globalmoto_kveten





Téma: faro 2011
28.10.2010 v 21:34
Vážení,dávám Vám tímto na vědomí že začínám s přípravama na červencový výlet do portugalskýho Fara na výroční 30tej moto meeting.

(reakce na) faro 2011

3.2.2011 v 21:55 | Nahoru | #91
milanmagna> Jo takhle, rozumím... No já počítám s tím, že to budou minimálně dva týdny, nějakou přesnou představu o trase nemám. Loni s kámošem jsem se přesvědčil, že stačí každé ráno sednout nad mapu a naplánovat kudy dál, aby se mohly vzít v potaz aktuální okolnosti. Prostě žádná křeč, vyloženě si to užít.

faro 2011

6.2.2011 v 15:32 | Nahoru | #92
...2009 Ostrava-Faro-Ostrava

...7199 km

...EuroMany za benzín 510,28 Euro

...EuroMany za dálnici 185,56

...Kč za benzín v ČR 3568,-Kč

...514 litrů benzínu

faro 2011

6.2.2011 v 17:21 | Nahoru | #93
2 0 0 9
...tam
1.den 1209 km D.L.Ostrava-Francie
2.den 1036 km Barcelona
3.den 1010 km Gibraltar
4.den 394 km Faro
...dom, jo dom se fičelo: výjezd byl z Fara pondělí 20.čer. 13:30
a příjezd domů D.L.Ostrava. středa 22.čer. 23:58 a spotřeba stúpla...
1.den 1123 km Barcelona
2.den 1298 km Deutschland
3.den 1009 km D.L.Ostrava

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

8.2.2011 v 23:58 | Nahoru | #94
to asi někdo miluje jízdu po dálnici, mydlit 1200 a víc kilometrů za den, nechápu... stylem cesta je cíl se dá v pohodě zvládnout po kroucenkách max 400km, silnice 1.třídy na hraně 600, ale to vyjedeš ráno v 9, stavíš se na oběd a pak jen pár zastávek na bolavou prdel a ubýtko sháníš v 8 večer. Byl jsem na Azurovym pobřeží na rel. pohodlné motorce Guzzi Sport, jel s náma i jeden sokolík a max za den bylo 750km vč. dálnic a měli jsme toho všichni plný zuby. A to jsme měli ubýtko zabukovaný a nespali nikde ve stanu ale v solidních hotelích, kde jakžtakž stihneš zregenerovat. Spát ve stanu a mydlit tyhle kilometry, to neni vejlet to jsou galeje. Ale proti gustu žádnej dišputát

Naposledy editováno 09.02.2011 00:00:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

9.2.2011 v 00:26 | Nahoru | #95
Jack82> Přesně tohle tvrdím taky... No uvidím s čím přijde Milan ohledně dovolené, takový maraton co tu byl nastíněný, fakt o své dovolené jet nehodlám. Takže ač nerad, začínám uvažovat o tom, že letos prostě pojedu na vlastní pěst, parťáka ni partnerky nemaje.

(reakce na) faro 2011

9.2.2011 v 10:08 | Nahoru | #96

Petřičák píše: Jack82> Přesně tohle tvrdím taky... No uvidím s čím přijde Milan ohledně dovolené, takový maraton co tu byl nastíněný, fakt o své dovolené jet nehodlám. Takže ač nerad, začínám uvažovat o tom, že letos prostě pojedu na vlastní pěst, parťáka ni partnerky nemaje.


Kolega na BMW má nejspíš plechovou prdel... . Já bych to do Fara rád stihnul za 4 dny (můžu vyrazit až v neděli před začátkem. První den s využitím německé dálnice a co nejdál do Francie. Z minulých cest vím že se dá nějakých 1400 - 1500 km od brzkého rána do večera ukousnout. Přes Francii a pak i Španělsko raději po dálnicích nee a tak zbytek cesty po první třídě s občasným odbočením na nakouknutí k zajímavému místu. Turistika až cestou domů, na to budou skoro 2 týdny. Snad to letos vyjde.

