tě strašit,třeba narazíš na jiný lidi,kteří nebudou tak snaživý. Ale než začneš něco kolem toho dělat tak si to pořádně zjisti. Jak ti začnou dávat protokoly a zápisy tak už asi cesta ven nebude. Dej pak vědět jak jsi dopadl.
Já to měl skoro stejně. Přihlašoval jsem taky letos v únoru, taky r.v. 04, první přihlášení 6/2005. na tacho 1800km. Evidenčka, protokol, úřad, focení a za DVĚ hodiny jsem byl majitelem. O nějakém DPH naštěstí ani zmínka. Uff...
//ještě taková perlička. V techničáku mám napsáno "rok výroby neurčen".