globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování
4.10.2010 v 19:35
Zdravím,
Chtěl bych se poradit ohledně startování s GS 500e, jelikož na mojí se dá startovat pouze když je tam neutrál a s puštěnou spojkou pokud chci nastartovat se spojkou na jedničku nejde to prsotě startér nereaguje. Je to u r. 1999 normální nebo v tom je nějaká chyba? Někdy je to docela nepřijemné pokud mi to chcípne tam dávat třeba v kopci neutrál a pořád přešlapávat, přijde mi to divně protože kamrádku to funguje i se spojkou a zařazenou rychlostí. Pokud by to tak nemělo být nevíte jak to nějak upravit?

Startování

4.10.2010 v 19:42 | Nahoru | #1
skontroluj si mikrospínač na spojkové páčce, buď ho máš seklej nebo je rozbitej..

1 reakcí na tento příspěvek Startování

4.10.2010 v 20:14 | Nahoru | #2
a co zastartovat s kvaltem bez spojky? Pokud to jde, tak je nco špatně... GSo by nemělo jít v žádném případě nastartovat bez spojky, ani na neutrál...

(reakce na) Startování

4.10.2010 v 23:27 | Nahoru | #3
WenCa> Není tak uplně pravda. Na startování spojka primárně nemá žádný vliv. Jestli startuje nebo ne záleží výhradně na elektrickém zapojení, ničem jiném. Navíc spínač spojky mají navíc pouze modely E03, 28 nebo 33. Čili všem ostatním modelům je putna, co zrovna robíš se spojkou.

Snorri: ano, pokud máš spínač na spojce je to normální, protože je spojen přímo s tlačítkem startéru. Startuje se potom pouze bez spojky, jinak to nejede (jakobys tlačítko nestiskl) nezávisle na ostatním dále. Pokud nemáš seplou spojku, GS startuje když buď:

1) je zařazen neutrál
2) není vysunut boční stojan.

Tj. s kvaltem na bočním nestartuje. V ostatních případech (neutrál na bočním, neutrál bez stojanu, cokoliv bez stojanu) startuje.

Máš tedy v podstatě dvě možnosti - buď startovat v kopci s kvaltem, což asi není to pravé jahodové, nebo vyhodit ven spínač ze spojky, dráty spojit natvrdo a zaizolovat a pak startuješ jako my všichni i s kvaltem se spojkou

Startování

5.10.2010 v 09:18 | Nahoru | #4
No ja nevim, na nasem GSu r.v. 99 jde startovat s kvaltem a spojkou.. Jinak jestli chces zjistit zda mas spinac na spojkovy pacce, tak dole kde je uchycena spojkova paka je takovy udelatko na dvou sroubech, vede do toho drat, ktery kdyz sundas ma takovou packu.. Procisteni asi taky neuskodi...

Startování

9.10.2010 v 16:16 | Nahoru | #5
Na stojanu startuje vždy ale jedničku nedáš...
Dneska jsem se na to kouknul a byla to taková dvouminutovka, odpojil jsem dva kontakty ze spojky spojil to obyčejným dratkem který jsem jen trošku vytvaroval a zadělal izolačkou, fičí bez problemů. Dám sem pár obrázku kdo by se chtěl kouknout jak to vypadá...

Diky za radu.

[img]
[img]

Naposledy editováno 09.10.2010 16:22:28

Startování

9.10.2010 v 16:22 | Nahoru | #6
a zbylé dva..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava


TOPlist