faro 2011

9.2.2011 v 18:01 | Nahoru | #97
Ujet po dálnici jde opravdu dost.Já při návratu odjížděl z portugalského Porta ve středu v poledne a domů jsem dojel v sobotu v 22hod.Je to ale záhul jako blázen, zadek v pohodě, hlavní problém byl neusnout

faro 2011

10.2.2011 v 23:30 | Nahoru | #98
Ahoj Mirek D, nevím jakou prdel budeš mít ty, až ujedeš za jeden den 1500 km na Suzuki GSX 1400...a jestli nepojedeš cca 80% po dálnících tak můžeš zapomenout na čtyři pohodové dny jízdy do fara...
...ale proti gustu žádnej dišputát, 3300 km děleno cca 400 km je cca týden t.j. víc jak 7 dní. Záleží kolik času kdo máme a kolik financí jsme ochotni investovat do hotelů nebo samotné jízdě na mašině...kolik hodin si dáme ? aby nás nebolela prdýlka... byli borci co do Fara jeli na půl cesty v dodávce a za sebou táhli na přívěsu motorky a ve španělsku hop...to prdel už tak moc nebolí...
nevím jak dlouho jste jeli těch 400 km za den hodin, ale my do oběda pětset dvě hoďky polední pauza a do večerky v pohodičce zbytek bez omezovánise zabukovaným hotelem...jo záleží jakého oře sedláš...a jak máš samotnou jízdu rád...
zdravím Kedaros, zadek je o.k. horší je to za krkem, jedna fuell-nádrž minimálně dvě kuř pauzy, kvalitní občerstvení, pár symbolických cviků... a sednout na mašinu až jak se ti chce jet dál...

faro 2011

11.2.2011 v 00:21 | Nahoru | #99
Já určitě nejsem žádná slečinka a nemám problém dát za den 800 až 1000 kilometrů. Rozhodně ale nemám v plánu se hnát tímhle denním tempem do Fara kvůli srazu, který je mi naprosto volný (nic ve zlým). Chci si užít celou cestu a myslím, že Německo, Francie i Španělsko jsou dost zajímavé země na to, abych jima jen prolítnul... Pro mě heslo cesta je cíl má opravdu svůj význam. Když budu chtít strávit celý den v sedle dálkovým přejezdem, tak to tak udělám. Když se budu chtít celý den motat někde v horách a najedu nanejvýš 300 až 400 kiláků, tak si to tak zařídím. Pokud pojedu sám, začínám uvažovat o něčem podobném, co tu nedávno vyšlo v jednom cestopisu, průjezd Pyrenejemi od Středozemního moře k Atlantskému oceánu.

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

11.2.2011 v 09:39 | Nahoru | #100
bmw: Rozhodně to neber jako urážku, spíš jako uznání. Cesta tam letos bude něco podobného. 1200 km jsem na moto už jel (Albertville - Třebíč). Ale zpět bych si to chtěl užít...a tak může cesta domů trvat 2 týdny. Vydrží to zadní guma? jezdíš ve 2 a na dálnici to ubývá rychleji. Co jezdíš za směs?

Naposledy editováno 11.02.2011 09:40:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

11.2.2011 v 19:54 | Nahoru | #101
Mirek D> Pokud Tě zajímá také můj názor, pak jezdím Bridgestone Battlax BT023 vzadu a BT021 vepředu. Předek už mám hodně sjetý, teď na jaře měním taky za BT023. Výborná univerzální pneumatika, podrží v zatáčkách při razantní jízdě v optimálních podmínkách ale i v chladných dnech a na mokru. Cena je srovnatelná s konkurencí a předek i zadek mi vydržel shodně něco přes 14000 km.

(reakce na) faro 2011

11.2.2011 v 20:28 | Nahoru | #102

Petřičák píše: Mirek D> Pokud Tě zajímá také můj názor, pak jezdím Bridgestone Battlax BT023 vzadu a BT021 vepředu. Předek už mám hodně sjetý, teď na jaře měním taky za BT023. Výborná univerzální pneumatika, podrží v zatáčkách při razantní jízdě v optimálních podmínkách ale i v chladných dnech a na mokru. Cena je srovnatelná s konkurencí a předek i zadek mi vydržel shodně něco přes 14000 km.



