Jelikož na mé zx6r, mají přední kotouče v nejtenčím místě sílu pouze 3,2 mm (oproti minimální troušťce 4,5mm), nutí mě tento stav k jejich výměně. Prolez jsem toto fórum, i fóra jína a pročítal jsem nejrůznější diskuze na výrobce kotoučů.
Čínské Brakingy a české Tenaxe jsem vyškrnul ze seznamu hned. Po delší rozvaze odpadly značky NG, EBC, JT Braking, Goldfren a Armstrong. Ve výběru zůstaly značky Braking a Galfer. Kotouče Braking si dost lidí v Čr pochvaluje. Oproti tomu na fórech v ameru vítězí jejich značka Galfer. Musim přiznat, že ty od Galferu se mi více zamlouvají.
Hledal jsem produkty od Galferu v českých e-shopech a nic, tedy pokud nepočítám brzdové hadice, desky, kotouče na skůtry a kompletní sortiment pro osobní auta. Na eBay je jeden chlapík nabízí, ale jen na novější ročníky. Na dotaz mi neodpověděl. Na stránkách výrobce jsem čistě e-shop či samostatné produkty nenašel. Stále to odkazuje na lokálního dealera. Když už jsem na nějakého narazil, tak v sortimentu měl pouze produkty pro osobáky. A na můj dotaz taky nereagují.
Chci se zeptat, zda máte někdo zkušenost, s kotoučema od Galferu. A kde se daj případně koupit.
Dikec za věcné příspěvky.
3 reakcí na tento příspěvek Kotouče galfer
assassin>me se asi ty wave prestaly libit:) a to jsem brakingy chtel (se mi u brakingu vic libi design, ty galfer jsou takovy moc kulaty...) ale asi nakonec az na to prijde koupim kulaty, nejak mi tyhle moderni veci na starejch moto prijdou moc jako pest na oko...
Mno něco na tom bude. Mě se vykousaný kotouče líbí, ale na druhou stranu sleduju fotky zxr a zkoumám zda-li tam pasujou, či jsou na ní hezčí klasické. Je to těžké dilemaassassin>me se asi ty wave prestaly libit:) a to jsem brakingy chtel (se mi u brakingu vic libi design, ty galfer jsou takovy moc kulaty...) ale asi nakonec az na to prijde koupim kulaty, nejak mi tyhle moderni veci na starejch moto prijdou moc jako pest na oko...
to je fakt, ze na to moje retro bych zubaty taky necpal, ale na sporta-proc ne...