bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kde sehnat díly na RS 250?
5.10.2010 v 16:36
Ahoj, máte někdo zkušenosti s nákupem dílů (origo i neorigo) na tuhle mašinu? Nebo nějaký tip na české či zahraniční stránky? Dík

Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 17:03 | Nahoru | #1
jen ti poradím, že některé motorové díly jsou shodné nebo zaměnitelné se Suzuki RGV 250... Z téhle motorky totiž motor pochází, Italové odkoupili plány a postavili kolem něj vlastní podvozek...

Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 17:06 | Nahoru | #2
To jsem netušil, díky

1 reakcí na tento příspěvek Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 17:08 | Nahoru | #3
nevím, jeslti to je ještě aktuální, ale byl problém sehnat některé díly přímo v Aprilii... Tak se díly objednali v Suzuki a dokonce to bylo levnější

(reakce na) Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 17:25 | Nahoru | #4

WenCa>nevím, jeslti to je ještě aktuální, ale byl problém sehnat některé díly přímo v Aprilii... Tak se díly objednali v Suzuki a dokonce to bylo levnější



Potvrzuji

1 reakcí na tento příspěvek Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 17:37 | Nahoru | #5
Já měl RGV 250, bylo to fajn, ale nikdy více

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 17:58 | Nahoru | #6

c.j.>Já měl RGV 250, bylo to fajn, ale nikdy více



A jak to jezdilo? :) Mě první svezení na 250 teprve čeká, tak jsem na to zvědavej :)

Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 18:37 | Nahoru | #7
ja bych do RS 250 klidně šel, bracha ji ma a je to super svezeni. 2T power!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 20:51 | Nahoru | #8

Johnny.Cash>A jak to jezdilo? :) Mě první svezení na 250 teprve čeká, tak jsem na to zvědavej :)



Tak jede to jako NSR 125 se dvěma válci

Je to divočina, ale je to vysokootáčkový 2T, takže se musí mooooc točit. Dost o tom vypovídá už to, že na RGV otáčkoměr začínal od 3tis ot/min. Při rozjezdu je třeba motor točit a rozjíždět se přes spojku, jelikož to nemá žáden spodek, tak tě to pořád nutí jet ve vysokých otáčkách a pořád zrychlovat. Nenechá tě jet pomalu. Měl jsem ji před desíti rokama, tehda tady největší střelci měli akorát CBR 600 a ZZR 600, na sprinty jsem je dával levou zadní, až do 160km/h mělo RGV navrch, maximálka byla těsně pod 200km/h. Hold 128kg a 65 koní s Arrow výfuky. Já jsem měl kapotovanou Gammu a kámoš naháče RGV Wolf. Ta moje měla v hájí jazýčkové sání a benznín chlustala i z výfuků Dokáže to mít vír v nádrži Je to lehoučké jako kolo, ale dost mi nevyhovovalo to,že to fakt nemá žáden spodek, tehda jsem měl zkušenosti jen s Jawou 350 a nějak jsem čekal, že to pojede lépe, zpočátku jsem byl dost zklamaný, protože se mi zdálo,že to jede o dost hůře.. Chybí tomu prostě krouťák, ale když se otevře přívěra, tak je to peklo. Je to výborná motorka na okruh a na divočení,ale do běžného provozu jí je škoda.

Kde sehnat díly na RS 250?

5.10.2010 v 23:27 | Nahoru | #9
Ahoj, napiš mi zprávu co potřebuješ a určitě to nějak pořešíme DVOUTAKTY

(reakce na) Kde sehnat díly na RS 250?

6.10.2010 v 16:35 | Nahoru | #10

c.j.>Tak jede to jako NSR 125 se dvěma válci

Je to divočina, ale je to vysokootáčkový 2T, takže se musí mooooc točit. Dost o tom vypovídá už to, že na RGV otáčkoměr začínal od 3tis ot/min. Při rozjezdu je třeba motor točit a rozjíždět se přes spojku, jelikož to nemá žáden spodek, tak tě to pořád nutí jet ve vysokých otáčkách a pořád zrychlovat. Nenechá tě jet pomalu. Měl jsem ji před desíti rokama, tehda tady největší střelci měli akorát CBR 600 a ZZR 600, na sprinty jsem je dával levou zadní, až do 160km/h mělo RGV navrch, maximálka byla těsně pod 200km/h. Hold 128kg a 65 koní s Arrow výfuky. Já jsem měl kapotovanou Gammu a kámoš naháče RGV Wolf. Ta moje měla v hájí jazýčkové sání a benznín chlustala i z výfuků Dokáže to mít vír v nádrži Je to lehoučké jako kolo, ale dost mi nevyhovovalo to,že to fakt nemá žáden spodek, tehda jsem měl zkušenosti jen s Jawou 350 a nějak jsem čekal, že to pojede lépe, zpočátku jsem byl dost zklamaný, protože se mi zdálo,že to jede o dost hůře.. Chybí tomu prostě krouťák, ale když se otevře přívěra, tak je to peklo. Je to výborná motorka na okruh a na divočení,ale do běžného provozu jí je škoda.