Dík za tip. Moje GSX byla z továrny obutá do BT 020, dál jezdím zatím jen BT 021. Výdrž okolo 8000, odchází tak nějak zhruba stejně. Jezdím tedy jen cca do značek, na "hadr" by to bylo mnohem víc... .

faro 2011

11.2.2011 v 20:47 | Nahoru | #103
Brno -Faro nejrychlejší: aktuální ceny benzínu---

Costs372.90 EUR
Toll 5.80 EUR | Petrol 357.40 EUR | Road tax 9.7 EUR
Time33h29 wich 25h49on motorways
Distance3287 km wich 2794 km on motorways

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

11.2.2011 v 20:51 | Nahoru | #104
route planer:
www.viamichelin.com/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

11.2.2011 v 21:22 | Nahoru | #105

666S999 píše: route planer:
www.viamichelin.com/


Nevim,ale jet do Fara pres Bilbao a ne kolem vody,je myslim blbost,to muzes rovnou letecky

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

11.2.2011 v 23:00 | Nahoru | #106
Ahoj Petřičák, ano máš úplnou pravdu je to vše o tom jak si to kdo naplánuje a mé minulé cesty nejsou v žádném případě jako doporučení spíš jen popis tak jak jsem se rozhodl jet..., to víš po dvacetipěti letech jsem byl jak utržený z řetězu a ne a né se nabažit jízdy a na vše kolem jsem kašlal...jó letos doufám jedeme tam napůlplynu a celé tak na tři týdny zatím čtyři mašiny ( tenkrát byla jen jedna ) samozřejmě se může ještě hodně změnit a den D ukáže co a jak...

(reakce na) faro 2011

11.2.2011 v 23:15 | Nahoru | #107
bmwk1200gt> Hm, to vypadá skvěle. Upřímně, čím víc nad tím přemýšlím, tím víc mi dva týdny připadají málo. Jenže bohužel musím brát v potaz i takové věci jako jsou finance a dovolená. V současném zaměstnání mám nárok pouze na to, co mi zaručuje zákon a to znamená čtyři týdny volna. Zbytek bych se musel nadpracovat a byť to tak nevypadá, udělat čtyřicet hodin přesčasů jen tak není zas taková prdel. Samozřejmě jsou tu tací, kteří takové přesčasy zvládnou a dají i víc, ale já si svého volného času přeci jen vážím a nechci, aby mi život utekl mezi prsty jen kvůli honbě za penězy.

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

11.2.2011 v 23:36 | Nahoru | #108
Ahoj Mirek D, já obouvám Metzeler Roadtec Z6 přední 20000 km zadní 16000 km jízda 90% ve dvojko s plnou bagáží. Není špatné si i přezout ve Francii vyšlo to podstatně kupodivu levněji Micheliny taktéž sporttouring byly asi v akci a zadní i s výměnou vyšla na 114 Evropských šmoulů a vydržela 13000 km...jo nebyl jsi ve Faru 2006 ?

faro 2011

11.2.2011 v 23:59 | Nahoru | #109
jo než osedláme naše oře tak to něco stojí, jo až se napapkají oktánků na tu dalekou cestu též to něco stojí...ale stojí to zato Live to Ride Ride to Live

(reakce na) faro 2011

12.2.2011 v 11:09 | Nahoru | #110

Blade_it píše: Nevim,ale jet do Fara pres Bilbao a ne kolem vody,je myslim blbost,to muzes rovnou letecky


Dával jsem jako "nejrychlejší trasu", pro Ty, co chtěj trhat rekordy. Když si modofikuješ trasu na "moto" a "sightseeing", popř mimo dálnice, tak budeš mít, co chceš...
Kdo chce kam...

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

13.2.2011 v 10:21 | Nahoru | #111
zdarec 666S999 jeden z časů 2008 : Ostrava-faro
čas celkový 56:19
čas pohybu 32:41
čas zastavení 23:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011

13.2.2011 v 13:18 | Nahoru | #112
bmwk1200gt> kochačka kolem komína?

faro 2011

13.2.2011 v 19:22 | Nahoru | #113
Chystáme se na FARO o týden dřív... motorky převezeme tam, obytňák se nechá v kempu a tradá Gibraltar - Maroko - Gibraltar - podél středozemního do Toulouse - San Sebastian - a podél atlantiku na Faro. Má někdo zkušenost, jak je to tam s kempama týden před akcí?... na ofiko stránkách píšou, že problém se ubytovat přímo tam týden před akcí a po akci do dvou dnů vyklidit....

