Mám problém a to tenhle - Po nastartování studené motorky je vše ok.Dá se jet se zapnutými světli.Jakmile se motorka zahřeje,tak nastane menší problé.Jakmile sou zapnutá světla,tak vynechává při přidávání plynu a na volnoběh. Jako by tam byla slabá jiskra.Svíčka byla několikrát nová a nic.Je to ovlivněno dle mého spotřebou přední žárovky6V/25W.Pokud ji vytáhnu z objímky při zaplých světlech,tak moto jede normál - tím odpadá možnost zkratu v el. obvodu
Myslíte,že indučka? Nebo co s tím? Bez světel se mi nechce jezdit.
Dík předem za všechny rady
2 reakcí na tento příspěvek Měl by pro mě někdo radu k elektroinstalaci
pravděpodobně budeš mít ten selenovej článek v kopru, dej tam místo něj usměrňovací diodu, tak alespoň 5A. je tam ještě tlumivka, ale ta neodchází...tyhle dvě věci jsou tam kvůli dobíjení...
jinak si pamatuju, že tam je celkem zmatek, protože byly dva typy elektroinstalací na tomhle modelu a právě se zadním světlem se nějak šachovalo, bylo snad do serie s potkávacím, ale to už si fakt nepamatuju...každej ten typ měl i jinej přepínač a samozřejmě jinak zapojenej...
a k tomu magnetu...zapojil jsem celou motorku jak má bejt a motor vrčel, ale světla jenom žhnuly...tak jsem začal hledat chybu, zase jsem kuchal a nakonec jsme se dobrali ke slabýmu magnetu....majitel tý motorky to nějak chtěl řešit , někoho na to i sehnal, ale nakonec se ta motorka prodala i s touhle "závadou"...takže možná bych sehnal info , kde se ty magnety obnovujou...ale každopádně motorka vrčí spolehlivě i se slabým magnetem, takže je divný, že ho ovlivňují světla...
Sim ovi jsem už poslal vzkaz.Tak se doufejme ozve.
Motorku mám rád a už mě stála dost nervů,peněz,času atd. Tak bych od ní chtěl,aby mě sem tam i povozila.
Naposledy editováno 18.10.2010 17:08:27
Bandaska píše: jediný co spojuje obvod světla a obvod motoru je magneto...jinak motor je krmenej z budící cívky jeho rozvod je jen na zápalku a v motoru, nahoru ke světlu vůbec nejde, takže ho světla nemůžou ovlivňovat...pokud to je tedy origo zapojený...
pravděpodobně budeš mít ten selenovej článek v kopru, dej tam místo něj usměrňovací diodu, tak alespoň 5A. je tam ještě tlumivka, ale ta neodchází...tyhle dvě věci jsou tam kvůli dobíjení...
jinak si pamatuju, že tam je celkem zmatek, protože byly dva typy elektroinstalací na tomhle modelu a právě se zadním světlem se nějak šachovalo, bylo snad do serie s potkávacím, ale to už si fakt nepamatuju...každej ten typ měl i jinej přepínač a samozřejmě jinak zapojenej...
a k tomu magnetu...zapojil jsem celou motorku jak má bejt a motor vrčel, ale světla jenom žhnuly...tak jsem začal hledat chybu, zase jsem kuchal a nakonec jsme se dobrali ke slabýmu magnetu....majitel tý motorky to nějak chtěl řešit , někoho na to i sehnal, ale nakonec se ta motorka prodala i s touhle "závadou"...takže možná bych sehnal info , kde se ty magnety obnovujou...ale každopádně motorka vrčí spolehlivě i se slabým magnetem, takže je divný, že ho ovlivňují světla...
Jsem na tom stejně, zapnu světla a zdechne to, čím víc je to zahřátý tím je to horší. Odpojil jsem všecko co šlo, ale už samotný žárovky maj asi takovej odběr, že to motor neutáhne. Což nechápu, vzhledem k tomu že zapalovací a světelnej okruh jsou úplně oddělený...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kejvačka 150/352 Jawa 150/352 | hluska | 2 | 13.12.2023 v 22:57 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Dotaz Jawa 150/352 | Šuánek | 6 | 24.8.2023 v 22:34 Dolin |
První moto pro dceru Jawa 150/352 | olgabrodska1 | 19 | 21.8.2023 v 16:02 Lapchik-54 |
Samolepky na jawach Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 21 | 10.1.2023 v 18:28 Zdenalbenal |