paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200
2.10.2010 v 11:45
Ahoj..mám takový menší dotaz:
Chci vědět...jaký bude rozdíl například nezi Banditem 1200 a CBR600F:
Oba mají zhruba stejný výkon (72 vs 78kW - zanedbejme ten rozdíl) ale točivý moment je 92 vs 66 nm pro Bandit, podle toho, co jsem si dohledal. Předpokládejme(pokud to jde), že výkonovou i točivou špičku, by oba stroje měly shodně ve stejných otáčkách.

Zajímá mě...jaký bude rozdíl:
- Pokud tyto dvě motorky postavím vedle sebe na sprint.
- Pokud na obou pojedu na 4.rychlostní stupeň do 12%kopce se 100kg spolujezdcem a přidám naplno.
Kdo bude mít navrch, proč..a v čem se hlavně projeví rozdíl krouťáku..jak si to představit?
Díky za fundované odpovědi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200

2.10.2010 v 19:12 | Nahoru | #1

XJelen>pylot> řeč je od začátku o CBR600F a troufám si tvrdit ani omylem... jak na časomíru, tak na semafor i když jsem na startu lehce zaspal v půlce trati už bylo vyřešeno. Jestli ho bude pouštět z osmi tisíc přes spojku nevidím jako výhodu, ten bandit taky nebude startovat jako při odjezdu od garáže a v šesti tisících ho tam pošle se stejným krouťákem, kterej naopak bude ještě narůstat.
znova říkám píšeme o efku ne ererku

Pokud ma opravdu bandit vyssi vykon nez psanej pricemz to CBR bude mit nejspis o neco mensi nez psanej tak tim se taky vec meni. Dal zalezi na prevodech a nejvic stejne na zkusenosti jezdce. Tim ze to vezme pres spojku on neziska vyhodu nad tebou ale smaze tvoji vyhodu lepsiho prubehu momentu. A jak uz tady bylo receno jde o moment na kole. Chtelo by to grafy z brzdy a dopocitat moment na kolo. pak se muzeme bavit o sprintech. Takhle to je jenom zvatlani o teorii.

Danke> Nesouhlasit muzes ale to je tak jediny co s tim muzes delat. Na jezdci zalezi predevsim. Kdyz uz jedes a tocis tak je to jedno ale ten start dela obrovsky rozdily... Samozrejme porovnavat sestku a litr sport je blbost. Porovnej treba bandita a SVcko. Jednou to uze dopadnout tak a podruhy jinak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200

2.10.2010 v 19:19 | Nahoru | #2


Danke> Nesouhlasit muzes ale to je tak jediny co s tim muzes delat. Na jezdci zalezi predevsim. Kdyz uz jedes a tocis tak je to jedno ale ten start dela obrovsky rozdily... Samozrejme porovnavat sestku a litr sport je blbost. Porovnej treba bandita a SVcko. Jednou to uze dopadnout tak a podruhy jinak.



Když jsou obě motorky zhruba stejně stejný tak samozřejmě na jezdci záleží... Ale když jede litr proti šestce tak moc nezáleží kdo to řídí...

(reakce na) Točivý moment - CBR600 vs. Bandit1200

2.10.2010 v 21:12 | Nahoru | #3

pylot>Takhle to je jenom zvatlani o teorii.


ale já žvatlám o tom co se dělo na tratích
velkej objem má svý kouzlo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit prepad nadrze Suzuki GSF 1200 Bandit lenkochal 9 27.5.2024 v 19:41 lenkochal
otáčky volnoběhu Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 6 7.5.2024 v 01:42 6573
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... Banditak650 14 24.4.2024 v 15:53 Banditak650
potah sedla Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 5 19.4.2024 v 09:14 kalous72
Bagster Suzuki GSF 1200 Bandit ujec76 11 14.1.2024 v 18:58 kuzmič


TOPlist