(reakce na) faro 2011

14.2.2011 v 07:36 | Nahoru | #114

bmwk1200gt píše: Ahoj Mirek D, já obouvám Metzeler Roadtec Z6 přední 20000 km zadní 16000 km jízda 90% ve dvojko s plnou bagáží. Není špatné si i přezout ve Francii vyšlo to podstatně kupodivu levněji Micheliny taktéž sporttouring byly asi v akci a zadní i s výměnou vyšla na 114 Evropských šmoulů a vydržela 13000 km...jo nebyl jsi ve Faru 2006 ?


Zatím jsem tam nebyl.. .

(reakce na) faro 2011

14.2.2011 v 13:44 | Nahoru | #115

666S999 píše: bmwk1200gt> kochačka kolem komína?


Muze bejt kamos tam byl v 2008 na Ninji,no cesta dom den a 3/4

faro 2011

15.2.2011 v 19:37 | Nahoru | #116
Honění časových rekordů jsem už vzdal. Já jedu na dovolenou, tak podle toho vypadá i můj itinerář.
Plzeň - Rýnské vodopády.............dálnice v Německu.........570km
Rýnské vodopády - Andermatt.........(Furka, Grimmel a Siska)..200km + passa dle nálady
Andermatt - Aosta..................(Grande Dixence-přehrada)..300km
Aosta - Goullestre................(Routes des Grandes Alpes)..300km
Goullestre - Apt................................(Roussillon)..200km
Apt - Boucanet.........(Fontaine,Pont du Gard,Le Beaux,moře)..200km
Boucanet - Carcassonne........................................200km
Carcassonne - Andorra.........................................170km
Andorra - Barcelona...........................................200km
Barcelona - Elche......(datlový háj)..........................577km
Elche - Granada........(palác Alhambra).......................395km
Granada - Ronda - Gibraltar - Tarifa..........................350km
Tarifa - Faro.................................................400km

Zpět jedu středem Španělska a v podobném stylu na deset dnů i s jedním dnem pro Paříž.

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

15.2.2011 v 19:38 | Nahoru | #117
Dole to udělám přehledně, a po odeslání se to takhle dokurví - fuj, hanba. Vypisovat místa, která chci cestou vidět by bylo na další stránku - proto jsou moje kilometry upraveny i době, kterou budu trávit na zajímavých místech. Utratit peníze a nevidět nic není až tak složité, ale vidět toho co nejvíce, a aby to bylo reálné vidět, ne jen zahlédnout, je docela honička. Takže udělat si dokonalý plán je pro mě jak zábavou, tak i skoro nutností - stejně jsem byl nucen asi polovinu míst vyškrtat a opravdu brát v úvahu realitu. Třeba v Alpách je 300km šichta na celý den, ale dálniční přesun na pohodu cca 600km zabere cca 6hodin - proto Barcelona - Elche 550km/ 5,13hod........a to ujedu i s prostatickými zastávkami, vajgl pauzama a nákupem v supermarketu

Naposledy editováno 15.02.2011 19:48:47

(reakce na) faro 2011

15.2.2011 v 20:40 | Nahoru | #118
Brůča> Konečně někdo s rozumným pohledem na věc. Já budu muset bohužel své velkorysé plány trochu omezit, jelikož mám k dispozici jen něco přes 30 tisíc českých korunek a dva týdny dovolené. Mohl bych přišetřit a tak o měsíc to odložit ale červenec mi přijde pro podobný trip ideální.

1 reakcí na tento příspěvek faro 2011

15.2.2011 v 22:19 | Nahoru | #119
Brůča: moc pěknej itinerář, ale 20dní je úlet. Letos budu mít doma problém obhájit 8 dní, timpádem padá jakejkoli jih, i když loni jsem za 8 dní stihl Azurový pobřeží, byl jsem na ty kiláky nadrženej. rádius 1000km, víc pro mě nemá smysl

(reakce na) faro 2011

15.2.2011 v 22:45 | Nahoru | #120
Jack82> Přesně z těchto důvodů si svobodu náležitě užívám... Sice jsem sám, ale aspoň si můžu jet kamkoli a kdykoli se mi zachce a nikdo mi do toho nekecá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist