3 reakcí na tento příspěvek Oživení auto/motobaterie
biker243>baterka má okolo 4 let , ale z toho tak rok stála v odstaveném autě . Když ji nabiju tak vydrží tak 1-2 nastartovani za chladna(1.8 benzin) a pak už jenom cvaká relátko . Zatím jsem ji zkoušel nabíjet jen jednou ....
můžeš zkusit nabít/vybít/nabít/vybít...minimálně 3x. vybíjet pomalu nějakou menší žárovkou - např. 5w. bude-li baterka ještě k něčemu, vzpa,atuje se, nebude-li, utratíš jen pár korun za elektriku
nevýhoda je, že ti to bude trvat 4 dny
edit: dobíjet samozřejmě taky pomalu
Naposledy editováno 30.10.2010 11:58:18
Ja kdyz sem byl v podobne situaci jak ty tak jsem zašel k prodejci baterii a tam sem si vyprosil starsi kousek a nejvetsi rozmerove co se mi tam vlezl pac rozdil mezi starou 72Ah a 44Ah baterkou neni nezanedbatelny..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oživení auto/motobaterie
biker243>baterka má okolo 4 let , ale z toho tak rok stála v odstaveném autě . Když ji nabiju tak vydrží tak 1-2 nastartovani za chladna(1.8 benzin) a pak už jenom cvaká relátko . Zatím jsem ji zkoušel nabíjet jen jednou ....
Jestli stála rok v odstaveném autě a nikdo se o ní nestaral, tak je ten akumulátor po smrti a jakákoli snaha ho nějak oživit je marná
Ale to už ti tady napsali.
Ale v mém případě bylo problémem spíše samovybíjení zabordelenou kyselinou, než nějaká výraznější koroze desek. Tipuju, že málokdo další bude mít takové štěstí. Já do toho šel spíše ze zvědavosti, co to udělá.
baterku kup novou,nabitou a hotovo.
PS:když už jsme tak u toho-viděl jsi někdy vnitřky staré baterky??to olovo se z mřížky opravdu uvolňuje,ale není ani tak problém v tom,že uvolněné olovo něco vyskratuje,ale v tom,že ta mřížka se fyzicky rozpadne.takže už to pak logicky nemůže fungovat i kdyby jsi ji nabíjel a přelíval klidne 100x.