Tak to vypadá na pěkný peklo :) Píšeš, že jsi měl Arrow výfuky - taky jsem o nich trochu přemýšlel. Jen se bojím, že rozhodím směs a budu kvůli nim muset ladit, když je na RS dám. Prozatím jsem vyndal katalyzátory ze svodů a musím říct, že ty katalyzátory jsou jedna velká prasečina. Při představě, co ten malej pístek musí protlačit přes ucpanej katík se mi chce brečet :D

Kde sehnat díly na RS 250?

6.10.2010 v 16:38 | Nahoru | #11
Ještě bych se chtěl zeptat, jestli jde zrepasovat klika? Četl jsem, že nejde, ale prý to tu dělá jeden chlápek co jezdíval závody. Leda že by to snad nějak rozříznul, vyvrtal, vystružil atd. a pak tam nalisoval čep mezi setrvačníky, kde je prostřední ložisko...

1 reakcí na tento příspěvek Kde sehnat díly na RS 250?

2.11.2010 v 15:41 | Nahoru | #12
Klucí...zdar 2Taktním bestiím. Potřebuji pár rad ...doslechl,tedy i viděl závody v Hořicích Produkční 250, jaké jsou řády pro úpravy,,tedy co můžu uříznout, kde se dají koupit výfuky a zapalko, na co si dát pozor atd. Budu moc vděčnej za každou informaci v tomto směru,,zdar Marek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde sehnat díly na RS 250?

2.11.2010 v 18:05 | Nahoru | #13

monkeyvraky>Klucí...zdar 2Taktním bestiím. Potřebuji pár rad ...doslechl,tedy i viděl závody v Hořicích Produkční 250, jaké jsou řády pro úpravy,,tedy co můžu uříznout, kde se dají koupit výfuky a zapalko, na co si dát pozor atd. Budu moc vděčnej za každou informaci v tomto směru,,zdar Marek.



Ahoj, mrkni sem : www.thetuningworks.co.uk/store/

(reakce na) Kde sehnat díly na RS 250?

3.11.2010 v 10:54 | Nahoru | #14
Johnny.Cash> Dkuji ..není co dodat,,monstrózní,,jsi borec..ale co preferovat v té přehršli věcí. Zapalko,,normál nebo to programovatelné+ten programátor,těsnění pod hlavu i válec,výfuk?

1 reakcí na tento příspěvek Kde sehnat díly na RS 250?

3.11.2010 v 18:55 | Nahoru | #15
No pokud chceš jezdit závody, pokud se vyznáš v tom software a pokud máš někde k dispozici brzdu, tak bych bral programovatelný. Těsnění pod hlavu to nižší (tuším 1 mm) ale nevím, co by to dělalo, když už seriovej motor má vysokej kompres. poměr. Výfuky laděný, Arow nebo Tyga. Pokud nechceš utrácet za vejfuky tak aspoň ze seriovejch vyřezej katalyzatory jak ja :) Jinak jsem jeste nasel zavodni privery - cca za 5000 4kusy, ale jsou ve valci uchyceny napevno, tudiz spodek mrtvej = na normální ježdění asi neee...

(reakce na) Kde sehnat díly na RS 250?

30.1.2011 v 11:18 | Nahoru | #16
Johnny.Cash> Prosímtě proč v té sadě jsou 4kusy to znamená že jedny mají větší spodek,,nebo se nandavají v kombinaci z vífukem? A hledá se nej řešení?

Kde sehnat díly na RS 250?

23.2.2011 v 21:03 | Nahoru | #17
monkeyvraky: prosimte 4 protoze v kazdým valcu sou riginal dve privery, kazda tří nožova a ty zavodni přívery se delaji bud dvounožový nebo jeden nuž a to spodek pak nema skoro vubec:)

Kde sehnat díly na RS 250?

24.2.2011 v 08:49 | Nahoru | #18
kupoval jsem díly na RSV 1000 v USA.. a bez problémů.. AF1racing
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis /seřízení zavodní moto april... Aprilia RS 250 tomasdoucha 6 3.12.2021 v 18:55 caliber
Gipro X-type G2 nefunguje učení Aprilia RS 250 Smrči-GSX-F 1 27.5.2021 v 23:01 Kuneroll
Cukání motoru ve vysokých otáčách 2... Aprilia RS 250 Smrči-GSX-F 5 13.4.2020 v 00:44 Pítrs55
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... svahilec 1 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer
Polepy aprilia rs 125 - Poggiali Rossi Aprilia RS 125, Aprilia RS 250 utero 2 15.2.2019 v 19:26 utero


TOPlist